Un analist SEO este cel care se ocupă de clasarea site-ului în SERP (Search Engine Result Page). El se asigură că toate paginile web sunt optimizate SEO și oferă un câștig potențial afacerii.
Paginile organice de pe SERP primesc 70% din clicuri. Analiștii de date lucrează la optimizarea acestor pagini.
Fiind o parte importantă a echipei de marketing, un analist SEO organizează campanii de marketing și le face să aibă succes printr-o perspectivă inteligentă asupra naturii UX cu conținut.
Semnificația analist SEO
SEO Analyst este un profil important responsabil cu modernizarea și îmbunătățirea provocărilor de marketing cu care se confruntă afacerea. El se asigură că conținutul postat online este vizualizat și citit de clienții vizați.
O examinare regulată a SEO și starea de vizibilitate a blogurilor, paginilor web și conținutului rețelelor sociale este o activitate obligatorie a analistului SEO. În caz de lipsă de spectatori, un analist SEO reproșează blogul pentru a-și actualiza conținutul și a-l crea optim. Pe scurt, el examinează defecțiunile și le remediază.
Lucrează în departamentul de marketing al companiei și are responsabilitatea de a organiza și derula campanii de marketing. Pentru a realiza acest lucru, un analist SEO analizează experiența utilizatorului cu pagina web și comunică upgrade-urile necesare echipei de marketing.
Care sunt abilitățile de analist SEO pe care trebuie să le dețineți?
După ce înțelegem semnificația SEO Analyst, haideți să mergem mai departe și să aruncăm o privire la abilitățile SEO Analyst. După cum sugerează și numele, un analist SEO trebuie să fie complet calificat cu SEO și instrumentele sale.
În plus, trebuie să fie capabil să creeze logici în bloguri pentru a le clasa. Evident, SEO nu are aceeași abordare și criterii pentru fiecare nișă; nu variază de la blog la blog.
Să învățăm abilitățile importante de analist SEO pe care trebuie să le dețineți:
Abilități de comunicare
El trebuie să aibă o strânsă stăpânire pe limba engleză – atât scrisă, cât și vocală.
Aptitudini organizatorice
Trebuie să fie eficient să gestioneze și să gestioneze mai multe proiecte, cu abilitățile sale puternice de organizare.
Gândire creativă
El trebuie să fie creativ și logic pentru a elabora strategii în provocările SEO cu care se confruntă site-urile web.
Cunoașterea algoritmilor SEO
Un analist SEO trebuie să aibă cunoștințe bune de HTML și CSS pentru a servi scopurilor site-ului.
Cunoașterea instrumentelor SEO
După cum este evident, un analist SEO trebuie să aibă cunoștințe puternice despre instrumentele SEO, cum ar fi analiza web, instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie, Search Console, Yoast SEO și instrumentul de raportare internă.
Expertiza in MS Office
Un analist SEO trebuie să fie excelent în MS Word, MS Powerpoint și MS Excel.
Rezolvarea problemelor
Există numeroase provocări cu care se confruntă site-urile din când în când. Un analist SEO trebuie să fie abil să identifice și să rezolve problemele.
Sistem de management al conținutului (CMS)
El trebuie să fie bun la CMS și la dezvoltarea conținutului.
Sarcini alocate unui analist SEO
1. Accesați site-ul web și instrumente
Unele dintre activitățile de care este responsabil un analist SEO sunt cercetarea cuvintelor cheie, recomandările de cuvinte cheie, linkurile și analiza web (pentru măsurarea traficului). SEO Analyst necesită să acceseze atât site-urile web, cât și micile instrumente SEO pentru a efectua activitățile de mai sus în mod eficient.
2. Indicatori de trafic
Lucrați asupra traficului site-ului; creați indicatori pentru evaluarea acestuia. Activitățile implicate sunt: crearea de metrici de trafic, automatizare și urmărire.
3. Implementarea Strategiei
Construirea și implementarea strategiilor SEO pentru a rula activitățile motorului de căutare fără probleme.
Calificarea minimă necesară pentru a deveni analist SEO
Fiecare profesie necesită un anumit nivel de cunoștințe anterioare, calificare sau experiență. Un analist SEO este un profil de post care poate fi pozitiv sau negativ pentru afacerea companiei. Depinde, hai să învățăm, cum?
Dacă vă clasați bine pe SERP, cu siguranță analistul dvs. SEO vă îmbunătățește rentabilitatea investiției; pe de altă parte, un analist necalificat sau semicalificat poate provoca o pierdere uriașă.
Aici, în această rubrică, vom înțelege cum își aleg companiile Analistul SEO ideal și care sunt calificările pe care trebuie să le dețineți pentru a intra cu succes în acest domeniu.
(i) Experiență bună în domeniul SEO.
(ii) Realizări ale proiectului bazate pe rezultate.
(iii) Trebuie să aibă experiență cu instrumente de analiză precum Google Analytics și instrumente de raportare internă pentru a avea rezultate bune în analiza SEO.
(iv) Expertiză cu instrumente SEO și implementarea acestora pentru a clasa site-ul în mod eficient.
(v) Gradul minim de absolvire, unde sunt preferate BA și BS.
(vi) Cel puțin 1-2 experiență în gestionarea optimizării pentru motoarele de căutare (SEO), marketingului în rețelele sociale (SMM) și marketingului în motoarele de căutare (SEM)
(vii) Trebuie să aibă experiență în sistemul de management al conținutului (CMS) și dezvoltarea conținutului.
Descrierea postului unui analist SEO
SEO Analyst este o parte importantă a echipei de Marketing, dedicată creșterii prezenței online a site-ului. Angajamentul lor principal în sarcina este optimizarea, analiza traficului, examinarea problemelor și cercetarea cuvintelor cheie.
Creșterea ratelor de conversie prin improvizația de strategii atât pe pagină cât și în afara paginii site-ului este scopul integral al unui analist SEO.
Rolurile și responsabilitățile unui analist SEO
SEO Analyst este responsabil să realizeze un număr „n” de sarcini în sarcini mici, care sunt direct legate de menținerea site-ului în stare bună de sănătate. El, din nou și din nou, trebuie să examineze și să identifice problemele care provoacă clasarea site-ului și să ajungă la o soluție optimizată SEO.
1. El efectuează o examinare explicită a cuvintelor cheie a paginii web, defalcă provocările și strategiile punct cu punct ale site-ului web al organizației pentru a garanta funcționarea fără probleme și eficientă a web-ului în starea online.
2. În continuare, se ocupă de gestionarea activităților motoarelor de căutare prin numeroase instrumente de căutare web. Acestea includ gestionarea bugetului, planificarea campaniilor și optimizarea campaniilor de căutare plătite.
3. În plus, ei fac aranjamente pentru propuneri și execuție de sisteme pentru construirea de conținut ca o echipă cu obiective SEO.
4. Crearea și executarea strategiilor de marketing pe internet pentru dezvoltarea conținutului, efectuarea de backlinking și eficientizarea.
5. Utilizarea și organizarea programelor de indexare web (sitemap XML, suporturi de cumpărături, instrumente de administrare a site-ului web).
6. Trebuie să monitorizeze și să evalueze tablourile de bord și rapoartele de analiză web pentru a crea și prescrie strategii SEO.
7. Trebuie să efectueze cercetarea cuvintelor cheie lucrând în coordonare cu obiectivele de afaceri ale clienților pentru a eficientiza conținutul existent și a dezvălui noi oportunități.
8. Ei fac investigații SEO și oferă sugestii de site-uri și pagini de site prin organizarea cu componente și structuri.
9. Ei iau o șansă la execuția procedurilor pentru structura conținutului prin organizarea cu obiective SEO – generale și specifice cuvintelor cheie.
10. Lucrează la administrarea programelor motoarelor de căutare pentru a crea rapoarte de diagnosticare pentru proiectele SEO. Programele motoarelor de căutare pot include sitemap XML, fluxuri de cumpărături, instrumente pentru webmasteri.
11. Ei creează și susțin conținut de marketing pentru a socializa și a-l folosi pe rețelele sociale. Conținutul din rețelele sociale poate include: rezumate video ale clienților, postări pe blog, studii de caz pentru clienți, postări de la analiști și clienți.
12. Trebuie să lucreze la construirea de linkuri și campaniile sale prin coordonarea cu obiectivele SEO ale clienților.
13. Ei trebuie să asiste la dezvoltarea și execuția strategiilor de conținut prin comunitățile sociale prin coordonarea cu obiectivele SEO.
14. Acestea ar trebui să fie actualizate în mod constant cu cele mai recente progrese în optimizarea pentru motoarele de căutare, SMM și promovarea web.
15. Ei trebuie să cerceteze și să folosească instrumente de social media pentru a sprijini strategia de social media.
16. Ei monitorizează și administrează instrumentele cheie de raportare, tablourile de bord de analiză web și subliniază domeniile cheie de importanță în conformitate cu obiectivele clientului.
17. Ei monitorizează și evaluează clasarea pe SERP și o monitorizează pe principalele canale de căutare.
18. Trebuie să aibă abilități mari de comunicare pentru a-și transmite descoperirile și gândurile către dezvoltarea conținutului și directorilor echipei.
19. Lucrează îndeaproape cu colegii pentru a îndeplini obiectivele clienților.
20. Dirijarea cercetării cuvintelor cheie folosind diferite dispozitive precum Keyword Planner și Moz.
21. Efectuarea examenului competitiv și recunoașterea găurilor în conținutul sau regiunile de îmbunătățire a arhitecturii site-ului web.
22. Urmărirea unor măsurători SEO semnificative, inclusiv trafic organic, rate de conversie și timpul petrecut pe pagină.
Salariu analist SEO
O profesie mai proaspătă de analist în optimizarea motoarelor de căutare (SEO) sau cea cu mai puțin de 1 an de experiență se poate aștepta la un salariu mediu de analist seo de 2000 Euro, care include sfaturi de compensare, bonusuri și plata orelor suplimentare ca compensație.
De ce ar trebui o companie să angajeze un analist SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare este o profesie new-age care încă se răspândește pentru recunoașterea ei în rândul profesioniștilor. Acesta este motivul pentru care profesia nu are un astfel de joc de rol activ în India.
Dar, globul se îndreaptă spre web, acum. Nu există afaceri de succes care să fie încă ascunse de existența lor online. Pe scurt, putem spune că lumea evoluează într-un ritm ridicat și noi, ca generație digitală, trebuie să acceptăm fiecare nou progres.
Google este o etapă normală pentru a căuta răspunsuri la orice întrebare. De asemenea, de acum încolo a devenit semnificativ ca fiecare asociație să își aibă esența pe web și să atragă oaspeți la ea.
În acest fel, SEO devine elementar pentru ei. Organizațiile de afaceri bazate pe web au nevoie și utilizează SEO. Întrucât componenta lor totală de afaceri depinde de web, este necesar ca ei să facă SEO viabil.
În timp ce doar una din fiecare organizație ciudată are un analist SEO, acele companii au o poziție mai înaltă față de diferite organizații. Acceptând analistul SEO își îndeplinește responsabilitatea cu acuratețe, site-ul web al unei organizații se poate clasa rapid și eficient în rezultatele crawlerelor web.
Pentru a se clasa pe Google, construirea de linkuri este una dintre cheile majore pentru a face acest lucru.
Avantajele de a fi un analist SEO
(i) Călătorie plătită și zile libere
(ii) Șansa de a vă propulsa cariera
(iii) Puteți participa la asigurarea de bunăstare a organizației, care include servicii medicale și dentare. Acest lucru se poate face după 2 luni de angajare cu normă întreagă.
(iv) Laptopul organizației
(v) Creșterea salarială, bonusul și stimulentele de performanță
Cerință pentru locuri de muncă de analist SEO
(i) Înțelegerea factorilor de clasare SERP și înțelegerea practicilor de eficientizare a site-urilor web
(ii) Înțelegerea muncii ca analist SEO sau locuri de muncă digitizate comparative
(iii) Stăpânire în Google Analytics
(iv) Licență în marketing sau diplomă relevantă
(v) Recunoaștere excelentă cu cercetarea cuvintelor cheie și instrumentele executive
(vi) Aptitudini și abilități solide în analiză
(vii) Implicarea în bătălii prin e-mail și publicitate plătită
Concluzie
SEO Analyst este încă un capitol necunoscut pentru industrii. Din această cauză, multe companii încă nu înțeleg importanța de a angaja un analist SEO la locul lor. Dar, SEO este important, deoarece toate afacerile rulează online, iar Google este organismul lor determinant.