Când vine vorba de campanie SEO bazată pe rezultate, încorporarea celor mai recente strategii SEO este o tehnică pro care vă va ajuta întotdeauna să vă învingeți competițiile.
De aceea, de cele mai multe ori liderii din industrie sugerează să urmați știrile SEO pentru a fi la curent cu cele mai recente practici SEO.
Acest lucru vă poate optimiza clasarea căutării într-un mod mult mai rapid și de lungă durată decât era înainte.
SEO este unul dintre acele domenii care se schimbă constant în bine.
Noile actualizări de algoritm de la Google schimbă modul în care sistemele de clasare SEO funcționează pentru companii. Clasamentul în Google depinde de peste 200 de factori de clasare și de aceea este foarte important să fii la curent cu știrile Google SEO pentru a primi clasamentul în SERP-uri.
Dar, a rămâne la curent cu toate cele mai recente știri SEO și actualizările conexe este o sarcină destul de descurajantă.
Pentru a vă ușura sarcina, am compilat lista de știri SEO actuale pentru a vă ajuta să descoperi cele mai importante 16 actualizări SEO pe care trebuie să le cunoașteți –
1. Actualizare generală a algoritmului de bază
Google, cel mai mare motor de căutare din lume, caută mereu să ofere un rezultat de calitate utilizatorilor săi.
Cea mai recentă modificare a algoritmului care a fost adusă la 1 august 2018 nu este diferită .
Dacă sunteți proprietar de afaceri sau expert SEO , trebuie să fi observat schimbarea recentă a clasamentelor site-urilor, acestea sunt rezultatul unei revizuiri a modificării algoritmului Google.
Cea mai recentă actualizare Google se numește actualizare Broad Core Algorithm.
Un agent de legătură cu Google, David Sullivan, reiterând atenția Google pe calitate, a anunțat actualizarea.
Una dintre cele mai recente modificări aduse este: Există o creștere cu 2% a valorii utilizării cuvântului cheie în eticheta H1, în timp ce aceeași valoare a fost redusă cu 9% în utilizarea etichetei title.
2. Date pe 16 luni pe API-ul Google Search Console Analytics
Există entuziasm în industria digitală cu o schimbare specială în actualizarea recentă.
Această emoție este rezultatul anunțului că consolă beta de căutare care anterior a acceptat doar 3 luni în actualizarea din ianuarie 2018, acum a fost actualizată pentru a suporta 16 luni de date.
Anterior, cele 3 luni de date au furnizat doar cele mai recente tendințe față de interogările utilizatorilor.
Acum, odată cu schimbarea recentă, agenții de marketing digital își vor putea planifica activitățile de marketing în funcție de comportamentul sezonier, declanșatorii de cuvinte cheie, modelele de cumpărare și rezultatele căutării.
Furnizarea rezultatelor în funcție de intenția clientului este aceeași, dar schimbările aduse de Google au permis companiilor să obțină „trafic foarte relevant” și nu doar „trafic”.
3. Rezultatele căutării mobile ale Bing acceptă acum paginile AMP
Bing a venit cu Accelerated Mobile Pages (AMP) care este gata să funcționeze direct din rezultatele căutării mobile. Odată cu lansarea Bing AMP Viewer și Bing AMP Cache, această caracteristică a fost oferită SEO.
Veți vedea un carusel de pagini AMP în căutarea pe mobil în timp ce căutați diferite subiecte. Veți vedea aceste rezultate cu pictograma fulger în același mod în care vedeți în Rezultatele căutării Google.
În timp ce vorbește despre paginile sale AMP, Bing sugerează SEO care vor crea conținut AMP-
Pentru a activa conținutul dvs. AMP publicat în Bing, trebuie să permiteți Bingbot (sau crawler) să preia conținut AMP și să permită partajarea resurselor între origini (CORS) pentru domeniul bing-amp.com.
4. Google publică cercetări privind noul algoritm de parafrazare
În mai 2018, a apărut un raport despre algoritmul de parafrazare al Google. Rezultatele acestei cercetări vor modela modul în care motorul de căutare va optimiza căutarea în viitor.
Noul design al algoritmului Google va implica atât rezumate abstractive, cât și extractive pentru a genera conținutul parafrazat.
Caracteristici rezumate extractive
(i) Din multiplele bloguri și articole, conținutul relevant va fi extras pe baza intenției utilizatorului.
(ii) Fragmentele vor fi create dintr-o parte importantă a blogurilor și articolelor.
Caracteristicile rezumatelor abstractive
(i) Conținutul extras din diferite articole va fi parafrazat pentru a facilita înțelegerea utilizatorilor.
5. Google introduce un nou motor de căutare pentru a găsi seturi de date
Un nou motor de căutare a fost lansat de Google pentru fiecare persoană care dorește să găsească cu ușurință date pentru munca sa, pentru cercetare sau doar pentru a-și crește capacitatea intelectuală.
Motorul de căutare se numește Dataset Search.
Oferă utilizatorilor acces la datele bibliotecilor digitale, site-urile editorilor și paginile web personale ale unui autor într-un mod simplu.
Acest motor de căutare aduce beneficii în special pentru oamenii de știință de date și jurnaliști.
Motorul de căutare depinde de schema de marcare a furnizorilor de seturi de date. Este încă în faza beta, dar toată lumea poate profita de această nouă lansare.
6. Mobile-First Indexing
Acum ar fi momentul să vă faceți site-ul prietenos pentru dispozitive mobile!
Actualizarea Google a schimbat algoritmul pentru a arăta favoarea site-urilor mobile prietenoase. Acest lucru va afecta atât clasamentul site-urilor desktop, cât și cel mobil.
Nu este prea târziu pentru a avea un site web prietenos cu dispozitivele mobile, deoarece modificarea recentă se va aplica doar unor site-uri web, despre care Google crede că poate face față impactului schimbării.
Dacă paginile AMP se află pe un site web mobil, motorul de căutare va alege mai întâi paginile non-AMP.
Fii fericit că Google tocmai a adus „indexarea în primul rând pe mobil” și „indexarea nu numai pentru dispozitive mobile”.
7. Funcția „Crowd Control” de la Google
O nouă caracteristică cool a fost adăugată pe hărțile Google numită Crowd Control; această caracteristică va fi destul de utilă atunci când intenționați să vizitați un anumit magazin.
Funcția Crowd Control vă va arăta situația în timp real a locului în care doriți să mergeți, permițându-vă să verificați în prealabil disponibilitatea acestuia.
Funcția de control al mulțimii acoperă multe locuri, cum ar fi magazinele alimentare, restaurantele locale, farmaciile, cafeneaua, supermarketurile, centrul de service auto etc.
8. „Imagini de sitelinkuri vizuale” în Extensii de sitelinkuri pentru anunțurile mobile de căutare
Imaginile anterioare apăreau doar în reclame, acum Google a făcut upgrade utilizând imagini și în linkurile site-ului.
Această actualizare vine după experimentarea utilizării imaginilor în reclame și, deoarece rezultatele au fost pozitive, aceleași sunt acum încorporate link-uri în site, care sunt denumite „Visual Sitelink”.
Cu toate acestea, linkurile vizuale de site vor apărea numai pe telefoanele mobile sub formă de carusel care poate fi glisat.
9. Compania mea pe Google le permite administratorilor să editeze răspunsurile la recenzii din panoul de cunoștințe
În timp ce folosesc Compania mea pe Google, administratorii pot folosi pur și simplu panoul de cunoștințe pentru a-și edita răspunsurile la recenzii.
Aceasta este una dintre actualizările SEO importante care va economisi timpul SEO. Acum puteți găsi un buton de editare chiar sub răspunsul la o recenzie în timp ce parcurgeți lista în rezultatele căutării.
Anterior, proprietarilor de afaceri li s-a cerut să se aprofundeze în Tabloul de bord Compania mea pe Google și să aleagă din nou redarea pentru ao edita.
10. Limita de dimensiune a fișierului de hartă site a crescut de la 10 MB la 50 MB
Există vești bune pentru proprietarii de site-uri web care au adrese URL lungi.
Anterior, dimensiunea fișierului sitemap era limitată la doar 10 MB, dar acum motoarele de căutare precum Google și Bing au recunoscut această problemă și au mărit limita de dimensiune a fișierului la 50 MB.
Aceasta este o creștere de aproape 400% față de dimensiunea fișierului sitemap anterior. Acum forma necomprimată a sitemap-urilor se va încărca cu ușurință.
11. Bing Ads Bot pentru o mai bună gestionare a campaniei
Agenții de publicitate Bing Ads vor putea acum să creeze și să aibă Bing Ads cu performanțe mai bune .
Bing a prezentat ideea de a permite fiecărui agent de publicitate Bing Ad acces la managerul de cont virtual.
Această ultimă dezvoltare a avut loc deoarece Bing a colaborat cu Microsoft pentru a proiecta un bot care îi va ajuta pe agenții de publicitate în campaniile lor publicitare.
Când agenții de publicitate Bing Ad au acces la managerul de cont virtual, el/ea își va putea gestiona campaniile publicitare mai eficient.
12. Atribuiți liste de public la nivel de campanie în Google AdWords cu „Direcționarea către public”
Acum, agenții de publicitate se pot aștepta să obțină o calitate mai bună a traficului către site-urile lor web, totul fiind posibil prin funcția de direcționare mai bună către public din Google AdWords.
Anterior, direcționarea către public era posibilă numai cu grupuri de anunțuri, dar acum Google a făcut posibilă o direcționare mai bună către public prin introducerea opțiunii Lista de public chiar la nivel de campanie.
Agenții de publicitate își vor putea lista propriul grup de public dorit prin această actualizare. În plus, ajustările sumelor licitate în bloc sunt acum posibile și prin această nouă funcție.
13. Comportamentul de căutare local al consumatorilor
Funcția Crowd Control a fost introdusă de Google, deoarece consumatorii preferau să știe totul înainte de a planifica o vizită la afacerea locală.
Cu toate acestea, Google a observat că companiile se confruntau cu probleme în descifrarea comportamentului local al consumatorilor.
Acest lucru a determinat Google să introducă modificări care le vor permite agenților de publicitate să conceapă campanii publicitare care sunt în acord cu intenția de căutare a consumatorului în funcție de locație.
De exemplu, o persoană care caută o companie SEO în Bangalore poate să nu aibă aceleași cerințe decât persoana care caută o companie SEO în Mumbai.
14. Google introduce anunțuri imagine care se pot cumpăra
Cu ajutorul acestei actualizări, agentul de publicitate poate afișa acum imagini de cumpărături pe site-urile editorului. Aceste reclame sunt afișate pe conținutul organizat de la partenerii de publicare ai Google.
Acest lucru va permite agenților de publicitate să își pună produsele și serviciile direct în fața potențialilor dvs.
În timp ce vorbește despre această știre SEO, Google spune că la fiecare a treia vacanță cumpărătorii preferă să caute imaginea înainte de a-și face achizițiile. Google mai multe reclame-
„O treime dintre cumpărătorii de sărbători au spus că au căutat imagini înainte de a merge în magazin pentru a face cumpărături. Creșterea „stilului de stradă” și a influențelor online arată toate mișcarea de a privi imaginile stilului de viață pentru inspirație vizuală.”
15. Google descurajează conectarea către fiecare pagină de pe pagina de pornire a unui site
Anterior, Google a spus să conecteze paginile importante la pagina de pornire a unui site web pentru a ajuta utilizatorii să zero în căutările lor, dar acest lucru ar fi putut determina unii proprietari de web să conecteze toate paginile la pagina de pornire.
John Mueller, într-o interacțiune recentă cu webmasteri, a fost auzit spunând că trebuie să evitați conectarea fiecărei pagini la pagina de pornire. Acest lucru, așa cum a dezvăluit de el, îi descurajează pe roboții Google să înțeleagă arhitectura site-ului web.
Această practică este comună pentru site-urile web mai mari, dar proprietarii de site-uri mai mici ar trebui să evite acest lucru. Deoarece roboții Google, în acest caz, nu pot face distincția între paginile de nivel superior și paginile de nivel inferior.
16. YouTube lansează anunțuri video verticale pentru aplicații TrueView și universale
Google a creat anunțuri video verticale pe YouTube pentru a rula campanii universale sau campanii True View.
În timp ce discută despre această știre SEO, compania susține că mai mult de 70% din timpul vizionării YouTube are loc pe dispozitive mobile și de aceea, pentru a asigura experiențe mai bune dispozitivelor mobile, YouTube oferă acum soluții video verticale.
Playerul video mobil al YouTube este, de asemenea, adaptabil la videoclipuri verticale. Videoclipul vertical va acoperi aproximativ 75% din ecranul mobil și va apărea comparativ mai mare decât videoclipul peisaj.
Specialiștii în SEO pot beneficia acum de beneficiile noilor dimensiuni ale ecranului pentru a rula campanii video compatibile.
La momentul lansării acestei funcții, Google spune :
„Anunțurile video verticale oferă o pânză mare și frumoasă pentru a vă transmite mesajul pe mobil și pentru a permite interacțiunea cu clienții dvs. într-un mod care se potrivește preferințelor lor de vizionare. Și sunt o modalitate excelentă de a completa videoclipurile orizontale – vă recomandăm să adăugați elemente video verticale și orizontale la aceeași campanie pentru un impact maxim de Brand Lift.”
Când utilizați videoclipuri verticale, este important să evitați să oferiți orice mesaj important în 25% de jos și 10% de sus, deoarece aceste zone sunt în general decupate în videoclipurile verticale.
Acestea sunt cele mai recente știri despre SEO; ar trebui să fiți atenți în timp ce rulați campaniile dvs. de optimizare pentru motoarele de căutare.
Cu toate acestea, întrebarea care poate apărea aici în minte este cum puteți obține toate cele mai recente știri SEO în mod constant, în cel mai mult timp real.
Pentru a vă ajuta, venim din nou și din nou cu astfel de postări pe algoritmul Google și actualizări SEO. De asemenea, puteți urmări câteva bloguri de știri SEO pentru a afla toate cele mai recente știri SEO.
Deci, permiteți-ne să trecem prin cele mai bune 5 bloguri SEO care vă pot informa despre tot ce este nou în lumea SEO-
5 bloguri de urmărit pentru actualizări SEO regulate
1. Blogul Moz
Acesta este unul dintre cele mai bune locuri pentru a găsi cele mai bune bloguri SEO despre toate cele mai recente știri, actualizări și tendințe asociate cu motoarele de căutare.
Urmărirea blogurilor lor obișnuite vă va permite să vă scufundați în fondul de știri, actualizări, strategii și practici SEO care sunt extrem de practice și relevante pentru agenții de marketing din întreaga lume.
De asemenea, puteți găsi cele mai bune instrumente SEO, ghiduri și informații despre SEO. Sunt oferite, de asemenea, diferite tutoriale și studii bazate pe cercetare pentru a vă permite să aveți o stăpânire excelentă asupra optimizării pentru motoarele de căutare.
2. Jurnalul motorului de căutare
Dacă sunteți în căutarea celor mai bune sfaturi și știri SEO, atunci aceasta va fi una dintre cele mai utile resurse pentru dvs. De asemenea, puteți găsi aici cel mai bun conținut despre Social Media și Search Engine Marketing.
O varietate de postări de blog care acoperă peisajul complet al Search Marketing și cele mai recente știri Yoast SEO, Google SEO News, tendințe și actualizări ale diferitelor actualizări ale motoarelor de căutare sunt compuse din bloguri SEJ.
3. Terenul motorului de căutare
Toată încercarea ta de a găsi un blog SEO pentru toate știrile actuale despre SEO și actualizările asociate se termină aici la Search Engine Land. Ar trebui să-l urmați pentru a ști tot ce este important pentru optimizarea campaniilor pentru motoarele de căutare.
Diferite sfaturi despre practicile la fața locului și în afara site-ului, bazate pe cele mai recente actualizări ale algoritmului Google, sunt oferite aici pentru a ajuta începătorii sau expertii în SEO.
Toate aspectele marketingului pentru motoarele de căutare sunt acoperite de blogurile Search Engine Land. Puteți folosi filtrul site-ului pentru a obține știri și actualizări speciale legate de orice domeniu specific. Sfaturi practice care asigură un SEO eficient sunt oferite cuprinzător.
4. Vizionarea motorului de căutare
Din nou, un loc foarte bun pentru a afla toate știrile, actualizările și tendințele SEO, SEW va face marketingul organic mai eficient și mai contemporan.
Puteți obține toate informațiile despre Marketingul în Motoarele de Căutare aici, plus că vă va ghida și cu câteva tehnici practice care oferă rezultate excelente unora dintre liderii industriei de Search Marketing.
Puteți găsi aici unele dintre cele mai la modă bloguri despre cele mai recente știri și actualizări SEO. Vă veți scufunda adânc în tendințele viitoare ale marketingului de căutare, care vă vor permite să fiți mereu la curent.
Urmărește aceste bloguri pentru a deveni un lider în industria ta. Încorporarea strategiilor și sfaturile împărtășite pe SEW vă va ajuta să desfășurați campanii SEO organice bazate pe conversii.
5. Masa rotundă pentru motoarele de căutare
Acesta este, de asemenea, unul dintre cele mai populare bloguri de știri SEO pentru a afla tot ce este nou și la modă în lumea SEO.
Veți primi, de asemenea, acele actualizări care vor revoluționa viitorul marketingului de căutare. Vă va permite să desfășurați cele mai relevante campanii SEO care atrag cele mai relevante audiențe.
Urmărirea celor mai recente știri despre SEO distribuite pe SER vă va permite să fiți dragul Google.
Puteți găsi cel mai cuprinzător și practic conținut despre diferite actualizări și anunțuri SEO care vă pot face campania mai puternică și mai orientată spre rezultate.
În cazul în care aveți întrebări despre SEO sau despre cele mai recente știri SEO, vă rugăm să ne împărtășiți în comentarii, astfel încât să vă putem șterge toate îndoielile și să vă ajutăm să deveniți un expert SEO de top.