Prin utilizarea acestui site, sunteți de acord cu Politică de confidențialitate și Termeni și condiții.
Accepta
Articole online, Advertoriale și Comunicate de Presă
  • Acasă
  • Afaceri
    AfaceriArată Mai Mult
    SoS Construct Grup
    1 Min de Citit
    Sos Green Energy
    3 Min de Citit
    SoS Vrem Beton
    1 Min de Citit
  • Copywriting
    CopywritingArată Mai Mult
    Avantajele de a fi un scriitor UX
    Articol sponsorizat
  • Email Marketing
    Email MarketingArată Mai Mult
    30 de moduri ieftine de a-ți promova site-ul web
    23 Min de Citit
  • Găzduire web
    Găzduire webArată Mai Mult
  • Marketing
    MarketingArată Mai Mult
    Cum să utilizați Răspundeți publicului pentru a obține mai mult trafic
    Articol sponsorizat
  • Optimizare SEO
    Optimizare SEOArată Mai Mult
    Cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web?
    20 Min de Citit
    Cele mai bune știri SEO: Cele mai recente actualizări SEO Google
    21 Min de Citit
    Tutorial SEO pentru începători pentru a afla elementele de bază ale SEO
    42 Min de Citit
    Ce este SEO: Un tutorial simplu pas cu pas pentru începători
    38 Min de Citit
    Aflați ce este Schema în SEO și marketing digital
    19 Min de Citit
  • Promovare web
    Promovare webArată Mai Mult
    30 de moduri ieftine de a-ți promova site-ul web
    23 Min de Citit
  • Social Media
    Social MediaArată Mai Mult
  • Web Design
    Web DesignArată Mai Mult
    Cum să aflați cea mai bună companie de dezvoltare de site-uri web
    Articol sponsorizat
    10 constructori populari de site-uri web pentru design web fără cod
    13 Min de Citit
    Starea actuală a creatorilor de site-uri web
    27 Min de Citit
    Cum să alegi o schemă de culori pentru site-ul tău web
    17 Min de Citit
    Cât costă să construiești un site web?
    Articol sponsorizat
Lectură: Ghid pentru începători despre crawling și indexare
Share
Articole online, Advertoriale și Comunicate de PresăArticole online, Advertoriale și Comunicate de Presă
Aa
  • Acasă
  • Afaceri
  • Copywriting
  • Email Marketing
  • Găzduire web
  • Marketing
  • Optimizare SEO
  • Promovare web
  • Social Media
  • Web Design
Caută
  • Categorii
    • Afaceri
    • Copywriting
    • Email Marketing
    • Găzduire web
    • Marketing
    • Optimizare SEO
    • Promovare web
    • Social Media
    • Web Design
  • Sitemap
Aveți un cont existent? Contul meu
Urmați-NE
Articole online, Advertoriale și Comunicate de Presă > Blog > Optimizare SEO > Ghid pentru începători despre crawling și indexare
Optimizare SEO

Ghid pentru începători despre crawling și indexare

Creativ24
Actualizat: 2023/03/08 at 6:54 PM
Creativ24 Publicat 12/01/2023 Optimizare SEO 57 Views 2 comentarii
Share
15 Min de Citit
Share

În calitate de agenți de marketing digital, am investit mai mult din timpul nostru în clasamentul SERP. Chiar și blogurile mele preferate au fost pe Search Engine Optimization. Aici, vom face o ușoară schimbare de la SEO pentru a afla elementele de bază ale motorului de căutare – ce este crawling și indexare

Cuprins
Activitatea motorului de căutareFuncționarea motoarelor de căutareCrawlingCum obține Google informații prin accesare cu crawlere?Factori care afectează crawlingulNumele de domeniu încorporat cu cuvinte cheie este obligatoriuBacklinkingLegătura internăSite XMLConținut duplicatStandardizare URLpingIndexareaCum se efectuează indexarea?De ce indexarea rapidă este o idee bună?Buget de accesare cu crawlereConcluzie Postări asemănatoare:

Cu toate acestea, din nou subiect captivant SEO.

Să începem cu povestea motorului de căutare.

Activitatea motorului de căutare

Iți mai recomandămTot ce trebuie să știți despre indexarea Google Mobile-First

Intrăm în interogarea de căutare și obținem rezultatul listării organice comandate. În acest articol, vom afla cum funcționează motorul de căutare pentru a realiza această listă. Există 4 moduri prin care paginile web ating topul SERP organic.

  • Crawling și indexare
  • Algoritmi
  • Învățare automată
  • Intenția utilizatorului

Funcționarea motoarelor de căutare

Îți pui interogările pe Google și evidențiază rezultatele în câteva secunde, nu?

Dar, v-ați imaginat vreodată, care sunt activitățile implicate în acest proces fără timp?

Iți mai recomandămCe, de ce și cum să devii un analist SEO?

Să învățăm despre ce este crawling și indexare

Motoarele de căutare funcționează cu 3 operațiuni de bază:

Accesare cu crawlere: accesarea cu crawlere este o activitate Google inițială și crucială care implică răspândirea și căutarea conținutului pe internet. În acest proces, este investigată fiecare adresă URL care vine împreună cu site-ul respectiv.

Iți mai recomandămCum să faci site-ul tău de comerț electronic să fie prietenos cu SEO?

Index: Este următorul pas în care tot conținutul colectat prin crawling este stocat și organizat în baza de date. Odată ce pagina este indexată, aceasta devine parte a rezultatelor motorului de căutare.

Clasament: în sfârșit, numai pagina ale cărei cuvinte cheie sunt compatibile cu interogarea căutării sunt clasate în SERP și apoi ordonate într-un mod similar.

Știți că crawlerele web ridică SERP-ul? Să învățăm cum.

Când postați o interogare pe bara de căutare, crawlerele web probabil colectează informații dintr-un număr mare de pagini ale site-ului și, prin urmare, le sortează în Pagina de rezultate ale motorului de căutare (SERP). Lipiți articolul pentru a afla în detaliu despre accesarea cu crawlere și indexare în SEO.

Crawling

Activități încorporate în crawling:

(i) Scanează și analizează toate cele mai recente site-uri web lansate

(ii) Analizați cele mai noi modificări ale site-urilor web existente

(iii) Scanează site-urile web pentru conexiuni nefuncționale.

(iv) Scanează toate paginile site-ului web legate prin URL

(v) Accesează cu crawlere paginile conform alegerii proprietarului site-ului web

Deși accesarea cu crawlere este o activitate Google, chiar și proprietarii site-ului își pot personaliza secvența de accesare cu crawlere pe site-ul lor. Search Console oferă proprietarilor site-ului web posibilitatea de a alege ordinea în care preferă scanarea. Folosind Search Console, proprietarul poate instrui procesul de accesare cu crawlere, poate chiar solicita o recrawler și chiar poate comanda crawler-ului să renunțe la activitatea sa.

Cum obține Google informații prin accesare cu crawlere?

Google este ca o bibliotecă imensă și în continuă creștere, dar cum sunt colectate toate informațiile? Crawlerele web sunt software-ul care identifică toate paginile web prezente public și accesează cu crawlere și stochează informațiile. În timp ce vizitează un site, crawler-ul urmărește și conținutul prin toate paginile sale legate. Fiecare link este urmat pentru a scoate la iveală informațiile complete pe care le oferă site-ul.

Recomandăm:  Cum să faci site-ul tău de comerț electronic să fie prietenos cu SEO?

Factori care afectează crawlingul

Crawlingul și indexarea în SEO sunt strâns legate între ele. Dar ambele au anumiți factori decisivi care măsoară compatibilitatea lor cu SERP. Acești factori trebuie să aveți în vedere pentru a rezolva problema „de ce pagina mea nu este indexată”. Următorii sunt factorii backend care sunt de fapt responsabili pentru accesarea cu crawlere și indexarea paginii dvs.

Numele de domeniu încorporat cu cuvinte cheie este obligatoriu

Încorporarea unui cuvânt cheie în numele domeniului face mai ușor pentru un utilizator să identifice nișa site-ului. Acest lucru oferă posibilitatea ca mai mulți utilizatori să găsească o cale către pagina dvs. și să crească traficul. Astfel de site-uri web obțin rate de crawling mai mari

Acest factor a căpătat importanță după actualizarea Google Panda Algorithm prin care site-urile de înaltă calitate sunt recompensate și paginile de calitate scăzută sunt diminuate în SERP organic.  

Backlinking

Backlink-urile vă ajută să câștigați autoritate și încredere. Motoarele de căutare găsesc astfel de site-uri web mai reputate și, prin urmare, oferă paginii posibilitatea de a le accesa cu crawlere la rate mai mari. Backlinking-ul este, de asemenea, coloana vertebrală a conținutului de înaltă calitate. Există șanse ca, chiar dacă site-ul dvs. se clasează bine pe SERP, acesta să fie specificat ca conținut de calitate scăzută de către crawlerele Google dacă nu are backlink.

Legătura internă

Conectarea internă se adaugă la accesarea cu crawlere profundă, știi cum? Când adăugați un număr bun de link-uri interne la o pagină, crawler-ul Google citește fiecare link și adresă URL și, prin urmare, accesează cu crawlere toate paginile legate, accesând cu crawlere mai multe pagini într-un mod similar. Acest lucru permite utilizatorului să petreacă mai mult timp pe site-ul dvs., accesând cu crawlere profund toate paginile URL apreciate. Folosirea aceluiași text de ancorare în cadrul aceluiași articol ajută și la accesarea cu crawlere profundă. Conectarea internă nu este doar o bună practică SEO, ci ajută și la reținerea utilizatorilor.

Site XML

XML Sitemap este primul instrument pe care îl utilizați după configurarea unui site web pe WordPress. Acest lucru se face pentru a genera o hartă a site-ului, astfel încât Google să poată fi informat că site-ul dvs. a fost actualizat și se va pregăti să îl acceseze cu crawlere.

Conținut duplicat

Păstrarea conținutului duplicat pe site-ul dvs. poate determina Google să interzică site-ul dvs. Conținutul duplicat poate include utilizarea în mod repetat a acelorași paragrafe. Dacă site-ul dvs. are redirecționări 301 și 404 pentru a face accesarea cu crawlere Google mai fluidă.

Standardizare URL

Este foarte important să creați o adresă URL prietenoasă cu SEO pentru site-ul dvs. 

ping

Pingul WordPress informează motoarele de căutare despre cele mai recente actualizări ale site-ului web. Prin urmare, devine o sarcină obligatorie să adăugați site-uri ping la WordPress.

Toți cei 7 factori de mai sus sunt determinanți pentru ca site-ul dvs. să fie accesabil cu crawlere la viteze mai rapide și cu mai multă acuratețe.

Indexarea

Indexarea este o activitate prin care conținutul site-ului este adăugat la Google și, prin urmare, câștigă vizibilitate pe SERP. Cum este indexată o pagină nouă?

Există mai multe moduri prin care un site poate fi indexat. Să le învățăm pe cele mai favorizate:

Recomandăm:  Cât costă să construiești un site web?

(i) Metoda foarte ușoară este să nu faceți altceva decât să așteptați ca pagina să fie indexată de la sine după ce a fost accesată cu crawlere. Google descoperă în cele din urmă noul conținut și, prin urmare, îl indexează.

(ii) A doua modalitate este să optați ca Googlebot să indexeze pagina mai rapid. În cea mai mare parte, Google Bots sunt utilizați atunci când ați făcut o nouă modificare și doriți ca Google să o cunoască și să o evidențieze prin SERP.

Utilizarea celei de-a doua metode este cea mai preferată atunci când trebuie să faceți vizibile modificările și introducerile de importanță critică. Situațiile pot include:

(i) Când o pagină critică este optimizată

(ii) Titlul și descrierile au fost reînnoite pentru a crește numărul de clicuri

(iii) Pentru a afla momentul specific în care pagina a fost afișată pe SERP pentru a măsura statisticile de îmbunătățire.

Cum se efectuează indexarea?

Mai sus citim activitatea de crawling, unde toate informațiile sunt recunoscute și derivate din pagina web, fie că este cea mai recentă actualizare, cuvânt cheie sau conținut nou.

Următoarea activitate pe care o desfășoară Google este indexarea, unde stochează sute de miliarde de pagini web în dimensiunea sa de 1.00.000 de gigaocteți. Indexarea Google este complet similară cu indexarea cărților, identificăm numele subiectului și găsim toate informațiile valoroase despre acesta. În mod similar, Google Index separă informațiile în funcție de cuvinte pentru a le evidenția cu ușurință în timpul oricărei introduceri de interogare de căutare.

De ce indexarea rapidă este o idee bună?

În acest blog, ați citit în mod repetat „crawling rapid, indexare rapidă”, destul de corect! Dar care este importanța? La urma urmei, oricum pagina ta va fi indexată dacă este accesată cu crawlere.

Pentru a înlătura această confuzie, mai jos, am discutat de ce accesarea rapidă cu crawlere și indexarea în SEO sunt o necesitate.

(i) Pentru a vă păstra conținutul în siguranță și pentru a-l evidenția pe SERP înainte ca orice webmaster aleatoriu să vă poată fura conținutul și să-l indexeze mai repede decât al dvs.

(ii) Veți fi recunoscut mai devreme. Aproximativ 63.000 de căutări au loc pe Google în fiecare secundă. Pierderea unei singure zile chiar și după ce ați pregătit site-ul web vă poate face să pierdeți multe oportunități. Indexarea rapidă recunoaște site-ul dvs. și îl face vizibil pentru trafic din prima oră (dacă site-ul dvs. este optimizat corespunzător).

(iii) Dacă aveți conținut proaspăt, aveți șanse mai mari de a obține site-ul dvs. un clasament superior pe SERP.

(iv) Obțineți rapid SEO, deci marketing mai rapid.

Buget de accesare cu crawlere

Bugetul de accesare cu crawlere este numărul de resurse care au fost folosite de Google pentru a accesa cu crawlere și a indexa site-ul web. Este un termen de discuție important în timp ce vorbim despre indexare. Bugetul de accesare cu crawlere depinde de doi factori principali:

(i) Calitatea serverului dvs. – cât de repede răspunde serverul dvs. la crawlere fără a afecta UX-ul site-ului dvs.

(ii) Cât de repede doriți să fie indexat și accesat cu crawlere conținutul dvs. Un site web de actualizare de știri trebuie accesat cu crawlere și indexat cu prioritate în comparație cu un site web regional care rulează pe afaceri mici și constante. Anteriorul are nevoie de mai mult buget decât mai târziu.

Ești clar despre crawling și indexare în SEO? Indexarea este urmată de crawling, nu? Dar știți că pagina poate fi indexată fără a fi accesată cu crawlere? Să obținem informații mai bune despre Care este diferența dintre accesarea cu crawlere și indexare în SEO.

Recomandăm:  Tutorial SEO pentru începători pentru a afla elementele de bază ale SEO

Cele două activități inițiale ale Motoarelor de Căutare – Crawling și Indexare sunt concepte diferite, în mare parte înțelese greșit ca două sau aceeași activitate.

Prin accesare cu crawlere, Googlebot identifică conținutul complet al paginii web și îl analizează, iar indexarea face ca aceeași pagină să fie eligibilă să apară în SERP.

Aș dori să discut despre acest concept prin exemplul lui Mark Brown, conform căruia, dacă presupunem că Googlebot este un ghid turistic care încearcă să iasă pe un hol, dar multe dintre ușile de legătură (paginile web) sunt închise pentru el. acces. Dar, dacă i se permite să deschidă ușile, ar deschide până la capăt fiecare ușă și ar arunca o privire în fiecare cameră (târându-se)

Târarea făcută corect!

Apoi, i se poate sau nu să i se permită să arate același lucru vizitatorilor (dacă este permis, pagina poate apărea pe SERP și vise-Versa). Aceasta înseamnă că, chiar și după ce pagina este accesată cu crawlere, dacă proprietarul site-ului web nu permite, pagina nu va apărea pe SERP.

În mod similar, dacă pagina permite indexul Googlebot, dar nu accesarea cu crawlere, aceasta ar trece peste pagină și va pleca fără accesare cu crawlere. În acest caz, Google nu știe instrucțiunile dacă conținutul trebuie ascuns sau permis pentru SERP (instrucțiunile sunt în interiorul paginii web în care Googlebot nu are permisiunea de a intra și de a citi.

Prin urmare, chiar și după ce Google este necunoscut pentru conținut și instrucțiuni, pagina ar fi indexată pe SERP.

Din punct de vedere tehnic, „ robots.txt ” este o etichetă pentru a bloca pagina (de la accesarea cu crawlere), cu toate acestea, ar fi indexată indiferent de eticheta index sau non-index pentru SERP. Această problemă vă poate reduce clasarea pe pagina de rezultate ale motorului de căutare, denumindu-l astfel drept o pagină de calitate scăzută.

Puteți identifica această problemă deoarece, în acest caz, descrierea rezultatului căutării spune „Descrierea acestei pagini nu este disponibilă din cauza robots.txt”.

Concluzie 

Sper că acest articol a clarificat conceptele despre ce este crawling și indexare și când și cum acestea două devin independente unul de celălalt și care este diferența dintre crawling și indexare în SEO.

Crawling și indexare este un capitol important al industriei SEO. Acestea sunt cele două activități inițiale care trebuie să fie clare pentru mintea Digital Marketer. Am încercat să acopăr conceptele complete și importante ale ambelor subiecte.

Dacă doriți să începeți o carieră în optimizarea motoarelor de căutare, parcurgeți secțiunile de mai sus și înțelegeți elementele de bază ale SEO.

Postări asemănatoare:

Ghidul AZ pentru a desena traficul cu trimiteri de director
10 constructori populari de site-uri web pentru design web fără cod
Cum să faci site-ul tău de comerț electronic să fie prietenos cu SEO?
Iată cele 10 etichete HTML pentru SEO pe care trebuie să le utilizați
Cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web?
Tot ce trebuie să știți despre indexarea Google Mobile-First
Ce, de ce și cum să devii un analist SEO?
Aflați ce este Schema în SEO și marketing digital
TAGGED: agentie seo, articole online, comunicate de presa, optimizare seo, seo
Partajați acest Articol
Facebook Twitter Email Print
Articolul Precedent Tot ce trebuie să știți despre indexarea Google Mobile-First
Articolul Următor Ce, de ce și cum să devii un analist SEO?
2 Comentarii 2 Comentarii
  • Pingback: Ghidul AZ pentru a desena traficul cu trimiteri de director By Manole24
  • Pingback: Cum să faci site-ul tău de comerț electronic să fie prietenos cu SEO? By Manole24

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

- Advertisement -
Ad image
- Advertisement -
Ad image

Recomandări

Cum să aflați cea mai bună companie de dezvoltare de site-uri web

Articol sponsorizat
Aflați ce este Schema în SEO și marketing digital
Iată cele 10 etichete HTML pentru SEO pe care trebuie să le utilizați
Cum să alegi o schemă de culori pentru site-ul tău web
SoS Construct Grup
- Advertisement -
Ad image

S-ar putea să-ți placă și

Optimizare SEO

Cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web?

20 Min de Citit
Optimizare SEO

Cele mai bune știri SEO: Cele mai recente actualizări SEO Google

21 Min de Citit
Optimizare SEO

Tutorial SEO pentru începători pentru a afla elementele de bază ale SEO

42 Min de Citit
Optimizare SEO

Ce este SEO: Un tutorial simplu pas cu pas pentru începători

38 Min de Citit
Articole online, Advertoriale și Comunicate de Presă
  • Adauga articol
  • Crează cont
  • Contul meu

Manole24 este un director de articole online, advertoriale și comunicate de presă prin intermediul căruia puteți crește notorietatea afacerii dumneavoastră.

Publicitatea pe site-ul Manole24.ro este gestionată exclusiv de Agenția AllmaDesign.

Email : office@allmadesign.ro
Contact: +40 721 988 240

Despre

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact

Utile

  • Politică cookies
  • Termeni și condiții
  • Politică GDPR

© Manole24. All Rights Reserved. By AllmaDesign

Social Media

Eliminat din lista de lectură

Undo
Bine ai venit!

Intră în cont

Crează cont Ai pierdut parola?