O carieră ca scriitor UX este destul de în tendință în aceste zile, deoarece UX Writing a făcut o descoperire uriașă în mulțimea digitală cu oferte de salarii mari. Aflați despre profesia pentru care scriitorii sunt amplu provocați!
Prezentarea digitală a unui produs necesită o coloană vertebrală puternică a echipei UX. Jocul lor de rol principal este de a oferi o interacțiune ușoară și standardizată utilizatorilor implicați cu produsul digital.
Echipa cuprinde munca de proiectare a unei platforme interactive și de prezentare a conținutului orientat pe cuvinte cheie care are sens. Ei lucrează cu cercetători, designeri UX și ingineri software pentru a-și îndeplini sarcina de a crea site-uri web.
Profesia de scriitor UX a evoluat pentru a deveni un titlu de post în 2023. Este un profil creativ, având responsabilitatea de a oferi o cale de călătorie ușoară pentru utilizator.
Scriitorii UX au un scop de atins – îmbunătățirea experienței utilizatorilor cu site-ul/aplicația. Ei organizează cuvintele principale ale paginii web într-o manieră logică.
Care sunt punctele importante cu care un scriitor UX trebuie să fie clar?
1. Cunoașterea Comportamentului Digital al Utilizatorului
Este vital pentru UX Writers să fie conștienți de comportamentul online al utilizatorului, să aflăm de ce.
(a) pentru a afișa în mod eficient întreaga cultură a site-ului web
(b) pentru a-l ajuta să încadreze un model de conținut care ușurează harta călătoriei utilizatorului
Pentru a atinge obiectivele menționate mai sus, trebuie să fii conștient de comportamentul uman pentru a prezenta conținutul în mod logic. Țineți cont de punctele enumerate mai jos:
2. Afișați conținutul minim
În primul rând, rețineți că site-ul dvs. poate fi doar un rezultat aleatoriu de derulare pentru un utilizator. În acest caz, el ar scana și răsfoi pagina. Utilizați conținut minim și informativ prin care utilizatorul obține rezumatul global al site-ului dvs.
3. Fii concis
Fiți clar cu gândurile pe care le afișați în conținut. Este doar un joc de secunde și un utilizator dezinteresat poate ieși din pagina ta.
Păstrați informațiile netede și simple, astfel încât utilizatorul să nu se termine în confuzie sau să nu se lovească cu capul de perete citind chestiile dure.
Este angajarea UX Writer o investiție de valoare?
Cu siguranță, o companie s-ar putea confrunta cu o pierdere majoră dacă conținutul paginii sale web nu are sens.
Care este modelul ideal de lucru fără un UX Writer? Adunați idei de la cercetători, copywriteri, designeri și ingineri și ajungeți cu idei împrăștiate variante care reflectă un concept dezordonat.
Informațiile prezentate de designerii UX trebuie să fie precise și cuprinzătoare. Ștergeți-vă cu următoarele puncte dacă credeți că sunteți suficient fără un UX Writer:
(i) Analizați dacă echipa dvs. UX este calificată și orientată spre rezultate pentru a scrie conținut profesional fără o angajare specială.
(ii) Învață scrierea UX din experiențele tale anterioare ale clienților – A existat vreo problemă întâmpinată în experiența cumpărătorilor cu site-ul web?
(iii) Tipul de site web cu care aveți de-a face – site-ul de marketing necesită redactori Versus site-urile bazate pe produse necesită scriitori UX.
Rolurile și responsabilitățile unui scriitor UX
1. Cercetare
Un scriitor UX efectuează cercetări în care analizează datele și le folosește pentru a-și îmbunătăți conținutul site-ului.
2. Cunoașterea produsului
Un UX Writer trebuie să fie conștient de detaliile produsului și trebuie să lucreze îndeaproape cu echipa de proiectare UX unde poate oferi și recomandări de produse.
3. Integrarea cu echipa
Un scriitor UX are aceeași responsabilitate pentru proiectul clientului ca și echipa de proiectare. El trebuie, în mod regulat, să interacționeze și să se integreze cu designeri și cercetători pentru a evidenția în continuare obiectivele logice din munca sa.
4. O bună colaborare cu echipa de livrare
Lucrul cu echipa de livrare l-ar ajuta pe UX Writer să extragă conținut verbal și scris pentru proiectele lor.
5. Scrierea
Scrierea UX necesită doar conținut clar și clar, care este atât minim, cât și sensibil. El trebuie să înțeleagă cum este diferită UX Writing de copywriting și trebuie să știe cum să o prezinte în mod corespunzător. Scriitorul UX lucrează pe următoarele mânere:
(i) Conținut pop – acesta poate include un mesaj de eroare sau un mesaj de succes.
(ii) E-mailuri – acestea pot include e-mailuri de expediere sau de cercetare
(iii) Textul codului de verificare
(iv) Cuvintele folosite pe bara de căutare a aplicației
(v) Întrebări frecvente pentru site-ul web/aplicație
(vi) Tonul ghidurilor vocale
Notă importantă pentru un scriitor UX
Următoarele sunt lucrurile pe care un scriitor UX trebuie să țină mereu cont înainte de a-și începe munca:
(i) Trebuie să aibă o notă bună de lucru cu întreaga echipă. Acest lucru îi aduce beneficii în afișarea lucrării cu conținut mai sensibil.
(ii) Trebuie să fie un cercetător bun. El trebuie să știe ce le place utilizatorilor și care sunt cele mai recente tendințe pe care le urmăresc. Scriitorul UX trebuie să analizeze mai întâi piața pe care produsul evidențiază și modul în care utilizatorul reacționează față de aceasta și să prezinte în continuare același lucru în munca sa.
(iii) El trebuie să ofere intrări 100% în scris și revizuire, deoarece conținutul său ar fi direct responsabil pentru scăderea sau creșterea ratelor de conversie.
(iv) Un bun scriitor UX este mereu gata să execute idei noi și să exploreze pentru mai multe, deoarece inovația este ținta pe care trebuie să o vâneze. „Cuvintele sunt mai puternice decât sabia” – este o expresie care își dovedește fiecare cuvânt atunci când un conținut bun îți ridică produsul acționând ca orice.
(v) Atunci când se ocupă de produse, întreaga echipă folosește cuvinte tehnice și profesionale. Scriitorul UX trebuie să fie capabil să învețe acele cuvinte și să le transforme într-un limbaj ușor.
Avantajele de a fi un scriitor UX
Un UX Writer este responsabil pentru elaborarea textelor în jurul cărora utilizatorii site-ului le întâlnesc în timp ce navighează prin produse. Ei țin evidența conversației verbale și scrise care are loc cu produsul – utilizatorul interesat.
Să spunem că este vorba despre e-mail sau mesaje text sau mementouri pentru aplicații mobile, toate constituie activitățile de lucru ale unui scriitor UX. Există multe lucruri pe care le face și nu, deoarece munca lui include relațiile directe cu clientul.
Să aflăm cum singur UX Writer poate schimba scenariul întregii echipe UX.
1. Abilități de proiectare Improvizație
Includerea unui scriitor UX în echipa ta îmbunătățește abilitățile de design verbal și conversațional, care ar evidenția și mai mult în relatarea produsului către utilizatorii săi finali. Este foarte important ca utilizatorul să găsească călătoria produsului ușoară și convenabilă acolo unde nu trebuie să folosească mult creier.
2. Nicio tensiune sau distragere a atenției pentru designeri
Multe companii nu au încă angajări speciale pentru un scriitor UX. Dacă și tu ești unul dintre ei, poți să relatezi ceea ce voi discuta aici.
Conținutul aplicației sau al site-ului web trebuie să fie finalizat înainte de proiectarea acesteia. Acest lucru se datorează faptului că orice modificări ulterioare ale textului pot împiedica designul aplicației sau al site-ului web.
Munca unui designer UX este special de a proiecta, posibilitățile sunt ca el să nu fie priceput în comunicare. Prin urmare, munca sa poate ajunge în confuzie și nehotărâre cu privire la conținutul de încorporat. Dacă nu este așa, nu există nicio posibilitate de a scrie inovatoare.
Prin urmare, angajarea persoanei potrivite pentru sarcina potrivită ar trebui să fie abordarea companiei. Așadar, începeți angajarea unui nou scriitor UX și vedeți schimbarea productivității dvs. de lucru.
3. Proiectare eficientă
Un bun UX Writer trebuie să fie mai întâi un bun cercetător. El trebuie să aibă cunoștințe despre produs. Acest lucru îl ajută să colaboreze și să se răsfețe în profunzime cu designul și să-și arate conceptele cu o abordare mai clară.
Din nou, persoana potrivită, sarcina corectă. Toți cei care se concentrează pe munca lor specifică susțin mediul fără stres și ajută la îmbunătățirea eficienței și eficacității muncii în mai puțin timp.
4. Finalizare într-o singură mișcare
Consultați imaginea de mai jos. Acestea sunt confuziile și pașii de finalizare implicați dacă compania ia ajutor de la un copywriter pentru a scrie conținut UX.
Un scriitor UX este instruit pentru a face ca informațiile web să pară atractive din punct de vedere vizual și narativ. Cunoaște conceptul de scriere minimală.
De obicei, companiile implică copywriteri, astfel încât conținutul trebuie să fie mai întâi revizuit de un cercetător, apoi de designer și în cele din urmă finalizat de comitet. Acest pas ți se poate părea foarte simplu, dar adevărul amar este împiedicarea repetată a designului.
Un scriitor UX ucide toate sarcinile repetate prin implicarea și integrarea sa regulată cu membrii completi ai echipei UX.
5. Ghiduri interactive
De obicei, întâlnim conținut pe site-uri web care par a fi important, dar sunt uriașe și greu de citit. Scriitorii UX au înfrumusețat această fază a călătoriei utilizatorului. Conținutul lor este mai ușor și mai ușor de înțeles, scris într-o engleză simplă, ușor de utilizat.
Acum, conținutul despre liniile directoare nu este doar o simplă gunoi, ci un material lizibil și valoros. Toate datorită UX Writers.
Sper că articolul meu v-a clarificat multe puncte despre UX Writers. Acum, știți despre importanța lor în organizare, roluri și responsabilități, linii directoare importante și, în sfârșit, avantajele de a fi unul.
Să facem discuția convenabilă și pentru aspiranții la scriere UX. Cum poți învăța UX Writing și cum pot construi un portofoliu UX Writer pentru același lucru.
Învață UX Writing
Este un lucru minunat să știi că oamenii se mută din ce în ce mai mult în acest domeniu. De dragul succesului tău în acest profil, mi-ar plăcea să discut despre punctele care te pot conduce să fii cel mai bun scriitor UX din oraș.
1. Învață abilitățile de nivel superior
UX Writer este foarte diferit de un copywriter. Activitatea sa de bază include accentuarea numai și numai a celor mai căutate cuvinte cheie în conținutul său. Aceste cuvinte cheie trebuie să fie organizate într-un mod care să reflecte logica și înțelegerea.
(i) Trebuie să fii un bun cercetător
(ii) Trebuie să fii un bun explorator și învață
(iii) Ar trebui să fii bun cu relațiile umane, să analizezi care este comportamentul uman în anumite cuvinte.
(iv) Aspiranții trebuie să fie ușor de înțeles cu mediul de lucru tehnologic, după ce toate acestea se vor ocupa în continuare.
2. Învață în fiecare zi, în fiecare moment
Învață scrierea UX de oriunde – internet, reviste, postări pe blog – toate mijloacele pentru a obține informații despre scrierea UUX. Aflați modul în care site-urile web afișează întregul grafic de lucru în două rânduri, aflați modul în care încorporează cuvinte pentru a face conținutul concis și clar.
3. Creați-vă portofoliul UX Writer
Ești un aspirant, ai muncit din greu și acum este momentul să comunici munca ta clienților tăi. Creați un portofoliu de UX Writer atrăgător.
4. Încercați pentru un loc de muncă sau un freelancing
Scrierea UX este un job din noua era și a atins rapid apogeul. Căutați locurile de muncă, posturile vacante sunt evidențiate peste tot – naukri.com, într-adevăr, LinkedIn, etc. Încercați să faceți freelancing content marketing abordând clienții.
Ce părere ai acum?
UX Writer este un profil nou introdus recent. Articolul de mai sus acoperă toate punctele de valoare pe care un scriitor UX le poate oferi unei organizații. Cifrele de creștere a eficienței și productivității pe care le poate oferi scrierea eficientă nu sunt ascunse nimănui.
Mulți nu sunt conștienți de importanța scriitorilor UX și găsesc munca valoroasă fără ei. Aș recomanda doar să acordați timp progreselor și tendințelor pieței. UX Writer este o carieră promițătoare pentru mâine, deoarece salariul scriitorului UX este destul de mare. Nu ratați ocazia de a angaja unul.