SEO nu a murit! Da, ai auzit bine.
De fapt, SEO este orice altceva decât mort.
Fie știi deja că SEO nu a murit, fie crezi că vom vedea în curând sfârșitul SEO. În ambele cazuri, avem ceva de oferit. Citiți mai departe.
Cazul 1
Dacă fragmentul de mai sus părea ambiguu și nedumerit, ați ajuns pe pagina potrivită. În acest articol, vom aborda elementele de bază ale SEO, care vor include totul, ce este SEO , semnificația SEO și cum funcționează SEO . Vom discuta în profunzime aspectele complicate ale optimizării motoarelor de căutare până când veți începe să credeți că SEO este orice altceva decât mort.
Cazul 2
Cu toate acestea, dacă știți deja că SEO nu este o industrie pe cale de dispariție, puteți arunca o privire în perspectivele industriei. Aceasta, chiar aici, este o șansă bună de a reveni la elementele de bază și de a înțelege cum funcționează SEO , ce este SEO și cum face diferența în strategia ta de social media. Pe măsură ce avansăm mai departe în această discuție, vom furniza date valoroase despre cum vă puteți construi o carieră în SEO.
Deci, să mergem mai departe și să intrăm în lumea optimizării pentru motoarele de căutare.
Credem în elementele de bază. Este întotdeauna bine pentru cariera dvs. să revizuiți elementele de bază și apoi să explorați mai departe. Prin urmare, deoarece credem în puterea elementelor fundamentale, vom începe cea mai de bază întrebarea despre ce este SEO .
SEO este prescurtarea pentru optimizarea pentru motoarele de căutare. Este arta de a-ți optimiza conținutul web astfel încât să ajungă pe prima pagină a motoarelor de căutare, în lista organică.
Aflați despre SEO
Dacă explicăm pur și simplu definiția optimizării pentru motoarele de căutare , iată ce înseamnă aceasta:
SEO este un proces care implică mai multe tehnici care ajută la optimizarea conținutului web legat de un brand. Această optimizare facilitează ca motoarele de căutare să afișeze pagina dvs. web în topul listelor organice.
Dacă mai aveți îndoieli, iată un exemplu:
Dacă deschideți browserul și căutați ce este SEO pe Google, veți găsi 3-4 anunțuri plătite în partea de sus. Apoi veți vedea câteva pagini web legate de ceea ce este SEO . Orice profesionist non-marketing care dorește să afle cum funcționează SEO va verifica linkurile de pe prima pagină a Google.
Dacă nu găsesc ceea ce caută, vor verifica câteva link-uri pe pagina a doua. Dar, asta este. După aceasta, pentru a continua căutarea, utilizatorul va schimba cuvântul cheie.
A ajunge pe prima pagină a listărilor Google prin metode organice este totul despre SEO. Chiar dacă ești pe a doua sau pe a treia pagină, ești inexistent pentru majoritatea utilizatorilor.
Fapt rapid: 75% din audiență nici măcar nu va verifica a doua pagină de căutare Google sau motoarele de căutare.
Vrei să apari pe prima pagină a unui motor de căutare? Treceți la următoarea subsecțiune.
Ce este SEO: Semnificația și exemplele SEO
În această secțiune, vom discuta elementele de bază ale SEO. De exemplu, ce este SEO în marketingul digital , cum funcționează SEO pe rețelele sociale și ce tipuri de tehnici SEO sunt bune și rele?
Ce este marketingul SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare în marketing înseamnă îmbunătățirea traficului dvs. Tehnicile SEO sunt utilizate în marketing pentru a crește numărul de utilizatori care ajung pe pagina ta.
Cu toate acestea, este necesară și îmbunătățirea calității acestui trafic. Dacă persoane care nu sunt de fapt publicul tău ajung pe pagina ta, nu vei obține nicio valoare din acest tip de conversie.
Definiție de optimizare pentru motoarele de căutare de către Moz
Ce este SEO așa cum a explicat Moz:
„Search Engine Optimization este procesul de îmbunătățire a vizibilității unui site web pe paginile de rezultate organice (naturale sau neplătite) ale motoarelor de căutare (SERP), prin încorporarea elementelor prietenoase pentru motoarele de căutare într-un site web. O campanie de succes de optimizare a motoarelor de căutare va avea, ca parte a îmbunătățirilor, cuvinte cheie selectate cu atenție, relevante, pe care optimizarea pe pagină va fi concepută pentru a le face proeminente pentru algoritmii motoarelor de căutare.”
Dacă dezvăluim ceea ce înseamnă SEO în această definiție, vom obține aceeași definiție de optimizare a motorului de căutare explicată mai sus.
Prima linie vorbește despre modul în care încorporarea elementelor pe site crește vizibilitatea. Elementele sunt cuvinte cheie, iar vizibilitatea sunt direct legate de traficul site-ului.
A doua linie vorbește despre modul în care selectarea cuvintelor cheie potrivite pentru optimizarea în pagină vă poate îmbunătăți cu succes vizibilitatea la algoritmii motoarelor de căutare.
Black Hat SEO și White Hat SEO
După cum știm, unii oameni doresc să îmbunătățească vizibilitatea pe termen lung, dar unii doresc totul rapid. Al doilea tip de oameni sunt cei care au probleme. Să vedem cum:
Primul este o pălărie albă SEO, iar al doilea este o pălărie neagră SEO. Vom discuta mai întâi despre black hat SEO.
Când marketerii doresc să ajungă rapid pe prima pagină a Google sau a altor motoare de căutare, adesea peste noapte, folosesc black hat SEO.
Black hat SEO înseamnă să lucrezi doar pentru algoritmii motoarelor de căutare. Conținutul nu este deloc relevant pentru mintea umană. Nu este nou ca Black Hat SEO să câștige un plus de clienți în primele zile. Dar, acest lucru nu aduce nicio valoare niciunui client.
Încălcarea și îndoirea regulilor SEO naturale duc la un angajament ridicat și o sumă mare de bani la început. Cu toate acestea, în cele din urmă, site-ul poate fi blocat de motoarele de căutare.
Deci, un viitor durabil, pe termen lung este o cauză pierdută în acest caz.
Ați deschis vreodată o pagină despre ce este SEO , dar apoi ați ajuns pe o pagină complet diferită despre câini? Dacă ați făcut acest lucru, atunci știți cum funcționează SEO atunci când utilizați tehnici de pălărie neagră.
Cu toate acestea, această abordare este complet lipsită de valoare. Nu oferă nicio valoare utilizatorilor, iar motoarele de căutare au devenit acum suficient de inteligente pentru a interzice pentru totdeauna aceste site-uri web.
Ce sunt tehnicile SEO White Hat?
White hat SEO este opusul black hat SEO. Vă ajută să construiți o bază de utilizatori durabilă. Puteți să vă concentrați asupra publicului dvs., să le oferiți valoare și să vă păstrați clienții în timp.
Are următoarele caracteristici. Verificați mai jos ce este SEO și trucurile sale albe:
1. Conținutul livrat prin media digitală oferă valoare utilizatorilor într-un alt mod. Poate promova un produs sau serviciu al companiei, dar conținutul este valoros pentru public.
2. Conținutul are imagini care sunt corect etichetate în funcție de cuvintele cheie utilizate în conținut.
3. Link-urile de referință sunt atașate corespunzător și back-linking-ul este realizat corect.
4. Gramatica și ortografia conținutului sunt corecte. Conținutul este adesea scurt, într-un interval ușor de citit.
5. Conținutul respectă standardele de conformitate HTML.
Cu toate acestea, în practică, majoritatea agenților de marketing nu folosesc nici ceea ce este SEO și tehnicile sale de SEO cu pălărie albă, nici trucuri SEO cu pălărie neagră. Folosim grey hat SEO.
Așa cum sugerează și numele, nu este complet alb sau negru. Este ceva la mijloc.
Tehnici de pălărie gri – Ce are de spus Google
Cu toate acestea, este necesar să înțelegem că tehnicile de pălărie gri nu sunt de-a dreptul manipulatoare. De fapt, nu este deloc manipulator. Citiți de ce este așa:
Google spune că nu recomandă sau nu cred în blogging-ul pentru invitați sau în postările pentru invitați. Dar, fiecare afacere îl folosește astăzi. Dacă doriți să intrați în cărțile bune ale publicului dvs., trebuie să utilizați blogging-ul pentru invitați la un moment dat.
Mulți marketeri vor jura împotriva grey hat SEO și mulți vor rămâne în favoarea și aceasta este de fapt esența SEO. Pentru că, pentru fiecare marketer, succesul a ceea ce este SEO depinde numai de strategia de execuție.
De exemplu, mulți agenți de marketing precum Ross Hudgens explică modul în care SEO funcționează cu trucuri scalabile de construire a legăturilor și nu este nimic în neregulă cu tactica. Dar, dacă te uiți la asta, atunci majoritatea trucurilor scalabile pentru construirea de legături sunt SEO black hat.
Acest lucru se datorează faptului că este mai ușor să construiți legături în mai multe industrii, dar este mai greu să construiți legături pentru alte industrii.
Luați industria suplimentelor, de exemplu. MailChimp nu permite organizațiilor suplimentare să-și folosească serviciul de e-mail. Cum vă așteptați ca o organizație suplimentară să creeze legături sau să ajungă la publicul său?
Nu este atât de simplu pe cât pare, nu?
Luați o cremă pentru albirea pielii. Crezi că vreun jurnalist îl va promova într-o manieră măgulitoare? Ar primi o reacție uriașă din partea publicului.
Motivul real pentru care Grey Hat SEO este mai popular decât White Hat SEO
Când cineva întreabă ce este SEO , îl conectăm instantaneu la algoritmi. Motivul pentru popularitatea pălăriei gri este legat doar de algoritmi.
Algoritmii utilizați de motoarele de căutare continuă să evolueze, iar tehnicile SEO continuă să se schimbe. Deci, în acest mediu de schimbare continuă, vidul a ceea ce este rău și bine rămâne intact. Există factori care determină clasarea unei pagini Google conform experților SEO și Google însuși:
1. Mai multe link-uri către pagini.
2. Autoritate înaltă de domeniu.
3. Markup bun pe pagină.
Veți găsi în continuare multe site-uri web care persistă în partea de jos a primei pagini Google, chiar și atunci când aceste pagini se clasează mai sus în acești trei parametri decât concurenții.
Aceasta este dovada că încă mai putem modifica tehnicile de pălărie neagră și pălărie albă, deoarece linia dintre „ bine” și „ rău” este neclară aici. Dar, desigur, ce este SEO și tehnicile sale de pălărie gri depind de marketer.
Trebuie să faceți un apel de judecată, să evaluați șansele, să vedeți ce preferă Google și apoi să mergeți mai departe.
A ști cum poți oferi cea mai mare valoare utilizatorilor tăi este lucrul care contează cel mai mult. Este, de asemenea, un factor cel mai apreciat de un motor de căutare. La urma urmei, de aceea motoarele de căutare dezvoltă o serie de algoritmi – pentru a ajuta utilizatorii să primească conținut valoros.
Să mergem mai departe și să analizăm rapid factorii cheie ai ceea ce este SEO în marketingul digital .
Ce este SEO: factori cheie
1. Motor de căutare
Motorul de căutare este un sistem software care găzduiește toate rezultatele căutării tale.
Știați că Google deține în prezent peste 80% din cota de piață a căutărilor? Deci, dacă reușiți să vă aduceți site-ul web pe prima pagină a Google, ați făcut cea mai mare parte a muncii.
Cu toate acestea, optimizarea site-ului dvs. pentru căutarea Google nu este cu siguranță o simplă plimbare. Este mult mai greu decât credem și de aceea vă sugerăm să urmați un curs relevant pentru a înțelege elementele de bază ale SEO, ce este SEO și ce este SEO în marketingul digital.
2. Traficul
Doriți să creșteți traficul site-ului dvs. cu tehnici SEO?
Iată treaba despre trafic:
Dacă obțineți un volum mare de clienți, dar dacă aceștia nu sunt relevanți pentru baza de public țintă, atunci nu merită. Și dacă obțineți un volum mic de clienți, dar toată lumea este relevantă, atunci nici nu merită.
Extremele fiecărei părți ale traficului nu sunt benefice pentru niciun agent de marketing. Trebuie să găsiți o coardă între volumul și calitatea traficului.
Cu toate acestea, acest trafic nu trebuie realizat prin compromiterea experienței utilizatorilor. Experiența slabă a clienților poate afecta în cele din urmă calitatea și cantitatea traficului dvs., ceea ce va scădea clasarea în motorul dvs. de căutare. Apoi, vei ajunge la pătratul unu.
Așadar, începe bine!
3. Rezultatele căutării
Când căutați ceva în motorul de căutare, cum ar fi optimizarea motorului de căutare , primiți rezultate relevante. Aceste rezultate se numesc rezultate de căutare. Există două tipuri de rezultate de căutare:
1. Rezultatele căutării plătite, care nu fac cu adevărat parte din strategia dvs. de ceea ce este SEO .
2. Rezultate neplătite, care fac parte din strategia ta SEO. De fapt, interogarea de căutare afișează rezultate organice în această secțiune.
Definiția de optimizare a motoarelor de căutare precizează că are ca scop optimizarea traficului site-ului web pe baza rezultatelor căutării. Acest lucru se realizează cu cele mai bune practici SEO, care ajută site-ul să se deplaseze în sus în rezultatele căutării până când există un loc relevant pe prima pagină a motorului de căutare. În esență, acesta este scopul general al SEO.
4. SEO On-Page și Off-Page
Există două tipuri de SEO : On-page și off-page. Ambele sunt cu adevărat importante în strategia ta SEO generală.
SEO pe pagină este despre ceea ce crede Google despre site-ul tău.
Aceasta înseamnă că motoarele de căutare s-ar accesa cu crawlere pe site-ul dvs. web și ar trece prin conținutul dvs. Include verificarea titlurilor, meta-descrierea, structura paginii și conținutul. Aceasta este partea SEO la care poți lucra de fapt.
SEO off-page include mai multe variabile la care se referă motoarele de căutare. Aceste variabile nu sunt ușor de modificat.
De exemplu, înainte de a afișa rezultatele motorului de căutare, Google va parcurge istoricul căutărilor utilizatorilor, va verifica alte resurse similare și va arunca o privire pe rețelele dvs. de socializare. Nu puteți modifica întotdeauna SEO off-page. Cu toate acestea, există câteva tehnici SEO care vă pot ajuta cu SEO off-page.
Când luăm în considerare ce este marketingul SEO , atât SEO on-page, cât și off-page sunt incluse în acesta. Și oricât de dificil sau diferit ar fi să le optimizezi pe ambele, trebuie să o atingi pentru o strategie generală de creștere.
Pentru a înțelege mai bine acest concept, luați în considerare următorul exemplu.
Cazul 1:
Ai un gazon în casa ta. Gazonul este murdar, dar casa este super curată. Dar, contează? Pentru că cu gazonul murdar nimeni nu vă va vizita casa în primul rând, astfel încât să nu vă vadă deloc casa.
Care este elementul SEO în acest caz?
Chiar și cu conținut grozav și un site web atrăgător, SEO off-page vă fură cea mai mare parte a audienței. Nimeni nu va ști vreodată despre capodopera ta, deoarece niciun motor de căutare nu se referă la ea.
Cazul 2:
Dacă gazonul tău este super curat, dar casa este murdară, situația va fi aceeași și în acest caz. Deși oamenii îți vor vizita casa, vor pleca înainte ca tu să poți scrie optimizarea pentru motoarele de căutare.
De asemenea, este interesant de remarcat că, dacă spectatorii tăi părăsesc după ce au verificat doar o pagină, aceasta nu este considerată o vizită de succes. Google o ia ca pe o respingere și știm cu toții, cu cât rata de respingere este mai mare, cu atât clasamentul este mai scăzut.
Acesta este motivul pentru care aveți nevoie de SEO atât on-page, cât și off-page pentru a îmbunătăți cu succes clasamentul paginii dvs.
Deci, să înțelegem atât SEO on-page, cât și off-page în detaliu.
(a) SEO pe pagină
(i) Conținut
Bill Gates a spus odată: „Conținutul este rege” și pur și simplu nu putem fi de acord mai mult. Ori de câte ori căutați ceva în motoarele de căutare, utilizați conținut pentru a face motorul de căutare să vă înțeleagă scopul.
De exemplu, dacă căutați ceea ce este SEO , Google nu vă va oferi doar linkuri obscure și conținut găsit online. Va face o mulțime de cercetări pentru a oferi cel mai bun rezultat posibil, care este, de asemenea, cea mai apropiată potrivire a ceea ce este SEO .
Iată câțiva dintre factorii care oferă conținut bun:
1. Utilizarea strategiei SEO
Este necesar să înțelegeți că a veni cu conținut de calitate nu este atât de ușor pe cât pare.
Deși doar scrierea de conținut grozav nu te-ar face unic și prietenos cu motoarele de căutare, poate oferi totuși un Kickstart strategiei tale SEO . Acest lucru este valabil pentru orice afacere care se întreabă în prezent ce este SEO în marketingul digital.
Mai mult decât orice, trebuie să știi chiar tu multe despre subiect. Întrucât multe companii nu se ocupă de acest aspect, ele angajează oameni care au cunoștințe mari de conținut și domeniul conexe.
Apoi, scriitorul ar trebui să fie de fapt un profesor, deoarece de fiecare dată când oferiți conținut publicului dvs., încercați să oferiți o anumită valoare. Pentru a oferi această valoare, trebuie să fii un profesor și să înveți publicul în modul cel mai simplu, dar cel mai captivant.
În plus, nu este întotdeauna necesar să începeți fiecare articol de la zero. Dar, în cele din urmă, se așteaptă să o faci, deoarece unicitatea reprezintă un motiv de vânzare excelent, chiar și pentru motoarele de căutare.
Inițial, luați referințe de la subiectele care sunt deja acoperite de oameni din industrie. Apoi, treceți încet spre crearea de conținut unic și bazat pe cercetare.
2. Cercetarea cuvintelor cheie
Este o sarcină crucială și nu se poate nega asta. De fapt, trebuie să căutați cuvintele cheie chiar înainte de a începe să scrieți, deoarece trebuie să le includeți de mai multe ori în titlu, subtitluri și în conținut. Căutarea lui mai târziu și adăugarea lui la conținut mai târziu nu face decât să reducă fluxul de conținut, ceea ce vă reduce clasarea.
Cu toate acestea, amintiți-vă că trebuie să continuați să învățați despre ce este SEO și ce este SEO în marketing . Nu trebuie să dai examene, să cumperi o carte sau să urmărești 100 de postări pe blog. Trebuie doar să alegi canalele preferate online și să fii la curent.
3. Evitați umplerea cuvintelor cheie
Google a evoluat mult în ultimul deceniu. Nu poți folosi aceleași metode pe care le folosești chiar acum 2 ani.
Deși încă trebuie să utilizați cuvinte cheie țintă (cum ar fi ceea ce este SEO ) pe tot parcursul postării de blog sau al articolului, nu doriți să le includeți peste tot. Va reduce doar clasamentul și vă va afecta reputația motorului de căutare.
Așadar, chestia asta este complet în afara mesei. Pur și simplu evitați să folosiți cuvântul cheie țintă (cum ar fi Ce este SEO ) de prea multe ori.
Este uimitor de observat că acum Google a devenit atât de inteligent încât poate înțelege aproape semnificația exactă a ceea ce ești dispus să cauți. Mai simplu spus, dacă căutați ceva pe Google, nu numai că va căuta acest cuvânt cheie, ci va căuta și sinonime ale acestui cuvânt cheie.
Atâta timp cât specialiștii în marketing asigură prezența cuvintelor cheie în locații strategice, cum ar fi titlul, meta-descrierea și adresa URL, puteți sări peste menționarea cuvântului cheie de prea multe ori.
4. Postarea frecventă a conținutului proaspăt
Benchmark-ul HubSpot a dezvăluit din nou că postarea frecventă vă poate ajuta să vă creșteți clasamentul pe Google. Cu toate acestea, trebuie să postați conținut nou.
Desigur, nu trebuie să vii cu conținut nou de fiecare dată. Uneori, puteți doar să vă actualizați conținutul anterior și să îl publicați din nou în mod regulat.
În afară de aceasta, încă nu putem nega faptul că postarea regulată și consecventă este, de asemenea, benefică. Mulți agenți de marketing primesc un clasament SEO ridicat doar postând o dată în fiecare lună.
5. Definiți-vă SEO în mod clar
Este posibil ca Google să arate un răspuns direct utilizatorilor. De exemplu, dacă un utilizator caută ce este SEO , Google poate afișa răspunsul sub bara de căutare. Cu toate acestea, acest lucru este posibil doar dacă ați definit clar ce este SEO și este accesibil motoarele de căutare.
Acesta este și motivul pentru care mulți specialiști în marketing elimină utilizarea jargonului în conținutul lor. Aceste jargonuri inutile fac conținutul imposibil de citit pentru motoarele de căutare și Google.
(ii) Keyword
Deși am acoperit deja cercetarea cuvintelor cheie în secțiunea de mai sus, este imperativ pentru definirea optimizării pentru motoarele de căutare . Acest lucru se datorează faptului că o mare parte a strategiei pentru motoarele dvs. de căutare se referă la cuvintele cheie potrivite.
Cuvintele cheie din conținutul tău spun multe. Arată despre ce este conținutul dvs., ce descrie marca dvs. online și chiar spune multe despre crearea de linkuri.
Totuși, greșeala pe care o fac majoritatea oamenilor este că se opresc. Ei nu mai caută cuvântul cheie, nu își mai actualizează conținutul și nu mai depun eforturi pentru el.
Ce este SEO ? Este vorba despre a depune eforturi constante pentru a vă reproiecta paginile și a menține cuvintele cheie actualizate.
Iată câteva dintre greșelile pe care marketerii le fac în timpul căutării cuvântului cheie.
1. Cuvânt cheie greșit:
Cuvântul cheie greșit este factorul numărul unu care vă strica toate eforturile SEO. Acest lucru se datorează faptului că nu oferiți nicio valoare publicului pe care îl atrageți.
De exemplu, vă clasați pe primul număr pentru ceea ce înseamnă sfaturi de marketing SEO . Dar, de fapt, oferiți servicii digitale care costă mult. Veți atrage o mulțime de audiențe care nu vă pot oferi valoare și nu puteți oferi valoare publicului.
Eforturile tale sunt irosite, ceea ce îți va scădea reputația online.
2. Selectarea cuvântului cheie fără a lua în considerare concurența:
O altă greșeală comună este selectarea cuvântului cheie potrivit, dar nu luarea în considerare a concurenței. Ce se întâmplă dacă selectați cuvântul cheie potrivit, dar concurența are o autoritate mare de domeniu și leagă domenii rădăcină?
Veți avea nevoie de câteva luni sau poate ani pentru a concura cu concurenții dvs. pe motorul de căutare.
Ca răspuns la această problemă, mulți specialiști în marketing apelează imediat la cuvinte cheie cu coadă lungă. De exemplu, dacă cuvântul cheie ar fi ceea ce este SEO , ar alege ceea ce este SEO în marketingul digital .
Cu toate acestea, ceea ce ignorăm aici este că concurenții pentru acest cuvânt cheie cu coadă lungă pot fi și ei puternici. Atunci, nu ar avea sens să includeți un cuvânt cheie cu coadă lungă.
Răspunsul la această problemă este să te gândești imediat și să găsești un cuvânt cheie care este relevant, mai puțin competitiv și poate oferi în continuare trafic considerabil.
3. Ignoranța intenției de căutare:
Majoritatea marketerilor caută cuvinte cheie, cum ar fi ceea ce este SEO . Dar, ei ignoră intenția de căutare. Aceasta înseamnă motivul pentru care oamenii caută pe Google. Folosind intenția de căutare, puteți găsi câteva cuvinte cheie relevante care nu sunt prea competitive.
Pentru a realiza acest lucru, căutați cuvântul cheie cel mai folosit și analizați meniul drop-down care apare pe Google. Toate aceste cuvinte cheie disponibile în meniul drop-down vă pot oferi o anumită valoare.
După aceasta, căutați cuvântul cheie și derulați în partea de jos a paginii; veți găsi câteva cuvinte cheie mai relevante aici.
Dacă căutați ce este SEO pe Google, veți obține opțiuni precum ce este marketingul SEO , tehnici de optimizare pentru motoarele de căutare etc.
(iii) HTML
Nu este necesar să învățați să codificați sau să deveniți designer pentru a înțelege această secțiune a HTML. Dar, trebuie să aveți anumite cunoștințe pentru a vă executa cu succes strategia SEO. Consultați cele 4 elemente pe care ar trebui să le optimizați pentru toate piesele de conținut.
1. Mai întâi, setați eticheta de titlu. Această etichetă de titlu este titlul așa cum vedem în ziar. Este titlul conținutului.
Fiecare comunicare de conținut a site-ului dvs. ar trebui să conțină o etichetă H1, deoarece este mai ușor pentru motoarele de căutare să scaneze prin etichetele H1.
2. În al doilea rând, optimizați-vă meta-descrierea. Dacă ați definit corect meta-descrierea, este foarte puțin probabil ca motorul de căutare să o decupeze sau să o încheie la mijlocul propoziției. Utilizați clar cuvântul cheie în meta-descriere.
3. În al treilea rând, utilizați o schemă pentru ceea ce este strategia SEOVocabularul semantic al microdatelor dvs. poate fi adăugat la HTML pentru a vă îmbunătăți sensul SEO .
O metodă de a îmbunătăți schema este prin adăugarea de subtitluri. În timp ce etichetele H2, H3, H4 etc. nu vor conta la fel de mult ca o etichetă H1, ele încă contribuie la SEO.
(iv) Arhitectură
Arhitectura este aspectul tehnic al strategiei tale SEO. Când întreabă ce este SEO , nimeni nu se așteaptă la ceva tehnic. Dar, partea tehnică este încă acolo.
De exemplu, timp de încărcare rapid. Contează foarte mult.
1. Asigurați-vă accesarea cu crawlere ușoară prin indexare pentru a vă ajuta publicul să se deplaseze cu ușurință de la o pagină la alta. Indexați în mod corespunzător paginile site-ului dvs. și creați legături valoroase între aceste pagini pentru a îmbunătăți accesul.
2. Nu este recomandat să postați conținut duplicat pe site-ul dvs. web. Dacă redistribuiți o postare pentru invitați, nu vă veți confrunta cu probleme. Dar, dacă copiați o postare de la un concurent care are o autoritate de domeniu mai mare decât a dumneavoastră, atunci aveți probleme.
3. Dacă site-ul tău web nu este prietenos cu dispozitivele mobile, clasamentul tău SEO scade instantaneu pentru că este cu adevărat important.
4. Viteza paginii este un alt factor important. Dacă pagina dvs. web durează 20 de secunde pentru a se încărca, utilizatorii dvs. vor merge înainte și înapoi și vor pleca.
(b) SEO off-page
Pentru strategia ta SEO off-page, trebuie să ai grijă de patru elemente importante. Să discutăm aceste elemente în detaliu.
1. Mai presus de toate, motoarele de căutare trebuie să aibă încredere în marca ta. Dacă Google va afișa site-ul dvs. pe prima pagină de rezultate, trebuie să știe că sunteți un brand mare.
Pentru aceasta, ar trebui să vă îmbunătățiți autoritatea domeniului și autoritatea paginii. Rata de respingere afectează și încrederea, deoarece o rată de respingere ridicată înseamnă că clienților nu le place conținutul dvs. Aceasta înseamnă că motoarele de căutare nu pot avea încredere în tine.
2. Trebuie să creați backlink-uri. Asigurați-vă calitatea și numărul backlink-urilor dvs.
3. Google afișează întotdeauna conținut relevant pentru alegerile personale ale individului în funcție de origine. O persoană din India ar primi imagini cu alimente atunci când interogarea sa de căutare este Dishes . Dar, o persoană din Marea Britanie va primi doar imagini cu un castron folosit pentru a servi mâncarea.
Prin urmare, utilizați etichetarea geografică și un traducător web în acest scop.
4. În cele din urmă, asigurați-vă o bună difuzare pe rețelele sociale. Motoarele de căutare au mai multă încredere în tine dacă aveți distribuiri, mențiuni și backlink-uri în rețelele sociale.
Cum funcționează SEO: carieră în optimizarea motoarelor de căutare
Ce este SEO ? Cu siguranță, o întrebare pe care și-o pune fiecare marketer în devenire. Dacă sunteți și unul dintre acei oameni care doresc să aibă o carieră în optimizarea motoarelor de căutare, citiți mai departe.
Nu este greu de ghicit că fiecare marketer în devenire a auzit deja că SEO a murit.
Dar, chiar crezi? Cum poate SEO să fie probabil mort dacă motoarele de căutare încă lucrează la cuvinte cheie?
Motivul pentru care piața SEO este considerată moartă este că devine din ce în ce mai inteligentă pe măsură ce vorbim. În fiecare zi, Google își schimbă algoritmii și se fac modificări SEO. A ține pasul cu toate aceste modificări nu este o treabă ușoară.
Acesta este și motivul pentru care avem nevoie de profesioniști calificați în SEO, care să poată lucra la o strategie SEO eficientă. Nicio afacere nu așteaptă profesioniști care cunosc doar definiția Wikipedia a ceea ce este SEO . Toată lumea are nevoie de schimbări continue, evoluție și metode inovatoare pentru a rămâne relevanți pe piață.
Din fericire, cu educația și sprijinul potrivite prin surse online și un curs, poți realiza asta.
5 tendințe SEO pe care trebuie să le înveți
Fiecare marketer în devenire are deja atât de multe în farfurie. Chiar dacă nu doresc să lucreze în mod special ca persoană SEO, totuși trebuie să știe ce este SEO și cum funcționează SEO . Este necesar să colaborați cu echipa și să mențineți în mod eficient coerența pe canalele de social media.
Prin urmare, am pregătit o listă cu 5 tendințe pe care trebuie să le înveți. Verificați detaliile de mai jos:
1. Optimizare mobilă
Toți avem smartphone-uri și nici nu trebuie să explicăm importanța lor în viața noastră. Pentru o generație care practic trăiește dintr-un gadget, o strategie SEO mobilă neoptimizată reduce pur și simplu conversiile și experiența clienților.
Sfat SEO: Începeți cu strategia dvs. de SEO pentru mobil. Mai întâi trebuie să vă optimizați conținutul pentru utilizatorii de dispozitive mobile și apoi să mergeți mai departe. Dacă procedați invers, este posibil să vă pierdeți pe web.
2. Optimizarea rețelelor sociale
Ce este optimizarea SEO pentru rețelele sociale?
Dacă mobilul este pâinea SEO, social media este unt. Asta înseamnă că rețelele sociale sunt centrul universului nostru astăzi. Totul este online și toată lumea este online.
Puteți vinde, promova, cumpăra și comercializa pe rețelele sociale. Cum te poți gândi să lași în urmă optimizarea rețelelor sociale?
Pur și simplu nu poți.
Dacă aveți o prezență online, trebuie să aveți o strategie optimizată SEO pentru fiecare canal. Nu este nici măcar un argument. Fiecare afacere este obligată să o realizeze.
Sfat SEO: Creați o strategie excelentă pentru rețelele sociale pentru a obține un angajament mai mare și un număr mai mare de aprecieri. Dacă rețelele sociale consideră că ești bun, Google va începe automat să-ți placă. Așadar, optimizați-vă strategia socială pentru a îmbunătăți gradul de informare și conștientizare.
3. Optimizarea conținutului
Conținutul nu poate fi separat de definiția optimizării pentru motoarele de căutare . Tot ceea ce este inclus în SEO se învârte în jurul conținutului pe care îl generați. Chiar și atunci când vorbeam despre rețelele de socializare, aceasta era în mare parte legată de conținutul pe care îl postați și de conținutul postat de publicul dvs. despre dvs.
Deci, atâta timp cât continuați să oferiți publicului dvs. conținut valoros, unic și de calitate, nu aveți de ce să vă faceți griji. Dar, dacă conținutul tău nu este la zi, nu atingi jumătate din obiectivul tău. Clasamentul tău este obligat să scadă.
Sfat SEO : Concentrați-vă pe crearea și scrierea de conținut care este valoros pentru publicul dvs. Nu doriți să aruncați asupra lor piese promoționale sau pagini pline de cuvinte cheie. Concentrați-vă mai mult pe calitatea conținutului și utilizați cuvântul cheie țintă în locuri relevante.
4. Optimizarea vocii
Cu Alexa, Siri și alți asistenți personali, căutările vocale sunt pe cale să crească în viitorul apropiat. Publicul dvs. nu va introduce cuvântul cheie. Mai degrabă ar instrui asistenții lor să-i caute.
Dacă nu te gândești deja în această direcție, ești cu un pas în urmă în strategia ta.
Sfat SEO: Luați în considerare includerea cuvintelor cheie populare în conținutul dvs. Gândiți-vă la cuvintele cheie pe care utilizatorul le-ar putea folosi în timpul comenzii vocale și apoi plasați-le în conținut strategic.
5. Contextul Conținutului
Am discutat deja despre Optimizarea pentru motoarele de căutare este totul despre context acum. Google caută contextul cuvântului cheie, nu doar cuvântul cheie.
De exemplu, dacă căutați Optimizare pentru motoarele de căutare pe motorul dvs. de căutare, Google va căuta și sinonime ale aceleiași, cum ar fi definiția optimizării pentru motoarele de căutare .
Sfat SEO: Utilizarea contextului căutării în strategia de conținut este, de asemenea, legată de cuvintele cheie. Așadar, încercați să utilizați cele mai populare sinonime ale cuvântului cheie principal în conținut.
Concluzie
Din articolul de mai sus, sper că aveți o explicație detaliată atât despre ceea ce este SEO, cât și despre SEO în marketing digital. Dacă doriți să începeți o carieră în optimizarea motoarelor de căutare, parcurgeți secțiunile de mai sus și înțelegeți elementele de bază ale SEO.