Pornirea unui blog este ușor, dar ceea ce nu este ușor este să conduci trafic către un site web nou. Înainte de a începe să vă smulgeți părul de frustrare, luați-vă ceva timp pentru a afla despre modalitatea extrem de eficientă de a genera trafic către un site web nou și de a crește autoritatea de domeniu. – Da, vorbesc despre Trimiterile de director.
Este ușor, eficient și util atunci când tocmai începi site-ul sau afacerea ta.
Trimiterea unui director va crește traficul către site-ul dvs. și va îmbunătăți clasarea site-ului.
Potrivit raportului, trimiterile directoarelor cresc clasamentul motorului de căutare cu 30+%.
Pentru a crește traficul pe blog, trebuie să utilizați diferite tehnici SEO care sunt clasificate în general în două categorii:
(i) SEO pe pagină
(ii) SEO off-page
Trimiterea directorului se încadrează în categoria SEO off-page. Acest articol va acoperi toate detaliile privind trimiterea directorului.
Ce este Trimiterea directorului pentru SEO?
Trimiterea directorului în marketingul digital este una dintre metodele prin care agenții de marketing își îmbunătățesc popularitatea afacerii. Este o tehnică excelentă de SEO off-page care crește calitatea backlink-urilor către site-ul dvs.
Trimiterea unui director nu este altceva decât trimiterea către un director de site-uri web. Un director web este o compilație de site-uri cu PR ridicate care sunt sortate în categorii și subcategorii distincte.
Procesul prin care trimiteți site-ul dvs. web și articolele aferente acestuia, cum ar fi articole, infografice, imagini etc. se numește trimitere în director.
Trimiterea unui director este o modalitate de a obține backlink-uri bune către site-ul dvs. Pentru aceasta, trebuie să vă trimiteți blogul în directorul web din categoria potrivită. De asemenea, trebuie să oferiți câteva detalii despre blogul și articolele dvs.
Obținerea mai multor backlink-uri și trafic este o modalitate sigură de a vă asigura o poziție mai bună. Din nou, o clasare mai bună înseamnă mai mult trafic și vizibilitate, ceea ce duce la mai multe vizite pe site.
Diferite tipuri de trimitere de director în marketing digital
Există în principal 3 tipuri de trimitere de directoare în marketing digital și acestea sunt:
1. Listare web recomandată sau plătită
În acest tip de trimitere a directorului în marketing digital, trebuie să plătiți pentru trimiterea site-ului dvs.
Avantajul de a alege înregistrări web plătite este că oferă aprobare instantanee sau poate fi necesar să așteptați 3-6 luni. Unele site-uri web oferă, de asemenea, pachet anual sau pe viață pentru același lucru.
Backlink-urile plătite nu sunt un proces recomandat, deoarece aceasta poate atrage o penalizare Google.
2. Listare web obișnuită sau gratuită
Aici, în acest tip de depunere a directorului pentru SEO, trimiterea site-ului în directorul web este gratuită. Trebuie doar să dați adresa URL, să selectați categoria și să furnizați alte detalii.
Acesta este un proces care necesită timp și nu veți obține aprobarea imediat. Obținerea traficului și a linkurilor prin această metodă poate dura până la 6 luni.
3. Listare Web reciprocă
În acest tip de trimitere a directorului pentru SEO, va trebui să adăugați un link către directorul de pe site-ul dvs. web. Numai atunci când linkul directorului web de pe site-ul dvs. web este activat, directorul web va aproba și site-ul dvs.
În această metodă, perioada de așteptare pentru aprobare va fi scurtă.
De ce este importantă trimiterea directorului în marketing digital?
Să ne uităm la câteva dintre motivele care fac ca trimiterea directorului să fie un proces obligatoriu pentru toate site-urile web noi.
(i) Trimiterea directorului este un pas obligatoriu pentru optimizarea pentru motoarele de căutare.
(ii) Ajută la obținerea de link-uri permanente către site-urile dvs. web. Acest lucru este din nou important pentru SEO.
(iii) Obțineți backlink-uri de calitate care vă vor îmbunătăți clasamentul pe SERP-uri.
(iv) Accesarea cu crawlere și indexarea paginilor dvs. web va fi rapidă în principalele motoare de căutare.
(v) Un alt beneficiu al trimiterii directorului este primirea de linkuri conexe sau contextuale către site-ul dvs.
(vi) Autoritatea domeniului, autoritatea paginii și clasamentele generale vor începe să se îmbunătățească.
(vii) Trimiterile în director atrag mai mult trafic pe site-ul web.
Procesul de trimitere a directorului pentru SEO
Procesul de trimitere a directorului este foarte ușor. Prima parte a procesului de depunere a directorului este cercetarea. Cercetați și aflați site-uri reputate de trimitere a directoarelor care sunt relevante pentru nișa dvs. Odată ce ați restrâns lista de site-uri cu directoare cu PR ridicat, este timpul să faceți următoarele.
(i) Deschideți notepad-ul în computer și notați toate detaliile precum titlul site-ului, adresa URL, descrierea (cel puțin 100 de cuvinte), id-ul de e-mail, numele autorului site-ului și fluxul RSS.
(ii) Scoateți lista de directoare web pe care doriți să le trimiteți și vizitați-le unul câte unul. În majoritatea directoarelor, procesul de trimitere este aproape același. Vă vom ghida în acest proces luând ca exemplu usalistingdirectory.com.
(iii) După ce ați ajuns la pagina directorului, mai întâi scanați lista de categorii și selectați cea mai potrivită categorie. Dacă nu găsești potrivirea exactă, alege categoria în care se potrivește cel mai bine blogul tău.
(iv) Selectați categoria relevantă și faceți clic pe opțiunea de trimitere a linkului pentru a vă trimite site-ul web.
(v) După ce faceți clic pe o anumită categorie (am ales categoria „blog”) se va deschide o altă listă care va conține subcategorii pentru a vă restrânge nișa. De exemplu, în usalistingdirectory.com în categoria blog, am primit afaceri, educație, computer, internet, știri, bani și multe alte subcategorii. În subcategorie, am ales „afaceri”.
(vi) Ultimul pas este să completați detaliile despre blogul dvs. (în cazul trimiterii blogului) sau articolelor (în cazul trimiterii unui articol ). Pentru aceasta, puteți copia și lipi detaliile pe care le-ați notat pe blocnotes. După ce ați introdus detaliile, apăsați pe trimite. Trimiterea directorului este completă.
(vii) Repetați același proces pentru toate directoarele la care doriți să trimiteți. Pentru fiecare trimitere acum puteți pur și simplu să copiați și să lipiți detaliile din blocnotes pentru a economisi timp de la tastarea din nou și din nou.
Mai funcționează Trimiterile de director în zilele noastre?
Da, trimiterile directoare încă mai au importanță în zilele noastre.
Cu toate acestea, există o condiție care trebuie îndeplinită. Trebuie să o faci corect și trebuie să trimiți site-ul într-un director web reputat.
Directoarele web sunt paginile galbene ale lumii digitale. Ajută la căutările utilizatorilor de internet. În zilele noastre, lucrurile au evoluat foarte mult.
Astăzi, motoarele de căutare sunt foarte sofisticate, iar utilizatorii de internet sunt și mai sofisticați. Cu excepția cazului în care vă trimiteți site-ul web într-un director web cunoscut și înrudit, nu vor exista rezultate vizibile. Și mai rău, îți poți afecta negativ SEO din cauza backlink-urilor slabe.
Trimiterea site-urilor web către directoare de calitate scăzută va genera link-uri de calitate scăzută, iar Google nu-i place asta. Actualizările Panda și Penguin vă vor penaliza site-ul în astfel de cazuri. Acesta este unul dintre motivele pentru care mulți oameni și-au pierdut încrederea în trimiterile de directoare, dar funcționează când sunt făcute corect.
Trimiterea directorului în Ghidul de marketing digital
După cum am menționat anterior, dacă doriți să trimiteți un director pentru SEO, alegerea directorului potrivit este vitală.
Pentru a vă ajuta să mergeți cu prudență în jungla directoarelor web, am creat o listă de puncte de luat în considerare atunci când mergeți la trimiterea unui director.
1. Relevanța
Nu puteți neglija relevanța când vine vorba de trimiterea directorului.
Doriți ca site-ul dvs. să fie găsit pentru interogările de căutare relevante. Dacă dețineți o florărie, nu doriți ca site-ul dvs. să apară atunci când oamenii caută o pizzerie. Prin urmare, rămânerea la directoarele dvs. de nișă este esențială.
O modalitate prin care puteți verifica dacă directorul web se adresează nișei dvs. este prin căutarea cuvintelor cheie. Dacă directorul răspunde și vine cu o listă relevantă de bloguri și articole, atunci puteți continua să trimiteți.
O altă modalitate de a vă asigura că rămâneți la un director web relevant este să urmăriți blogurile din industria dvs. și să respectați sugestiile acestora pentru trimiterea directorului.
2. Calitatea directorului
Toate directoarele nu funcționează la același nivel.
Atunci când alegi un director de bună calitate vei beneficia de pe urma trimiterii. Verificați dacă directoarele sunt indexate de Google.
Puteți alege un director popular de nișă. Dacă doriți, puteți opta pentru trimiteri plătite. Acest lucru va împinge întregul proces mult mai rapid. Amintiți-vă că pentru linkuri, Google spune să accentuați calitatea mai degrabă decât cantitatea.
3. Programează trimiterile
Fără a trimite toate articolele, imaginile și infograficele simultan într-un director, alegeți trimiterile programate în timp.
Acest lucru va da rezultate mai bune. În acest fel, puteți identifica și dacă trimiterea unui director a dus la un SEO prost pentru site-ul dvs.
Amintiți-vă acest lucru, odată cu actualizările algoritmului Google, motorul de căutare pune acum mai mult accent pe linkurile naturale decât pe linkurile cumpărate și fără legătură.
4. Varietate
Creați o strategie eficientă de directoare pentru succes și aceasta include trimiterea în diferite directoare.
Trimiterea în directoare populare ale diferitelor nișe se poate face prin direcționarea diferitelor cuvinte cheie pentru articolele dvs.
Folosiți atât cuvinte cheie scurte, cât și cu coadă lungă. Utilizați aceste cuvinte cheie în titlurile și conținutul dvs. Nu uitați să oferiți titluri atractive postărilor de blog pentru a crește ratele de clic.
Când trimiteți la diferite directoare populare aparținând unei anumite nișe, urmăriți varietate în profilul dvs. de link. Aceasta este o strategie excelentă pentru a îmbunătăți clasamentul și, la rândul său, a obține mai mult trafic.
Ce trebuie să faceți și ce nu trebuie să faceți în cazul trimiterii în director
Există anumite lucruri de făcut și de ce nu trebuie făcute la trimiterea directorului. Urmați-le pentru a asigura îmbunătățirea SEO și pentru a evita rănirea la fel.
(i) Trimiteți întotdeauna site-ul web și conținutul în directoarele online relevante și de renume.
(ii) Trimiterea site-ului web și a altor conținuturi trebuie să se facă în categorii și subcategorii adecvate.
(iii) Nu trimiteți spam la un director.
(iv) Asigurați-vă că detaliile precum titlul site-ului/articolului, adresa URL, descrierea și alte detalii sunt corecte.
(v) Nu trimiteți în directoare online care solicită link-uri de pe site-ul dvs. web sau cere să-și afișeze bannere. A avea numeroase bannere și link-uri de directoare pe site poate duce la scoruri SEO slabe. Prin urmare, cel mai bine este să evitați trimiterea către astfel de site-uri care au aceste condiții prealabile.
Gânduri finale
Trebuie să aveți puțină răbdare pentru a vedea rezultatele trimise în directorul dvs. online.
Rezultatele vor începe să se arate abia după câteva luni.
Trimiterile de directoare plătite sunt o altă opțiune, dar dacă trimiteți în suficiente directoare gratuite, va produce același efect.