Pe internet, există peste 1,7 miliarde de site-uri web publicate . Deși „doar” 200 de milioane sunt activi , adevărul este că competiția pentru atenția oamenilor este intensă. Pentru a asigura cea mai bună experiență, motoarele de căutare sortează conținutul după relevanță și calitate, ceea ce înseamnă că strategiile SEO on-page și off-page sunt din ce în ce mai esențiale .
Datorită acestei abordări, este posibil să faceți site-ul atractiv pentru vizitatori și motoarele de căutare. Acest lucru duce la atingerea unor poziții înalte pe paginile de căutare, ceea ce generează trafic și rezultate.
Pentru a putea pune toate acestea în practică, înțelegeți diferențele dintre SEO on page și SEO off page și vedeți care sunt unele dintre cele mai bune instrumente!
Cum este SEO pe pagină?
SEO on page reunește toate practicile și acțiunile efectuate pe site-ul sau blogul companiei . Acestea sunt modificări care depind doar de acest mediu și implică o citire specifică a structurii paginii de către algoritmii de căutare. Consultați câteva dintre caracteristicile de top!
Titluri și subtitrări
Împărțirea conținutului în subtitluri ajută la îmbunătățirea conținutului și a face conținutul mai ușor de citit și mai plăcut. În plus, este esențial să se prioritizeze subtitlurile , cum ar fi prin H1, H2, H3 și așa mai departe. Cu aceste niveluri, există o citire mai bună de către algoritm și șanse mai mari de a obține un clasament bun.
Meta Descriere
Un alt element al SEO pe pagină este crearea meta descrierii sau a meta descrierii . Acesta implică un scurt rezumat, necesar pe pagina de căutare (SERP) și chiar sub titlu. Acesta servește ca o „momeală” pentru a face cititorul să dea clic pe link, în plus față de a ajuta algoritmul motorului de căutare să recunoască subiectul.
URL-uri prietenoase
O adresă de pagină (URL) trebuie, de asemenea, optimizată . În mod ideal, ar trebui să aibă cuvântul cheie și să fie prietenos. În loc să includeți adrese lungi, cu numere și coduri de neînțeles, faceți totul mai simplu. Dacă utilizatorul poate recunoaște conținutul doar privind adresa, înseamnă că adresa URL este prietenoasă.
Dar SEO off-page?
SEO off-page, pe de altă parte, implică practici efectuate extern sau în afara site-ului mărcii . Diferitele acțiuni de divulgare, de exemplu, sunt mijloace de extindere a recunoașterii și relevanței adresei. Vezi care sunt unele elemente remarcabile!
Parteneriate
Una dintre cele mai importante resurse pentru SEO off page este strategia de link-uri externe . Obținerea de referințe relevante de domeniu vă va îmbunătăți propriul clasament, fără a fi nevoie să vă deranjați pe plan intern. Una dintre modalitățile de a face acest lucru este prin parteneriate, cum ar fi blogging-ul pentru invitați. Trebuie doar să vă asigurați că audiența este similară pentru ca rezultatele să fie pozitive.
Comentarii
Lăsarea de comentarii care leagă site-ul în alte publicații vă permite să promovați site-ul în afara paginii. Aceasta este o tehnică care încă funcționează, dar trebuie făcută în context pentru a evita spamul.
Rețelele de socializare
Rețelele sociale sunt printre cele mai mari canale de conținut . Acestea servesc la atragerea de trafic (trafic social), la creșterea acoperirii postărilor și acționează în promovarea off-page. Prin urmare, este o resursă excelentă de SEO off-page și este capabilă să genereze performanțe bune.
De ce să angajezi profesioniști?
Dezvoltarea unor strategii SEO bune on-page și off-page este esențială pentru a îmbunătăți poziționarea site-ului dvs. Problema este că sunt mulți alți factori implicați și cu greutăți diferite. Pentru a obține rezultate bune, idealul este să ai o echipă specializată care să știe să acționeze.
Angajând o agenție de marketing digital , este posibil să profitați de expertiza profesioniștilor pentru a ajunge la poziții superioare. Pe lângă faptul că este eficient, există o modalitate de a evita practicile proaste (cunoscute sub numele de black hat SEO) care generează penalități.
AllmaDesign are o echipă completă capabilă să execute o strategie personalizată pentru nevoile dvs. de afaceri. Cu munca personalizată, există o rentabilitate mai mare a investiției și chiar performanță pe termen lung.
SEO on page și SEO off page diferă prin strategiile folosite , dar au un scop comun: obținerea unei poziții mai bune în căutări. Cu servicii profesionale, cum ar fi AllmaDesign , este posibil să explorați întregul potențial al acestei metodologii.
Răspândiți aceste cunoștințe! Distribuie postarea pe rețelele de socializare și etichetează-ți contactele.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.