În zilele noastre, oricine poate construi un site web remarcabil . Fapt distractiv: există aproape 2 miliarde de site-uri web în întreaga lume, cu altele noi create în fiecare secundă.
Printre tot acel zgomot de pe internet, site-ul și ideile noastre merită să iasă în evidență. Și asta înseamnă că trebuie să faci reclamă! Luptă pentru a-ți arăta numele și marca și apoi atrage vizitatori pe site-ul tău.
Dar dacă ai un buget?
Ai noroc! Promovarea eficientă a se poate face la ieftin. gratuite și ieftine de și urmăriți cum se apropie traficul !
1. Cuvinte cheie SEO
Când căutați răspunsul la o întrebare sau soluția la o problemă, prima dvs. resursă este probabil Google. Căutările pe Google pot fi o sursă puternică de optimizarea pentru motoarele de – dacă îți joci cărțile corect. Când clienții dvs. potențiali caută ceva pe Google, nu este probabil să privească în jos dincolo de primele două sau trei rezultate. Așadar, obiectivul dvs. este să faceți ca căutările de cuvinte cheie legate de site-ul dvs. să apară în partea de sus. Aici intervine sau ).
SEO este știința/arta de a crește vizibilitatea site-ului dvs. în rezultatele organice ale motoarelor de căutare. Puteți face acest lucru umplându-vă paginile cu expresii cheie pe care este posibil ca oamenii să le caute. SEO este o metodă de bază, dar esențială de a aduce trafic pe site-ul tău; fără ea, site-ul tău se poate pierde printre miile de voci care cer atenția vizitatorilor tăi.
Puteți îmbunătăți clasarea rezultatelor căutării site-ului dvs. făcând lucruri precum crearea și editarea pentru a include expresii cheie de căutare și creșterea link-urilor dvs. – numărul de link-uri pe care site-ul dvs. le primește de la alte site-uri. Backlink-urile sunt deosebit de importante pentru clasamentul dvs. pe Google, deoarece demonstrează popularitatea site-ului dvs.
Utilizați Planificatorul de cuvinte cheie Google AdWords pentru a găsi cuvinte cheie legate de site-ul dvs. și pentru a obține statistici despre cât de des sunt căutate pe piața dvs. țintă. Folosiți aceste informații din interior pentru a vă planifica conținutul pentru a atrage traficul organic al motorului de căutare. Aflați cum să utilizați acest instrument și puteți descoperi câteva cuvinte cheie noi pentru a vă îmbunătăți conținutul.
În timp ce SEO poate fi rentabil – dacă lucrați singur, nu va trebui să plătiți nimic pentru asta – optimizarea site-ului dvs. pentru motoarele de căutare nu este cu siguranță o soluție rapidă. Poate dura timp pentru a stăpâni metodele SEO și pentru a optimiza site-ul dvs. și poate dura ceva timp pentru a construi link-uri, a optimiza pagini și a determina ce cuvinte cheie aduc noi vizitatori . S-ar putea să vă gândiți să angajați sau să contractați cu un expert în marketing SEO dacă bugetul vă permite sau să vă investiți timpul în a învăța singur trucurile.
2. Pay Per Click
Publicitatea cu plata-pe-clic (PCC) este o altă metodă de a face Google să funcționeze pentru dvs., deși una care necesită puțini bani. Practic, în loc să lăsați la voia întâmplării clasamentele în motoarele de căutare ale site-ului dvs., veți crea un anunț și veți plăti un preț fix pentru fiecare clic pe care îl obține anunțul dvs. atunci când apare pe o căutare sau pe un site web Google. Scopul dvs. este să convertiți clicurile în clienți, sperăm să vedeți o rentabilitate puternică a investiției. Google AdWords nu are o cerință specifică de cheltuieli, așa că vă puteți păstra cu ușurință bugetul și vă puteți concentra pe rentabilitatea investiției.
3. Marketing prin e-mail
Marketingul prin e-mail este un instrument încercat și adevărat pentru a comunica cu clienții dvs. și pentru a găsi și păstra alții noi. În esență, implică colectarea adreselor de e-mail ale oricărui client potențial și apoi partajarea conținutului – buletine informative, promoții, reduceri și informații – ca o modalitate de a construi relații. Marketingul prin e-mail poate atrage vizitatorii din trecut pe site-ul dvs. prin partajarea de conținut nou sau promoții. Cea mai bună parte a acestui instrument?
4. Blogging
optimizate pentru SEO și pentru a construi un număr de cititori fideli care vor reveni pentru mai multe. Includeți original și relevant de în site-ul dvs. Este un loc excelent pentru a include cuvinte cheie videoclipuri, fotografii și elemente grafice și încurajați cititorii să distribuie postările pe care le iubesc.
Odată ce v-ați stăpânit propriul , uitați-vă la alții din piața dvs. de nișă. Căutați bloguri care acceptă . Citește-le postările, aruncă o privire la instrucțiunile lor de trimitere și perfecționează o propunere de trimis. Dacă propunerea dvs. este acceptată, asigurați-vă că includeți un link către site-ul dvs. în biografie pentru a vă trimite trafic.
Nu în ultimul rând, să lași comentarii atente și perspicace pe blogurile pe care le urmărești, în special pe cele influente în domeniul tău, este o modalitate excelentă de a fi remarcat de scriitorii de bloguri și de cititorii lor. Asigurați-vă că includeți un link către site-ul dvs. web sau distribuiți conținut specific legat de postarea pe care o comentați.
5. Creați-vă propriile infografice
Infograficele se pot face clic și pot fi partajate. Sunt surse excelente de backlink-uri către site-ul dvs. și pot fi ușor de realizat pe site-uri web precum infogr.am și Canva . Când proiectați infografice și le încorporați în site-ul dvs., țineți cont de întregul public; asigurați-vă că grafica este accesibilă tuturor utilizatorilor .
6. Legătura reciprocă
Cu cât mai multe site-uri care trimit către al tău, cu atât motoarele de căutare vor presupune că ești mai important – și cu atât site-ul tău se va clasa mai sus în rezultatele căutării. Includerea unui link către un alt site în schimbul lor, inclusiv un link către al tău, poate genera trafic și poate publica sucul motorului de căutare, în special atunci când se realizează cu site-uri de renume relevante pentru afacerea și conținutul tău.
7. Retargeting
Una dintre cele mai mari frustrări pentru întreprinderile mici online este faptul că majoritatea traficului lor pleacă fără să facă o achiziție. Publicitatea de redirecționare folosește cookie-uri pentru a crea anunțuri pe alte site-uri care vor atrage -ului dvs. înapoi la site-ul dvs. După ce ați investit atât de mult pentru a atrage oameni pe site- dvs. , ar putea merita banii în plus pentru a-i recupera.
8. Branding de semnătură
Creați o semnătură distractivă, atrăgătoare și recunoscută pentru e-mailul, postările de blog sau chiar fotografiile, videoclipurile și conținutul care poate fi partajat. Aceasta este o modalitate excelentă de a-i determina pe oameni să recunoască și să înțeleagă marca dvs. și să le atragă privirea către adresa URL.
9. Reclame Facebook
Cea mai eficientă publicitate ajunge la oameni acolo unde se află de cele mai multe ori. Și pentru milioane de americani din toate categoriile demografice, acel loc este pagina lor . Dacă aveți un buget de publicitate limitat pentru site-ul dvs. și doriți să generați un ROI excelent, un este un pariu excelent. Puteți crea un anunț direcționat care ajunge la utilizatori în funcție de locație, vârstă, sex, interese și chiar opțiuni, cum ar fi prietenii urmăritorilor actuali sau persoane cărora le plac anumite pagini. La fel ca Google AdWords, puteți seta un buget și fie să plătiți pentru clicuri, fie să plătiți atunci când oamenii văd anunțul.
10. Pagini și grupuri Facebook
Nu costă nici un cent să creezi pentru site-ul tău web sau pentru mica afacere . Grupurile și paginile de afaceri vă vor ajuta să interacționați cu urmăritorii dvs., să construiți o comunitate și să vă distribuiți conținutul. Pune un pic de verde în spatele postărilor tale pentru a le împinge în partea de sus a fluxurilor urmăritorului tău, astfel încât să te asiguri că vocea ta este auzită și încurajează distribuirea oferind concursuri , reduceri sau cadouri oricărui care îți distribuie postările sau etichetele. un prieten.
Și nu uitați să priviți dincolo de : și alte platforme vă vor ajuta să vă conectați și să distribuiți. Nu este necesar să aveți un cont pe fiecare ; rămâneți cu cele populare în rândul publicului dvs. și nu vă fie teamă să experimentați cu forme mai noi de . ta ar trebui să fie ceva care evoluează mereu.
11. Povestea Instagram
Poveștile Instagram apar continuu deasupra feedurilor utilizatorilor. Creați povești Instagram pentru a-ți implica urmăritorii – asigură-te că branding-ul tău este clar și mesajul tău succint și memorabil, deoarece aceste postări sunt scurte și dispar după 24 de ore – sau folosește reclame plătite, care vor apărea alături de postări.
12. Pinterest
Pinterest este rețeaua socială a lucrurilor și ideilor. Dacă site-ul tău se concentrează pe artă, viclenie, stil sau orice altceva vizual sau bricolaj, ar fi trebuit să fii pe Pinterest ieri. Creați panouri și umpleți-le cu pini pentru a vă împărtăși stilul, pentru a vă stabili expertiza și pentru a vă găsi oamenii – și pentru a promova conținutul site-ului dvs. web . Dacă publicul dvs. gravitează către această platformă, luați în considerare un buget suplimentar pentru a vă promova pinurile și pentru .
13 . LinkedIn
În funcție de scopul și marca site-ului dvs., LinkedIn ar putea fi instrumentul social perfect pentru a genera trafic. Profitați-l completând un profil interesant și creând conexiuni. Urmărește oameni influenți din domeniul tău și citește ce le împărtășesc. Alăturați-vă (sau creați) grupuri relevante și postați adesea conținut de pe blogul site-ului dvs. web (cu linkuri). Comentează în mod inteligent alte postări în mod regulat (orice expunere pentru numele tău ajută la direcționarea traficului către site-ul tău web) și nu-ți fie teamă să trimiți conținutul tău persoanelor în mod individual.
14 . Conectați-vă cu micro-influenți
Poate că afacerea ta nu este suficient de mare pentru a fi susținută de o celebritate. Dar ce zici de o „mini-celebritate” în domeniul tău? Conectează-te cu micro-influenți — oameni de pe rețelele sociale cu un cerc restrâns de influență și niveluri ridicate de implicare din partea adepților lor de nișă. Micro-influențatorii percep, în general, taxe accesibile pentru postările sponsorizate și chiar pot alege să te promoveze gratuit dacă trimiți mostre de produse.
15. Google My Business
Înregistrați-vă afacerea gratuit cu Compania mea pe Google , astfel încât, atunci când clienții potențiali caută companii locale sau caută pe Google Maps, compania dvs. va apărea, cu ore, locație, recenzii etc. Asigurați-vă că înregistrarea dvs. include un link către site-ul dvs. web. Bonus: înregistrarea în directorul de afaceri Google vă poate îmbunătăți vizibilitatea rezultatelor căutării.
16. Bing Places
Google poate fi copilul mare din bloc, dar, credeți sau nu, există și alte motoare de căutare și directoare, iar oamenii – poate clienții potențiali – le folosesc și ei. Nu uitați să vă listați afacerea cu Bing Places , un alt instrument gratuit de promovare a site-ului web.
17. Pagini galbene
Agenda telefonică s-a mutat online – și oferă liste de afaceri gratuite . Listarea cu Paginile Galbene poate fi deosebit de utilă pentru întreprinderile mici orientate spre locație , cum ar fi antreprenori, medici și restaurante.
18. Alte directoare online
Fiecare link ajută, nu? Internetul este plin de directoare de afaceri online gratuite. După ce le-ați bifat pe cele pe care le-am menționat deja, mergeți în oraș cu oricare alții. Dar asigurați-vă că nu plătiți niciodată pentru o listă de bază – chiar și Google, unde probabil veți obține mai multă expunere, oferă spațiu în directoare gratuit. Aceste site-uri vă vor ajuta să începeți: Local.com , Simply Worthy , eLocal , Manta , Insider Pages și Moo-Directory .
19. Trimiteți la motoarele de căutare
Când vă creați site-ul web sau adăugați conținut nou, în aproximativ o săptămână, acesta va fi găsit și indexat de principalele motoare de căutare și va apărea în rezultatele căutării. Dacă sunteți nerăbdător să fiți indexat mai devreme (sau doriți să verificați și să verificați dacă site-ul dvs. este găsit), puteți trimite manual adrese URL gratuit către Google , Bing și Yahoo (Yahoo folosește același motor de căutare ca Bing. Vești grozave , trimiterea către Bing înseamnă trimiterea către Yahoo).
Dacă doriți să trimiteți mai multe motoare de căutare în același timp, inclusiv unele dintre site-urile mai puțin utilizate, un site web precum Submit Express va trimite site-ul dvs. la zeci de motoare de căutare gratuit – și da, Google este unul dintre ele. Iată câteva site-uri de trimitere de verificat: Web întreg , SubmitX și atât de mult .
20 . Conturi webmaster
Configurați conturi de webmaster atât cu Google , cât și cu Bing , în mod ideal, imediat ce vă configurați site-ul. Procedând astfel, vă asigurați că site-ul dvs. este indexat cu ei și va fi inclus în rezultatele căutării lor și le va permite să comunice cu dvs. despre orice problemă sau recomandări pentru site-ul dvs. De asemenea, există ceva satisfăcător de emoție în a te numi „webmaster”.
21. Yelp
Dacă dețineți un restaurant local, site-ul dvs. ar trebui să fie piatra de temelie a prezenței dvs. online – iar Yelp vă va ajuta clienții să ajungă acolo. În timp ce site-ul poate fi util oricărui număr de afaceri locale, este prima alegere pentru gurmanzii în mișcare care caută mâncare bună. Răspundeți la recenzii, postați fotografii și opțiuni de meniu, oferiți reduceri și trimiteți la site-ul și blogul dvs.
22 . Backlink-uri
Ori de câte ori un alt site, în special un site consacrat, publică un link către site-ul dvs., este mai probabil ca site-ul dvs. să fie găsit de motoarele de căutare. Linkurile înapoi către site-ul dvs. se numesc, în mod corespunzător, backlink . Doar un singur link înapoi ar trebui să fie suficient pentru a vă asigura că site-ul dvs. este găsit, dar cu cât mai multe backlink-uri, cu atât motoarele de căutare mai prestigioase presupun că este – și cu atât clasamentul dvs. este mai bun. O modalitate ușoară de a obține un backlink este să faci un comentariu pe un blog popular, în mod ideal unul respectat în domeniul tău. Majoritatea blogurilor vă vor permite să includeți un link către propriul site împreună cu comentariul dvs.
23. Quora
La fel ca Yahoo Answers, Quora este un loc online care poate fi căutat pentru persoanele cu întrebări și pentru persoanele cu răspunsuri de amestecat. Urmăriți, puneți și răspundeți la întrebări în domeniul dvs. de interes și includeți adresa blogului dvs. în profilul dvs. și acreditările pentru răspuns. Puteți include linkuri către blogul dvs. în răspunsurile pe care le scrieți, dar faceți acest lucru cu precauție: Quora va bloca răspunsurile pline cu linkuri ca spam, iar auto-promovarea flagrantă nu va aduce niciun respect (sau voturi pozitive).
24 . Help a Reporter Out
Acoperirea de presă a afacerii dvs. vă va ajuta să vă faceți numele și să vă stabiliți ca expert în domeniul dvs. Atrageți atenția presei înregistrându-vă la Help a Reporter Out , o bază de date gratuită care conectează reporterii de la instituții legitime la surse pe care le pot intervieva pentru articolele lor. Este un câștig-câștig: jurnaliștii primesc scoop-ul și tu primești acoperire de presă – plus o șansă de a crea un link către site-ul tău dacă povestea este publicată online. După ce vă înregistrați, veți primi solicitări de sursă relevante pentru industria dvs. de trei ori pe zi și apoi veți putea prezenta expertiza dvs. reporterului.
25. YouTube
Crearea videoclipurilor și încărcarea acestora pe YouTube vă poate răspândi conținutul (și linkurile către site-ul dvs. web) în jurul YouTube însuși – și de acolo, Google va indexa și va face căutările dvs. sunt conținute. Îl puteți încorpora în blogul dvs. și îl puteți distribui pe conturile de rețele sociale, la fel și alți utilizatori. Nu te stresa din cauza presiunii de a deveni virale; deși este un obiectiv admirabil, un videoclip nu are nevoie de două milioane de vizionări pentru a fi eficient.
Asigurați-vă că descrierea trimite către site-ul dvs. și includeți un îndemn la acțiune în videoclip – în mod ideal, unul care să conducă spectatorii către site-ul dvs. Videoclipurile YouTube vă pot ajuta, de asemenea, să generați un pic de bani. În plus, dacă realizați deja videoclipuri, luați în considerare crearea de reclame care să fie difuzate împreună cu videoclipurile altora, pentru o rentabilitate potențial satisfăcătoare a investiției.
26. Reddit
Reddit este probabil regele marcajelor sociale. Autodenumita „prima pagină a internetului”, Reddit le permite utilizatorilor să trimită povești, imagini, videoclipuri etc., de pe internet, iar alți utilizatori pot vota în sus sau în contra pentru aceste trimiteri.
În timp ce site-ul este un mare motor al traficului pe internet, comunitatea Reddit este în general încruntat asupra utilizatorilor care își partajează doar propriul conținut. Deveniți un utilizator activ și distribuiți și interacționați în mod regulat cu alte postări, împreună cu postarea propriului conținut. Fiți avertizat: Redditorii sunt o mulțime dură, așa că nu vă descurajați dacă postările voastre eșuează sau obțin un comentariu negativ la două.
27 . Digg
Un alt site de marcaje sociale, Digg îi ajută pe utilizatori să găsească postări pe blog și alt conținut, precum și să distribuie și să promoveze poveștile care le plac. Similar cu Reddit, utilizatorii trimit pagini web introducând adresa URL și o scurtă descriere; fiecare trimitere poate fi descoperită de alți spectatori care vor vota în favoare sau vor „sapă” conținut interesant.
Digg poate fi puțin complicat, deoarece este dominat de o mână de utilizatori influenți care controlează ce povești ajung pe pagina de pornire și care se pierd în mulțime. Dacă povestea ta reușește, poate genera o cantitate imensă de trafic. Ca și în cazul Reddit, este esențial să devii activ în rețea și să eviți să sapi și să trimiți doar propriile lucruri.
28. Product Hunt
Product Hunt este Skymall-ul de aplicații, site-uri web, jocuri și dispozitive noi – un refugiu pentru tehnicienii în căutarea următorului lucru important. Să fii descoperit pe Product Hunt poate fi un câștig uriaș pentru afacerea ta. Înainte de a trimite produsul, asigurați-vă că se califică .
29. Medium
În timp ce platformele precum Instagram sunt excelente pentru fotografi și stilisti de modă , Medium este platforma pentru cititori. Oricine poate scrie și publica o poveste sau o postare pe blog pe Medium, iar alți utilizatori găsesc, comentează, aplaudă și interacționează cu articole și autori. Chiar dacă ai propriul blog, crearea de rețele și publicarea pe Medium (postează conținut unic, nu reluări de postări de pe blogul tău) pentru a crește vizibilitatea afacerii tale și a atrage mai mult trafic pe site-ul tău.
30 . Utilizați surse de experți
Pentru a oferi conținutului dvs. un impuls de autoritate, contactați și intervievați experții din domeniul dvs. Lista dvs. de cinci moduri de a vă proteja grădina poate atrage clicuri, dar până la zece sfaturi de la un fermier ecologic de lungă durată și aveți o postare care poate fi partajată, care conferă credibilitate întregului site. Dacă sursele tale includ nume binecunoscute care se mândresc cu un număr considerabil de urmăritori, le poți atrage fanii pe site-ul tău. Anunțați-vă sursele când publicați și este posibil să primiți un strigăt digital.