Vrei să știi cum să crești autoritatea domeniului?
Apoi, aprofundarea acestei postări nu numai că vă va ajuta să înțelegeți idiosincraziile cheie ale autorității de domeniu, ci vă va oferi și hack-uri de top pentru a crește scorul DA al site-ului dvs.
Puterea site-ului dvs. joacă un rol major în deciderea performanței sale SEO, iar această putere este calculată prin verificarea scorului de autoritate a domeniului dezvoltat de Moz.
Scorul DA variază de la o la 100 și un scor mai mare asigură șanse mai bune de a se clasa în SERP-uri.
Permiteți-ne să vă curățăm toate îndoielile cu privire la autoritatea domeniului și know-how pentru a crește autoritatea domeniului site-ului dvs. și a asigura o poziție mai bună în motorul de căutare –
Ce este autoritatea de domeniu?
Pentru a înțelege cum să creșteți autoritatea domeniului, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să înțelegeți ce este DA și de ce este considerat atât de important pentru SEO.
Așadar, înainte de a cunoaște modalitățile de a crește autoritatea domeniului, este important să fim bine familiarizați cu ceea ce este autoritatea domeniului. S-ar putea să fi auzit despre acest termen adesea de la mulți SEO și marketeri digitali dacă sunteți în marketing digital.
Dacă vorbim în cuvinte simple, practic evaluează site-ul tău pe o scară metrică de la 0 la 100.
PageRank de la Google a fost folosit cândva pentru a clasifica o pagină web pe baza calității și a fiabilității acesteia.
Este folosit pentru a evalua paginile web pe o scară de la 0 la 10. Cu cât evaluările sunt mai mari, cu atât mai bine este clasarea motorului de căutare. Google a restricționat accesul public al PageRank, prin urmare nu a mai fost disponibilă o astfel de asistență pentru utilizatori după aceea
Autoritatea de domeniu Moz este un concept similar și vă permite să vă evaluați site-ul pe baza multor factori determinanți.
Acest instrument a fost dezvoltat de Moz și ia în considerare mulți factori înainte de a decide scorul de autoritate de domeniu al site-ului dvs. Deci, îl puteți folosi pentru a verifica cu ușurință Autoritatea de domeniu.
Deși se concentrează în principal pe backlink-uri, nu înseamnă că numai backlink-urile de calitate vă vor aduce un scor bun de autoritate de domeniu.
Bine, ați auzit destul despre ce este autoritatea de domeniu și acum trebuie să vă gândiți de ce contează asta?
De ce ar trebui să vă pese chiar de scorul de autoritate al domeniului site-ului dvs.? Acest ghid despre „cum să creșteți autoritatea domeniului” va dezvălui acum acele tactici pentru dvs., așa că permiteți-ne să înțelegem și asta –
De ce contează scorurile autorităților de domeniu?
Când verificați Autoritatea domeniului, acest punctaj vă permite să evaluați performanța site-ului dvs.
Vă va permite să înțelegeți dacă site-ul dvs. este suficient de bun pentru a se clasa bine pe motoarele de căutare sau nu.
Verificați scorul de autoritate de domeniu al site-ului dvs., dacă acesta este puternic, atunci este sigur că clasamentul său în motorul de căutare va fi suficient de bun și traficul va fi, de asemenea, ridicat pe paginile web.
Acum, din moment ce am înțeles conceptul de autoritate de domeniu, este timpul să știm cum să creștem autoritatea de domeniu într-un mod mai detaliat?
Cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web ca un expert?
Acum toată lumea vrea să obțină un scor bun de autoritate de domeniu, dar nu toată lumea reușește asta, de ce așa? Pentru că ei ratează o serie de domenii care sunt luate în considerare atunci când decid scorul de autoritate de domeniu.
Mulți factori se adună pentru a decide scorul de autoritate al domeniului site-ului dvs., dar meritul major este acordat backlink-urilor de pe site-ul dvs.
Aici nu mă înțelege greșit; doar prin obținerea de backlink-uri nu veți obține un scor bun de autoritate de domeniu, mai degrabă va trebui să lucrați pe diferite domenii pentru a obține acest lucru.
Vă puteți schimba metaetichetele în câteva minute, dar nu puteți face același lucru cu scorurile de autoritate de domeniu.
Cum să creșteți scorul de autoritate de domeniu?
Există un concept simplu în spatele îmbunătățirii scorului de autoritate de domeniu; un site web puternic obține întotdeauna un scor bun de autoritate de domeniu.
Trebuie să te concentrezi pe asta. Faceți-vă site-ul cât mai bun posibil, concentrându-vă pe linkuri. Între toate acestea, SEO-ul site-ului dvs. ar trebui să fie de top.
Dacă rămânem simplu și luăm legătura ca o singură măsură, atunci trebuie să vă concentrați în principal pe două lucruri pentru a obține un scor mai bun al autorității de domeniu – eliminarea link-urilor proaste și obținerea de link-uri bune.
Întrucât vorbim despre cum să creșteți scorul de autoritate de domeniu din toate măsurile, vă vom explica diferite tactici (nu numai de conectare) pentru a vă îmbunătăți scorul de autoritate de domeniu.
Mai jos am menționat anumite măsuri prin care puteți crește scorul de autoritate de domeniu al site-ului dvs. –
1. Asigurați-vă că SEO funcționează bine
Primul sfat pentru a înțelege cum să creșteți autoritatea domeniului este asigurarea eficienței SEO.
Oamenii nu primesc adesea nicio soluție despre cum să crească scorul de autoritate de domeniu. De ce asa? Pentru că sunt prea concentrate pe o singură metrică, adică; legarea.
Trebuie să înțelegeți că SEO joacă un rol major în deciderea scorului de autoritate de domeniu al site-ului dvs. Dacă SEO-ul site-ului tău este perturbat, nu vei obține rezultate conform așteptărilor tale.
În primul rând, întărește-ți SEO site-ului tău. Există multe valori care sunt responsabile pentru a decide calitatea site-ului dvs. SEO, cum ar fi; utilizarea cuvintelor cheie, meta-etichetelor, URL-ului și așa mai departe. Optimizați totul și apoi treceți la pasul următor.
2. Îmbunătățiți-vă legăturile interne
Învățarea modului corect de optimizare a legăturilor interne vă va ajuta să învățați cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web ca un expert.
Acum vorbim de link-uri care afectează în mare măsură scorul de autoritate de domeniu al site-ului dvs.
Legătura internă este ceva extrem de crucial în SEO general al site-ului dvs. și aceasta este o zonă pe care nu o puteți ignora. Legăturile interne care sunt utilizate ar trebui să fie eficiente pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.
Trebuie să vă asigurați că legăturile interne se fac întotdeauna ținând cont de relevanță. Ar trebui folosite texte de ancorare naturale care sunt utile utilizatorilor.
Asigurați-vă că vă conectați pagina web cu autoritate de domeniu mai mare la o altă pagină cu autoritate de domeniu mai mică pentru a asigura îmbunătățirea tuturor.
Aceste tactici vă vor îmbunătăți legăturile interne și vă vor ajuta să obțineți un scor mai bun al autorității de domeniu.
3. Creați conținut extraordinar
Potrivit multor experți în marketing digital și a majorității creatorilor de conținut, conținutul tău este de fapt cel care joacă un rol major în deciderea clasamentului în motoarele de căutare a site-ului tău, împreună cu traficul și conversiile site-ului.
În plus, pentru a învăța cum să creșteți autoritatea domeniului, ar trebui să învățați și să creați cel mai captivant conținut.
Cum spunem că backlink-urile sunt extrem de esențiale pentru îmbunătățirea scorului de autoritate al domeniului site-ului dvs., trebuie să creați conținut impecabil, care este suficient de demn pentru a obține tone de backlink-uri de calitate.
Cu excepția cazului în care și până când aveți conținut bun, de ce l-ar lega vreo sursă de calitate la site-ul lor?
Trebuie să țineți cont de publicul dvs. atunci când vă creați conținut. Asigurați-vă că sunteți consecvent în timpul acestui proces; trebuie să creați și să publicați conținut de calitate în mod regulat.
Nu ar trebui să existe erori gramaticale și alegerea cuvintelor ar trebui să fie bună în același timp. Fă-l bogat în informații, astfel încât să poată fi util pentru publicul tău.
Urmând aceste metode, puteți crea conținut care este suficient de demn pentru a obține backlink-uri de calitate și acest lucru vă va îmbunătăți scorul de autoritate de domeniu.
4. Obțineți linkuri de înaltă calitate
Acum, acest lucru este extrem de crucial dacă doriți să îmbunătățiți scorul de autoritate al domeniului site-ului dvs. Trebuie să vă concentrați pe obținerea a cât mai multe link-uri de înaltă calitate.
Fără îndoială, un conținut extraordinar este necesar pentru un SEO puternic, dar linkurile de calitate sunt la fel de importante dacă doriți să îmbunătățiți performanța SEO a site-ului dvs.
Asigurați-vă că afacerea dvs. este listată în directoare cum ar fi Compania mea pe Google, Biroul de afaceri mai bune și așa mai departe.
Dacă doriți să obțineți expunere, va trebui să publicați în mod regulat conținut pe site-uri de top, ceea ce permite postarea invitaților. Acest lucru vă va ajuta să atrageți trafic extern și veți obține cu siguranță backlink-uri de calitate.
Trebuie să găsiți link-uri întrerupte pe diferite site-uri web și să le solicitați să înlocuiască acele link-uri cu ale dvs.
În timp ce alegeți acest lucru, trebuie să vă asigurați că conținutul site-ului dvs. este egal sau mai bun decât conținutul site-ului anterior, deoarece atunci numai șansele de a câștiga link-ul dvs. vor fi mari.
Utilizarea tehnicilor SEO eficiente pentru a obține backlink-uri de înaltă calitate vă va ajuta să învățați cum să creșteți autoritatea domeniului site-ului web cu cea mai mare ușurință.
5. Înlăturarea link-urilor proaste
Oamenii cercetează adesea cum să crească autoritatea domeniului site-ului lor și continuă să includă backlink-uri bune, uitând de link-urile proaste. În cele din urmă, ei nu sunt martori ai unei creșteri considerabile a scorului DA al site-ului lor.
Este extrem de crucial să eliminați link-urile proaste în timp ce adăugați link-uri de calitate. Linkurile spam și deteriorate de pe site-ul dvs. web nu vor ajuta nicăieri site-ul dvs. să obțină un scor mai bun de autoritate de domeniu.
Pentru a detecta aceste link-uri defecte, trebuie să efectuați un audit regulat al site-ului dvs. Nu renunțați la o singură șansă care este capabilă să dăuneze scorului DA al site-ului dvs. web.
Puteți face acest audit cu ajutorul unor instrumente precum; Google Search Console, Ahrefs și așa mai departe. Sortați linkurile care par spam și nenaturale.
Linkurile care sunt într-o limbă străină trebuie eliminate. Dacă există vreun link cu text de ancorare suspect și link-uri fără relevanță, atunci trebuie să eliminați aceste linkuri, deoarece vor afecta doar scorul DA al site-ului dvs. web.
Prin urmare, urmând aceste măsuri, puteți crește scorul de autoritate de domeniu al site-ului dvs.
6. Postați numai conținut original și relevant
Postarea de conținut original și de bună calitate pe site-ul dvs. este primul pas pentru a îmbunătăți SEO site-ului dvs.
Clasamentul realizat de Google vede mai întâi că materialul este de bună calitate și nu este un duplicat al niciunui alt material.
Vă întrebați de ce este necesar conținutul original? Conținutul original este cel care ajută la creșterea traficului pentru agențiile dvs. de marketing digital din România , precum și la îmbunătățirea autorității.
7. Includeți cuvinte cheie
Cuvintele cheie sunt cele care vă ajută să vă faceți conținutul vizibil pentru alți utilizatori.
Pentru a crea un conținut bun, trebuie să identificați și să vizați expresia cheie, astfel încât cititorul să poată găsi cu ușurință conținutul.
Încercați să mai scrieți aceleași cuvinte cheie în material de câteva ori, astfel încât să puteți obține un răspuns mai bun pentru acest lucru.
Pentru a spune același lucru într-un mod semnificativ cu expresia potrivită în conținutul dvs., puteți face acest lucru mergând la o companie de marketing digital din India.
8. Utilizați metadate
Dacă aveți un site web, puteți vedea că paginile despre care se spune că au un spațiu între etichetele head.
În acest spațiu, trebuie să inserați metadatele și toate informațiile necesare despre conținut. Există trei tipuri de metadate.
Prima este Metadatele titlului în care trebuie să oferiți detalii în titlurile paginii ca titlu pentru rezultatele motorului de căutare. Al doilea este metadatele descrierii, în care trebuie să includeți datele textuale, care vor fi afișate de browser în rezultatul returnat.
Următoarea este metadatele cuvintelor cheie, care nu sunt atât de populare, dar dacă le includeți, ajută la îmbunătățirea clasamentului. Astfel, a avea cunoștințe despre meta-etichete SEO este un beneficiu suplimentar.
9. Alegeți un site web demn de link
Când postați conținutul dvs., atunci trebuie să vă asigurați că materialul are link-uri relevante în ele.
Cu includerea cu acest tip de conexiune, vă va ajuta să vă îmbunătățiți clasamentul în motoarele de căutare.
Puteți obține un site extraordinar demn de link pentru conținutul dvs., care poate fi interconectat cu alte site-uri web de top, dar pentru a-l aplica într-un mod mai bun și trebuie să ajungeți la agenția de marketing digital India.
Ele vă pot ajuta să conectați și să îmbunătățiți lucrurile într-un mod excelent. Pentru cei care doresc să aibă niște link-uri care sunt furnizate din diferite domenii de pe internet, există diferiți factori care pot fi utilizați. Calitatea conținutului este ceva ce am stabilit deja.
Dacă există calitate în conținutul pe care îl postați, atunci nu există nicio îndoială că oamenii ar dori să îl partajeze peste tot. În acest fel, puteți adăuga link-uri de la diferite site-uri web și puteți cere oamenilor să revină pe site-ul dvs. pentru a afla mai multe. Aceasta este una dintre cele mai bune modalități de a crește autoritatea domeniului.
10. Utilizarea etichetelor Alt
Te întrebi care este nevoie pentru asta?
Atunci trebuie să știi că, cu toate acestea, ele te ajută într-un mod semnificativ prin descrierea mediilor vizuale și a altor materiale video, sau poți spune Descrieri de text alternative.
Odată cu includerea acestor etichete în conținutul dvs., puteți vedea că acest lucru permite motoarelor de căutare să vă găsească rapid site-ul între milioane de pagini.
Se spune că această parte este crucială și este menită în special pentru a utiliza browsere doar text sau chiar în cititoare de ecran.
11) Alegeți un nume de domeniu adecvat
Unul dintre primele lucruri pe care trebuie să le faci atunci când începi ca începător este să te asiguri că ai un nume de domeniu adecvat, care este relevant pentru site-ul web pe care îl ai.
De exemplu, un site web care oferă plugin-uri SEO poate avea cuvântul SEO în numele domeniului, deoarece acest lucru ajută la creșterea semnificației mărcii.
12) Optimizarea Continutului
Pur și simplu nu există nicio îndoială cu privire la faptul că conținutul este ceva foarte important pentru rezultatele motorului de căutare.
Prin urmare, autoritatea domeniului va fi direct afectată de aceasta.
Deci, trebuie să vă asigurați că optimizați fiecare lucru care este prezent pe site și care va include, de asemenea, etichetele, titlurile și conținutul.
În afară de asta, un alt lucru pe care îl poți face este să te asiguri că conținutul tău este puțin atrăgător în cel mai bun mod și conține o mulțime de cifre pentru a-l face mai interesant pentru oameni.
Cuvinte finale
Deci, totul a fost despre cum să creșteți autoritatea de domeniu a site-ului web. Autoritatea domeniului este extrem de importantă dacă vă concentrați pe îmbunătățirea puterii SEO a site-ului dvs. web.
Obținerea unui scor bun DA nu este ușor. Este nevoie de efort constant și multă răbdare.
Uneori este posibil să nu observați o îmbunătățire rapid, în acest caz, trebuie să faceți o pauză și să aveți suficientă răbdare, veți vedea cu siguranță o îmbunătățire dacă ați lucrat pozitiv la toate valorile care definesc un scor bun de autoritate de domeniu.
Sper că acest lucru a fost suficient de util pentru a îmbunătăți scorul de autoritate de domeniu al site-ului dvs. Dacă aveți întrebări, spuneți-ne în secțiunea de comentarii de mai jos.
Asigurați-vă că urmați fiecare dintre sfaturile pentru a obține cele mai bune rezultate atunci când vine vorba de creșterea autorității domeniului.