Prin utilizarea acestui site, sunteți de acord cu Politică de confidențialitate și Termeni și condiții.
Accepta
Articole online, Advertoriale și Comunicate de Presă
  • Acasă
  • Afaceri
    AfaceriArată Mai Mult
    SoS Construct Grup
    1 Min de Citit
    Sos Green Energy
    3 Min de Citit
    SoS Vrem Beton
    1 Min de Citit
  • Copywriting
    CopywritingArată Mai Mult
    Avantajele de a fi un scriitor UX
    Articol sponsorizat
  • Email Marketing
    Email MarketingArată Mai Mult
    30 de moduri ieftine de a-ți promova site-ul web
    23 Min de Citit
  • Găzduire web
    Găzduire webArată Mai Mult
  • Marketing
    MarketingArată Mai Mult
    Cum să utilizați Răspundeți publicului pentru a obține mai mult trafic
    Articol sponsorizat
  • Optimizare SEO
    Optimizare SEOArată Mai Mult
    Cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web?
    20 Min de Citit
    Cele mai bune știri SEO: Cele mai recente actualizări SEO Google
    21 Min de Citit
    Tutorial SEO pentru începători pentru a afla elementele de bază ale SEO
    42 Min de Citit
    Ce este SEO: Un tutorial simplu pas cu pas pentru începători
    38 Min de Citit
    Aflați ce este Schema în SEO și marketing digital
    19 Min de Citit
  • Promovare web
    Promovare webArată Mai Mult
    30 de moduri ieftine de a-ți promova site-ul web
    23 Min de Citit
  • Social Media
    Social MediaArată Mai Mult
  • Web Design
    Web DesignArată Mai Mult
    Cum să aflați cea mai bună companie de dezvoltare de site-uri web
    Articol sponsorizat
    10 constructori populari de site-uri web pentru design web fără cod
    13 Min de Citit
    Starea actuală a creatorilor de site-uri web
    27 Min de Citit
    Cum să alegi o schemă de culori pentru site-ul tău web
    17 Min de Citit
    Cât costă să construiești un site web?
    Articol sponsorizat
Lectură: Ghidul AZ pentru a desena traficul cu trimiteri de director
Share
Articole online, Advertoriale și Comunicate de PresăArticole online, Advertoriale și Comunicate de Presă
Aa
  • Acasă
  • Afaceri
  • Copywriting
  • Email Marketing
  • Găzduire web
  • Marketing
  • Optimizare SEO
  • Promovare web
  • Social Media
  • Web Design
Caută
  • Categorii
    • Afaceri
    • Copywriting
    • Email Marketing
    • Găzduire web
    • Marketing
    • Optimizare SEO
    • Promovare web
    • Social Media
    • Web Design
  • Sitemap
Aveți un cont existent? Contul meu
Urmați-NE
Articole online, Advertoriale și Comunicate de Presă > Blog > Optimizare SEO > Ghidul AZ pentru a desena traficul cu trimiteri de director
Optimizare SEO

Ghidul AZ pentru a desena traficul cu trimiteri de director

Creativ24
Actualizat: 2023/03/08 at 6:34 PM
Creativ24 Publicat 12/01/2023 Optimizare SEO 58 Views 2 comentarii
Share
13 Min de Citit
Share

Pornirea unui blog este ușor, dar ceea ce nu este ușor este să conduci trafic către un site web nou. Înainte de a începe să vă smulgeți părul de frustrare, luați-vă ceva timp pentru a afla despre modalitatea extrem de eficientă de a genera trafic către un site web nou și de a crește autoritatea de domeniu. – Da, vorbesc despre Trimiterile de director.

Cuprins
Ce este Trimiterea directorului pentru SEO?Diferite tipuri de trimitere de director în marketing digital1. Listare web recomandată sau plătită2. Listare web obișnuită sau gratuită3. Listare Web reciprocăDe ce este importantă trimiterea directorului în marketing digital?Procesul de trimitere a directorului pentru SEOMai funcționează Trimiterile de director în zilele noastre?Trimiterea directorului în Ghidul de marketing digital1. Relevanța2. Calitatea directorului3. Programează trimiterile4. VarietateCe trebuie să faceți și ce nu trebuie să faceți în cazul trimiterii în directorGânduri finalePostări asemănatoare:

Este ușor, eficient și util atunci când tocmai începi site-ul sau afacerea ta.

Trimiterea unui director va crește traficul către site-ul dvs. și va îmbunătăți clasarea site-ului.

Potrivit raportului, trimiterile directoarelor cresc clasamentul motorului de căutare cu 30+%.

Iți mai recomandămTot ce trebuie să știți despre indexarea Google Mobile-First

Pentru a crește traficul pe blog, trebuie să utilizați diferite tehnici SEO care sunt clasificate în general în două categorii:

(i) SEO pe pagină

(ii) SEO off-page

Iți mai recomandămGhid pentru începători despre crawling și indexare

Trimiterea directorului se încadrează în categoria SEO off-page. Acest articol va acoperi toate detaliile privind trimiterea directorului.

Ce este Trimiterea directorului pentru SEO?

Trimiterea directorului în marketingul digital este una dintre metodele prin care agenții de marketing își îmbunătățesc popularitatea afacerii. Este o tehnică excelentă de SEO off-page care crește calitatea backlink-urilor către site-ul dvs.

Trimiterea unui director nu este altceva decât trimiterea către un director de site-uri web. Un director web este o compilație de site-uri cu PR ridicate care sunt sortate în categorii și subcategorii distincte.

Iți mai recomandămCe, de ce și cum să devii un analist SEO?

Procesul prin care trimiteți site-ul dvs. web și articolele aferente acestuia, cum ar fi articole, infografice, imagini etc. se numește trimitere în director.

Trimiterea unui director este o modalitate de a obține backlink-uri bune către site-ul dvs. Pentru aceasta, trebuie să vă trimiteți blogul în directorul web din categoria potrivită. De asemenea, trebuie să oferiți câteva detalii despre blogul și articolele dvs.

Obținerea mai multor backlink-uri și trafic este o modalitate sigură de a vă asigura o poziție mai bună. Din nou, o clasare mai bună înseamnă mai mult trafic și vizibilitate, ceea ce duce la mai multe vizite pe site.

Diferite tipuri de trimitere de director în marketing digital

Există în principal 3 tipuri de trimitere de directoare în marketing digital și acestea sunt:

1. Listare web recomandată sau plătită

În acest tip de trimitere a directorului în marketing digital, trebuie să plătiți pentru trimiterea site-ului dvs.

Recomandăm:  Iată cele 10 etichete HTML pentru SEO pe care trebuie să le utilizați

Avantajul de a alege înregistrări web plătite este că oferă aprobare instantanee sau poate fi necesar să așteptați 3-6 luni. Unele site-uri web oferă, de asemenea, pachet anual sau pe viață pentru același lucru.

Backlink-urile plătite nu sunt un proces recomandat, deoarece aceasta poate atrage o penalizare Google.

2. Listare web obișnuită sau gratuită

Aici, în acest tip de depunere a directorului pentru SEO, trimiterea site-ului în directorul web este gratuită. Trebuie doar să dați adresa URL, să selectați categoria și să furnizați alte detalii.

Acesta este un proces care necesită timp și nu veți obține aprobarea imediat. Obținerea traficului și a linkurilor prin această metodă poate dura până la 6 luni.

3. Listare Web reciprocă

În acest tip de trimitere a directorului pentru SEO, va trebui să adăugați un link către directorul de pe site-ul dvs. web. Numai atunci când linkul directorului web de pe site-ul dvs. web este activat, directorul web va aproba și site-ul dvs.

În această metodă, perioada de așteptare pentru aprobare va fi scurtă.

De ce este importantă trimiterea directorului în marketing digital?

Să ne uităm la câteva dintre motivele care fac ca trimiterea directorului să fie un proces obligatoriu pentru toate site-urile web noi.

(i) Trimiterea directorului este un pas obligatoriu pentru optimizarea pentru motoarele de căutare.

(ii) Ajută la obținerea de link-uri permanente către site-urile dvs. web. Acest lucru este din nou important pentru SEO.

(iii) Obțineți backlink-uri de calitate care vă vor îmbunătăți clasamentul pe SERP-uri.

(iv) Accesarea cu crawlere și indexarea paginilor dvs. web va fi rapidă în principalele motoare de căutare.

(v) Un alt beneficiu al trimiterii directorului este primirea de linkuri conexe sau contextuale către site-ul dvs.

(vi) Autoritatea domeniului, autoritatea paginii și clasamentele generale vor începe să se îmbunătățească.

(vii) Trimiterile în director atrag mai mult trafic pe site-ul web.

Procesul de trimitere a directorului pentru SEO

Procesul de trimitere a directorului este foarte ușor. Prima parte a procesului de depunere a directorului este cercetarea. Cercetați și aflați site-uri reputate de trimitere a directoarelor care sunt relevante pentru nișa dvs. Odată ce ați restrâns lista de site-uri cu directoare cu PR ridicat, este timpul să faceți următoarele.

(i) Deschideți notepad-ul în computer și notați toate detaliile precum titlul site-ului, adresa URL, descrierea (cel puțin 100 de cuvinte), id-ul de e-mail, numele autorului site-ului și fluxul RSS.

(ii) Scoateți lista de directoare web pe care doriți să le trimiteți și vizitați-le unul câte unul. În majoritatea directoarelor, procesul de trimitere este aproape același. Vă vom ghida în acest proces luând ca exemplu usalistingdirectory.com.

(iii) După ce ați ajuns la pagina directorului, mai întâi scanați lista de categorii și selectați cea mai potrivită categorie. Dacă nu găsești potrivirea exactă, alege categoria în care se potrivește cel mai bine blogul tău.

(iv) Selectați categoria relevantă și faceți clic pe opțiunea de trimitere a linkului pentru a vă trimite site-ul web.

(v) După ce faceți clic pe o anumită categorie (am ales categoria „blog”) se va deschide o altă listă care va conține subcategorii pentru a vă restrânge nișa. De exemplu, în usalistingdirectory.com în categoria blog, am primit afaceri, educație, computer, internet, știri, bani și multe alte subcategorii. În subcategorie, am ales „afaceri”.

Recomandăm:  10 constructori populari de site-uri web pentru design web fără cod

(vi) Ultimul pas este să completați detaliile despre blogul dvs. (în cazul trimiterii blogului) sau articolelor (în cazul trimiterii unui articol ). Pentru aceasta, puteți copia și lipi detaliile pe care le-ați notat pe blocnotes. După ce ați introdus detaliile, apăsați pe trimite. Trimiterea directorului este completă.

(vii) Repetați același proces pentru toate directoarele la care doriți să trimiteți. Pentru fiecare trimitere acum puteți pur și simplu să copiați și să lipiți detaliile din blocnotes pentru a economisi timp de la tastarea din nou și din nou.

Mai funcționează Trimiterile de director în zilele noastre?

Da, trimiterile directoare încă mai au importanță în zilele noastre.

Cu toate acestea, există o condiție care trebuie îndeplinită. Trebuie să o faci corect și trebuie să trimiți site-ul într-un director web reputat.

Directoarele web sunt paginile galbene ale lumii digitale. Ajută la căutările utilizatorilor de internet. În zilele noastre, lucrurile au evoluat foarte mult.

Astăzi, motoarele de căutare sunt foarte sofisticate, iar utilizatorii de internet sunt și mai sofisticați. Cu excepția cazului în care vă trimiteți site-ul web într-un director web cunoscut și înrudit, nu vor exista rezultate vizibile. Și mai rău, îți poți afecta negativ SEO din cauza backlink-urilor slabe.

Trimiterea site-urilor web către directoare de calitate scăzută va genera link-uri de calitate scăzută, iar Google nu-i place asta. Actualizările Panda și Penguin vă vor penaliza site-ul în astfel de cazuri. Acesta este unul dintre motivele pentru care mulți oameni și-au pierdut încrederea în trimiterile de directoare, dar funcționează când sunt făcute corect.

Trimiterea directorului în Ghidul de marketing digital

După cum am menționat anterior, dacă doriți să trimiteți un director pentru SEO, alegerea directorului potrivit este vitală.

Pentru a vă ajuta să mergeți cu prudență în jungla directoarelor web, am creat o listă de puncte de luat în considerare atunci când mergeți la trimiterea unui director.

1. Relevanța

Nu puteți neglija relevanța când vine vorba de trimiterea directorului.

Doriți ca site-ul dvs. să fie găsit pentru interogările de căutare relevante. Dacă dețineți o florărie, nu doriți ca site-ul dvs. să apară atunci când oamenii caută o pizzerie. Prin urmare, rămânerea la directoarele dvs. de nișă este esențială.

O modalitate prin care puteți verifica dacă directorul web se adresează nișei dvs. este prin căutarea cuvintelor cheie. Dacă directorul răspunde și vine cu o listă relevantă de bloguri și articole, atunci puteți continua să trimiteți.

O altă modalitate de a vă asigura că rămâneți la un director web relevant este să urmăriți blogurile din industria dvs. și să respectați sugestiile acestora pentru trimiterea directorului.

2. Calitatea directorului

Toate directoarele nu funcționează la același nivel.

Atunci când alegi un director de bună calitate vei beneficia de pe urma trimiterii. Verificați dacă directoarele sunt indexate de Google.

Puteți alege un director popular de nișă. Dacă doriți, puteți opta pentru trimiteri plătite. Acest lucru va împinge întregul proces mult mai rapid. Amintiți-vă că pentru linkuri, Google spune să accentuați calitatea mai degrabă decât cantitatea.

Recomandăm:  Ce este SEO: Un tutorial simplu pas cu pas pentru începători

3. Programează trimiterile

Fără a trimite toate articolele, imaginile și infograficele simultan într-un director, alegeți trimiterile programate în timp.

Acest lucru va da rezultate mai bune. În acest fel, puteți identifica și dacă trimiterea unui director a dus la un SEO prost pentru site-ul dvs.

Amintiți-vă acest lucru, odată cu actualizările algoritmului Google, motorul de căutare pune acum mai mult accent pe linkurile naturale decât pe linkurile cumpărate și fără legătură.

4. Varietate

Creați o strategie eficientă de directoare pentru succes și aceasta include trimiterea în diferite directoare.

Trimiterea în directoare populare ale diferitelor nișe se poate face prin direcționarea diferitelor cuvinte cheie pentru articolele dvs.

Folosiți atât cuvinte cheie scurte, cât și cu coadă lungă. Utilizați aceste cuvinte cheie în titlurile și conținutul dvs. Nu uitați să oferiți titluri atractive postărilor de blog pentru a crește ratele de clic.

Când trimiteți la diferite directoare populare aparținând unei anumite nișe, urmăriți varietate în profilul dvs. de link. Aceasta este o strategie excelentă pentru a îmbunătăți clasamentul și, la rândul său, a obține mai mult trafic.

Ce trebuie să faceți și ce nu trebuie să faceți în cazul trimiterii în director

Există anumite lucruri de făcut și de ce nu trebuie făcute la trimiterea directorului. Urmați-le pentru a asigura îmbunătățirea SEO și pentru a evita rănirea la fel.

(i) Trimiteți întotdeauna site-ul web și conținutul în directoarele online relevante și de renume.

(ii) Trimiterea site-ului web și a altor conținuturi trebuie să se facă în categorii și subcategorii adecvate.

(iii) Nu trimiteți spam la un director.

(iv) Asigurați-vă că detaliile precum titlul site-ului/articolului, adresa URL, descrierea și alte detalii sunt corecte.

(v) Nu trimiteți în directoare online care solicită link-uri de pe site-ul dvs. web sau cere să-și afișeze bannere. A avea numeroase bannere și link-uri de directoare pe site poate duce la scoruri SEO slabe. Prin urmare, cel mai bine este să evitați trimiterea către astfel de site-uri care au aceste condiții prealabile.

Gânduri finale

Trebuie să aveți puțină răbdare pentru a vedea rezultatele trimise în directorul dvs. online.

Rezultatele vor începe să se arate abia după câteva luni.

Trimiterile de directoare plătite sunt o altă opțiune, dar dacă trimiteți în suficiente directoare gratuite, va produce același efect.

Postări asemănatoare:

11 sfaturi pentru a vă clasa mai bine folosind site-urile de creare a profilului
Ce, de ce și cum să devii un analist SEO?
Cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web?
Cum să utilizați Răspundeți publicului pentru a obține mai mult trafic
Cele mai bune știri SEO: Cele mai recente actualizări SEO Google
Cum să faci site-ul tău de comerț electronic să fie prietenos cu SEO?
Starea actuală a creatorilor de site-uri web
Tutorial SEO pentru începători pentru a afla elementele de bază ale SEO
TAGGED: agentie seo, articole online, comunicate de presa, optimizare seo, seo
Partajați acest Articol
Facebook Twitter Email Print
Articolul Precedent Iată cele 10 etichete HTML pentru SEO pe care trebuie să le utilizați
Articolul Următor Avantajele de a fi un scriitor UX
2 Comentarii 2 Comentarii
  • Pingback: Tutorial SEO pentru începători pentru a afla elementele de bază ale SEO By Manole24
  • Pingback: Ce, de ce și cum să devii un analist SEO?

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

- Advertisement -
Ad image
- Advertisement -
Ad image

Recomandări

Cele mai bune știri SEO: Cele mai recente actualizări SEO Google

Creativ24 Creativ24 12/01/2023
10 constructori populari de site-uri web pentru design web fără cod
Aflați ce este Schema în SEO și marketing digital
Cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web?
Ce este SEO: Un tutorial simplu pas cu pas pentru începători
- Advertisement -
Ad image

S-ar putea să-ți placă și

Optimizare SEO

Cum să creșteți autoritatea de domeniu a unui site web?

20 Min de Citit
Optimizare SEO

Cele mai bune știri SEO: Cele mai recente actualizări SEO Google

21 Min de Citit
Optimizare SEO

Tutorial SEO pentru începători pentru a afla elementele de bază ale SEO

42 Min de Citit
Optimizare SEO

Ce este SEO: Un tutorial simplu pas cu pas pentru începători

38 Min de Citit
Articole online, Advertoriale și Comunicate de Presă
  • Adauga articol
  • Crează cont
  • Contul meu

Manole24 este un director de articole online, advertoriale și comunicate de presă prin intermediul căruia puteți crește notorietatea afacerii dumneavoastră.

Publicitatea pe site-ul Manole24.ro este gestionată exclusiv de Agenția AllmaDesign.

Email : office@allmadesign.ro
Contact: +40 721 988 240

Despre

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact

Utile

  • Politică cookies
  • Termeni și condiții
  • Politică GDPR

© Manole24. All Rights Reserved. By AllmaDesign

Social Media

Eliminat din lista de lectură

Undo
Bine ai venit!

Intră în cont

Crează cont Ai pierdut parola?