Cumpărăturile online au devenit unul dintre cele mai populare comportamente ale consumatorilor. Magazinele de comerț electronic sunt mai la modă astăzi decât oricând. Un studiu recent realizat de Google a evidențiat modul în care oamenii au călătorit de la gustări la miezul nopții la cumpărături la miezul nopții. Fie că este o modalitate de a-și petrece timpul sau de a economisi niște bani cu oferte și oferte profitabile, site-urile de comerț electronic sunt la cote maxime. eCommerce SEO este atât știința, cât și arta de a permite unui site să se claseze pe prima pagină a motoarelor de căutare pentru un set de cuvinte cheie definit tactic.
SEO eCommerce este foarte eficient în optimizarea organică a clasamentului site-urilor de comerț electronic, ceea ce este extrem de crucial în momentele în care…
70 până la 80% dintre utilizatorii online ignoră complet reclamele sponsorizate. În plus, conform studiului SEMrush, peste 37 % din toate traficurile către portalurile de comerț electronic provin din motoarele de căutare
Cu toate statisticile care indică efectul tehnologiei moderne asupra comportamentului de cumpărături, nu este o știre că mulți indivizi doresc să-și înceapă afacerea online prin intermediul site-urilor de comerț electronic.
Această popularitate a cumpărăturilor online poate servi în două scopuri proprietarilor săi – în timp ce, pe de o parte, aceștia nu trebuie să se complace să explice cumpărătorilor pe web toate detaliile.
Apoi, pe de altă parte, se confruntă cu o concurență intensă din partea altor site-uri web și companii.
Optimizarea pentru motoarele de căutare pentru comerțul electronic ajută la avansarea în competiție, iar această postare va dezvălui cum face acest lucru –
Ce este eCommerce SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este o tehnică de optimizare a site-ului dvs. pentru a se clasa mai sus pentru produsul vizat și cuvintele cheie specifice ale acestora în diferite motoare de căutare, cum ar fi Google, Bing etc.
Există algoritmi abundenți care decid aceste poziții pentru diferite site-uri web.
SEO pentru comerțul electronic este un astfel de domeniu în care site-ul web al afacerii dvs. online poate găsi un clasament de top folosind anumite strategii SEO pentru marketingul eCommerce .
Ori de câte ori un utilizator introduce un cuvânt sau o expresie în motorul de căutare, un set de algoritmi oferă o ierarhie a site-urilor web care oferă cerințele utilizatorului sub formă de ranguri.
Clasamentele sunt rezultatul celor mai bune practici de optimizare pentru motoarele de căutare pentru comerțul electronic.
Cel mai relevant site web pentru căutarea utilizatorului se clasează pe primul loc pe pagină. Un site de comerț electronic prietenos cu SEO, care își găsește locul în primele trei poziții ale SERP-urilor primește aproape 60% din trafic în acea nișă anume.
De ce este important să aveți un site de comerț electronic prietenos cu SEO?
Pentru a vă asigura că site-ul dvs. satisface cerințele publicului vizat, optimizarea paginii dvs. devine esențială.
Aici intervine eCommerce SEO. Orice strategie de marketing ideală, concepută pentru a aduce mai mult trafic pentru afacerea dvs. online, vă va oferi o strategie SEO pentru site-urile de comerț electronic.
Motivul pentru care fiecare agent de marketing online ar trebui să urmărească construirea unui site web de comerț electronic prietenos cu SEO este că numai atunci când furnizează conținut care atrage publicul potrivit, afacerea de marketing online poate obține profituri.
Să aruncăm acum o privire la diferitele elemente care canalizează eCommerce SEO-
Componentele optimizării pentru motoarele de căutare pentru comerțul electronic
SEO eCommerce se învârte în jurul ideii de a aduna mai mult trafic organic către site-ul dvs. web. Strategiile SEO pentru site-urile de comerț electronic implică optimizarea titlurilor, a descrierii produsului, a metadatelor, a legăturilor interne și a altor nuanțe ale structurii de navigare pentru o experiență fluidă a utilizatorului.
Un site de comerț electronic prietenos cu SEO vizează în primul rând optimizarea conținutului de pe pagina lor de produs. Dar, în afară de SEO pe pagină, optimizarea paginilor non-produs joacă, de asemenea, un rol important în optimizarea motorului de căutare pentru comerțul electronic.
Aceste pagini sunt după cum urmează:
- Pagina de pornire
- Pagina Despre a site-ului dvs
- Pagina Întrebări frecvente care vizează recenzia clienților
- Articolele de blog publicate pe site-ul dvs
- Centrul de ajutor răspunde la întrebările clienților dvs
- Pagina de contact de pe site-ul dvs
Ideea din spatele optimizării acestor pagini de produse și non-produse este simplă.
Cu cât pagina dvs. este mai relevantă, cu atât vă clasați mai sus în SERP-uri. Includerea cuvintelor cheie pentru pagina de produs și a cuvintelor înrudite pentru paginile non-produs vine în salvarea proprietarilor.
SEO eCommerce este promovat pe diverse platforme, cum ar fi Ubersuggests, care efectuează operațiunile de cuvinte cheie pentru nișa ta și oferă cuvinte cheie semantice care se potrivesc bine cu acesta.
Cum să dezvoltați o strategie SEO de comerț electronic
SEO pentru comerțul electronic este aparent dificil, mai ales dacă site-ul dvs. are o mulțime de produse și este foarte populat. Consumă mult timp pentru a construi o strategie SEO ideală pentru un site de comerț electronic, dar va obține rezultate excelente pe linia zonelor corecte vizate.
Următorii sunt factorii de care trebuie să țineți cont atunci când proiectați un kit personalizat pentru site-ul dvs. de comerț electronic prietenos cu SEO:
- Prioritizează paginile de pe site-ul tău: identifică paginile principale de pe site-ul tău care adună cel mai mult trafic. Este întotdeauna sugerat să începeți optimizarea SEO pentru comerțul electronic cu aceste pagini. În plus, dacă doriți ca oamenii să se concentreze pe un anumit produs sau pe produsul emblematic al site-ului dvs. web, începeți cu optimizarea acestuia ca prioritate.
- Creați un flux de lucru SEO: sunt necesare multe specificații complexe în timp ce vă optimizați site-ul web cu optimizarea pentru motoarele de căutare pentru comerțul electronic. Aceasta implică optimizarea cuvintelor cheie, ajustări ale metadatelor, denumirea imaginilor, precum și atribute alternative dacă acestea nu funcționează pentru a atrage trafic.
- Urmăriți îndeaproape concurența: este întotdeauna recomandat să urmăriți concurenții de nișă. Cele mai bune practici pe care le folosesc pentru a construi optimizarea pentru motoarele de căutare pentru comerțul electronic pot oferi idei și pentru site-ul dvs. Dacă site-ul tău are succes în a-ți depăși concurenții din nișa ta, ai realizat o strategie SEO ideală pentru site-urile de comerț electronic.
Una peste alta, strategia ta de eCommerce SEO ar trebui să se învârte în jurul-
- Cercetarea cuvintelor cheie pentru a găsi tipurile de cuvinte cheie pe care le caută clienții țintă
- Arhitectura site-ului conform cercetării dvs. de cuvinte cheie
- SEO pe pagină prin utilizarea optimizării strategice a cuvintelor cheie în meta-etichete și conținut
- SEO tehnic, asigurându-vă că motoarele de căutare vă pot accesa site-ul în mod eficient
- SEO local pentru a genera trafic organic local
- Marketing de conținut pentru a genera vizitatori organici suplimentari
- Crearea de linkuri pentru îmbunătățirea autorității site-ului dvs
- Măsurarea succesului SEO utilizând instrumente precum Google Analytics și Ahrefs
Considerații cheie pentru setul de instrumente SEO ideal pentru comerțul electronic
Există o serie de specificații pe care site-ul dvs. de comerț electronic ar trebui să le vizeze pentru a atrage trafic organic pe cele mai bune dintre produsele dvs.
Un site de comerț electronic prietenos cu SEO își atinge rangurile dorite în SERP-uri numai după ce a lucrat în mod adecvat la următoarele atribute ale paginii lor web:
1) Factori on-Page
Factorii de pe pagină includ o serie de detalii care trebuie lucrate pentru a îndeplini toate cerințele de optimizare a motorului de căutare pentru comerțul electronic. Motoarele de căutare caută mai mulți factori în timp ce se accesează cu crawlere prin diferite pagini ale site-ului dvs.
Următoarele sunt componentele de optimizare a comerțului electronic On-Page necesare pentru a atrage trafic organic în spațiul dvs.
- Structura site -ului – Modul în care paginile dvs. sunt legate pe site-ul dvs. vă afectează strategia pentru eCommerce SEO. Motoarele de căutare construiesc structuri de legături pentru a vedea cum site-ul dvs. a creat ușurință în navigare pentru utilizatori. Un site web bine structurat, cu pagini și subpagini subliniate, vă va oferi succes ca site de comerț electronic prietenos cu SEO.
- Cuvinte cheie – O cercetare complexă a cuvintelor cheie relevante pentru produsul tău de nișă determină motoarele de căutare să evalueze pagina ta mai sus. Optimizare adecvată folosind eCommerce SEO, asigurându-se că cuvintele cheie nu sunt înghesuite doar pentru un clasament, practicile ideale pot aduce un drum lung în creșterea rangului paginii tale.
Alte aspecte importante ale SEO pe pagină sunt următoarele:
- URL-ul paginii
- text alternativ al imaginilor
- eticheta de titlu
- meta-descrieri
- conţinut
- link-uri interne
2) Factori în afara paginii
După optimizarea conținutului paginilor site-ului dvs., următoarea țintă ar trebui să fie să vă conectați site-ul de la alte pagini de pe internet.
Acest lucru este cunoscut sub numele de backlinking. Backlink-ul este cel mai important aspect al optimizării pentru motoarele de căutare pentru comerțul electronic. Poate fi obținut prin diferite tehnici, cum ar fi listarea site-urilor web care leagă concurenții tăi și contactarea directă a acestora.
O altă metodă de postare a invitaților este, de asemenea, o strategie SEO ideală pentru site-urile de comerț electronic.
În prezent, SEO off-page se concentrează pe construirea de relații de calitate, mai degrabă decât pe simpla construire a link-urilor. O abordare prietenoasă față de concurenții dvs. de nișă poate contribui foarte mult în construirea acestor parteneriate pe termen lung.
Cum se face cercetarea cuvintelor cheie pentru eCommerce SEO
- Utilizați Amazon Suggest
- Optați pentru Keyword Tool Dominator
- Utilizați Amazon, precum și categoriile concurenților
- Priviți cuvintele cheie și categoriile utilizate de Wikipedia
- Utilizați SEMrush pentru a găsi cuvinte cheie pentru care concurenții dvs. se clasează
- Încercați să utilizați Google Keyword Planner
Cum se face SEO tehnic pentru site-urile de comerț electronic
- Remediați problemele de conținut duplicat
- Asigurați-vă că niciuna dintre paginile dvs. importante nu se află la mai mult de trei clicuri de pe pagina dvs. de pornire pentru a găsi pagini profunde (sau orfane).
- Găsiți erori de canibalizare a cuvintelor cheie
Gânduri finale!
Rețelele sociale servesc, de asemenea, ca o platformă importantă pentru a vă face publicitate conținutului astăzi.
Motoarele de căutare adaugă un plus la clasarea site-ului dvs. de fiecare dată când cineva vă vizitează pagina web de pe un site extern.
Cu puțină dăruire și multă cercetare, puteți avea succes în construirea unui set de instrumente de comerț electronic ideal, personalizat pentru cerințele nișei dvs.
Am ratat ceva important pentru optimizarea pentru motoarele de căutare a magazinului dvs. de comerț electronic? Simțiți-vă liber să împărtășiți asta în comentariile de mai jos.