Vrei să înveți SEO?
Așteptați cu nerăbdare să vă construiți o carieră ca expert SEO?
Ai aterizat pe pagina potrivită.
Acest articol vă va duce pe calea SEO pentru a vă asigura că învățați SEO în mod corect.
„ Niciun site web nu poate rezista fără o coloană vertebrală puternică. Și coloana vertebrală este SEO.” – Neil Patel
Într-o eră în care platformele textuale, auditive și vizuale cresc într-un ritm exponențial, crearea de conținut care iese în evidență a devenit extrem de provocatoare. Persoanele fizice și companiile nu trebuie să se mai concentreze doar pe creșterea veniturilor.
În schimb, li se cere să lucreze pentru a obține vizibilitate online continuă, a genera un flux constant de trafic și pentru a îmbunătăți ratele de conversie ale clienților. Acesta este motivul pentru care nu este surprinzător faptul că o serie de organizații și agenți de marketing își propun în prezent să învețe SEO și să-l folosească ca mecanism pentru a forma conexiuni de durată cu clienții lor.
În medie, Google primește peste 63.000 de interogări de căutare, în fiecare secundă!
Industria SEO, de fapt, a asistat la o creștere masivă în ultimii câțiva ani. Din ce în ce mai multe companii au început să folosească aceste servicii de optimizare pentru a-și maximiza amprenta online și pentru a-și crește potențialul de brand.
Atât de mult încât sectorul SEO este de așteptat să atingă o valoare uriașă de aproximativ 80 de miliarde de dolari până în 2020 !
Cu toate acestea, în calitate de începător în acest domeniu, dacă vă întrebați cum să învățați SEO pas cu pas , iată un ghid detaliat care vă poate ajuta să decodați mai bine lumea SEO.
Ce este optimizarea pentru motoarele de căutare?
Optimizarea pentru motoarele de căutare, adesea abreviată ca SEO, este un proces care implică utilizarea unui set specific de acțiuni, metode și proceduri pentru a ajuta un site să se claseze mai sus pe pagina cu rezultate ale motorului de căutare (SERP).
Un rang mai ridicat, implicit, permite acestor site-uri web să câștige o vizibilitate mai mare și, prin urmare, să genereze trafic substanțial. Responsabilitatea principală a SEO este, așadar, să se asigure că poziția online a unei pagini web se îmbunătățește într-un mod organic, neplătit, eficient, contextual și sustenabil.
Majoritatea profesioniștilor de marketing decid să învețe SEO , deoarece această tehnică de optimizare cuprinzătoare le sporește instantaneu eforturile de marketing digital. Mai mult decât atât, oferă, de asemenea, o gamă largă de beneficii, cum ar fi:
(a) Experiență de utilizator mai bună.
(b) Număr mai mare de clienți potențiali.
(c) Rate de conversie mai mari.
(d) Rezultate de marketing măsurabile.
(e) Management îmbunătățit al costurilor.
(f) Credibilitate sporită a mărcii.
(g) Cotă de piață crescută.
(h) Creșterea veniturilor din afaceri.
În comparație cu metodele tradiționale de ieșire, cu o rată de conversie slabă de 1,7%, rata de conversie pentru SEO este de 14,6% .
Este greu să înveți SEO?
Învățarea SEO nu este cu adevărat o muncă grea. Orice profesionist de marketing aspirant sau care lucrează poate învăța cu ușurință SEO pas cu pas , într-un interval scurt de timp. Cu toate acestea, dacă sunteți cu adevărat dispus să navigați prin apele agitate ale SEO, va trebui să promovați, să vă îmbogăți și să dezvoltați câteva abilități analitice, creative și tehnice.
Dobândirea acestor abilități nu v-ar permite doar să satisfaceți nevoile publicului, să navigați prin algoritmii de clasare sau să gustați succesul rapid, ci v-ar pregăti și să vă consolidați cariera și să obțineți un avantaj decisiv față de concurenții dvs.
Pentru cele mai multe scopuri practice, există două moduri diferite de a învăța SEO :
1. Autostudiu
2. Tutela expertă
În cazul în care alegi să urmezi prima cale, există suficient material disponibil pe internet pentru a te ghida prin densitatea SEO. Vă puteți referi la bloguri, scrieri, videoclipuri, cărți electronice, cursuri, cursuri, seminarii web și o varietate de alte instrumente informative. În plus, majoritatea acestor materiale pot fi accesate la un cost neglijabil.
Cu toate acestea, dacă ai puțin timp sau trebuie să înțelegi elementele de bază ale SEO într-un mod rapid, specializat și țintit, căutarea unei tutele de specialitate s-ar putea dovedi a fi cea mai bună opțiune pentru tine. Experții, cu competența și experiența lor, ar putea să vă ofere o perspectivă detaliată asupra lumii SEO, ajutându-vă să obțineți stăpânire asupra acesteia.
Deși folosirea serviciilor de experți prin consultanți, agenții sau specialiști nu va fi gratuită, cu siguranță ar merita tot efortul.
Care sunt termenii de bază pentru a învăța SEO?
Înainte de a vă angaja în sarcina de a învăța SEO, ar fi înțelept să vă familiarizați cu câțiva termeni și terminologii care constituie elementele de bază ale SEO . Acestea sunt:
SEO pe pagină
Așa cum sugerează și numele, SEO pe pagină implică efectuarea unor modificări acționabile pe site-ul dvs., astfel încât clasamentele motoarelor de căutare să poată fi modificate organic. Include tactici de optimizare precum:
(i) Includerea cuvintelor cheie.
(ii) Titluri și subpoziții.
(iii) structura URL.
(iv) Meta descriere.
(v) Meta-etichete.
(vi) Relevanța conținutului.
(vii) Data structuring.
(viii) Optimizarea imaginii.
(ix) Viteza site-ului.
(x) Dimensiunea paginii web.
SEO off-page
Spre deosebire de omologul său on-page, SEO off-page implică diferite activități care pot fi întreprinse pentru a îmbunătăți clasarea site-ului fără a modifica structura de bază a paginii. Acestea includ:
(i) achiziționarea de backlink-uri.
(ii) Social media marketing.
(iii) Cooperarea influențelor.
(iv) Blogging pentru invitați.
(v) V-logging.
(vi) Comunicarea prin e-mail.
(vii) Trimiterile invitaților.
(viii) Abonament la feed RSS.
(ix) Postări pe forum.
(x) Partajarea documentelor.
Conținutul de înaltă calitate și crearea de link-uri sunt cele mai importante două semnale folosite de Google pentru a vă clasa site-ul pentru căutare.
Pălărie albă SEO
White hat SEO este un termen informal folosit pentru a defini un set de principii etice care implică utilizarea tehnicilor , liniilor directoare și regulilor SEO într-un mod productiv. Este constituit în principal din:
(i) Conținut bine scris și relevant.
(ii) Natural link insertion.
(iii) Construirea mărcii.
(iv) Optimizarea generală a site-ului web.
(v) Cuvinte cheie bine cercetate.
(vi) Concentrarea pe calitate.
(vii) Strategie eficientă de conținut.
(viii) Analiza de conținut.
(ix) Concentrați-vă pe experiența utilizatorului.
(x) Funcționare între dispozitive.
Black Hat SEO
Black hat SEO, pe de altă parte, este un termen informal folosit pentru a defini un set de principii neetice care sunt folosite pentru a îmbunătăți clasarea paginilor. Cu toate acestea, dacă se află, utilizatorii Black Hat SEO sunt cel mai probabil să fie penalizați. Aceste practici includ:
(i) Text ascuns.
(ii) Link manipulation.
(iii) Umplutura de cuvinte cheie.
(iv) Dissimulare redirecționări ale paginilor.
(v) fermele PBN.
(vi) Comentarii spam.
(vii) Backlinkuri irelevante.
(viii) Conținut generat automat.
(ix) Interogări automate.
(x) Comportament rău intenționat.
Grey Hat SEO
Undeva între tehnicile SEO cu pălărie albă și neagră, se află SEO cu pălărie gri, care vă poate ajuta să treceți pe linia subțire dintre optimizare și penalizare. Acesta cuprinde tactici acceptabile precum:
(i) Reproiectarea site-ului web.
(ii) Partajarea rețelelor sociale.
(iii) ghemuit SEO.
(iv) Utilizarea programului AdWords gratuit.
(v) Legături de caritate.
(vi) Mascarea conținutului nerelevant.
(vii) Înlănțuirea de legături.
(viii) Recenzii plătite.
(ix) Repoziționarea conținutului.
(x) Directorul plătit vizat.
Când te aventurezi pe calea spre învățarea SEO , înțelegerea acestor cinci elemente de bază ale SEO te-ar ajuta în mare măsură să rămâi concentrat și concentrat.
Cum clasează motoarele de căutare site-urile web?
„Unii spun că Google este Dumnezeu. Alții spun că Google este Satan. Dar dacă ei cred că Google este prea puternic, amintiți-vă că cu motoarele de căutare, spre deosebire de alte companii, este nevoie doar de un singur clic pentru a merge la alt motor de căutare”. – Sergey Brin, co-fondator, Google
Dacă doriți să învățați SEO pas cu pas , trebuie să începeți mai întâi prin a viza partea SE (motor de căutare) a SEO. Ce sunt de fapt motoarele de căutare? Cum funcționează și cum se procedează pentru a stoca site-uri web?
Motoarele de căutare, în cuvinte simple, sunt sisteme software care identifică elemente specifice dintr-o bază de date și le prezintă utilizatorului în conformitate cu interogarea sa textuală. De exemplu, dacă un utilizator caută „școli din apropierea mea”, un motor de căutare scanează toate paginile web care conțin cuvântul „școală” și le afișează pe baza proximității lor geografice față de utilizator.
Pentru a face acest lucru, un motor de căutare realizează trei activități de bază:
1. Crawling : Pentru început, un motor de căutare trimite milioane de roboți mici pentru a se accesa cu crawlere prin diferite secțiuni ale unui site web. Scanează cuvinte cheie, conținut, hyperlinkuri, videoclipuri, imagini, titluri și subtitluri pentru a detecta elementele care corespund căutării utilizatorului.
2. Indexare : Odată ce a avut loc accesarea cu crawlere, motorul de căutare începe să indexeze fiecare pagină web pe care a desemnat-o. Aceste pagini web sunt apoi catalogate în ordinea importanței lor pentru interogarea de căutare. Indexarea este instrumentul principal care determină vizibilitatea.
3. Afișare : Nu în ultimul rând, motoarele de căutare aleg rezultate relevante prin săparea în indexul listat. Pentru a face acest lucru, ei folosesc o serie de algoritmi și verifică fiecare interogare cu diferite site-uri web. Rezultatele care se potrivesc sunt apoi afișate pe pagina cu rezultatele motorului de căutare (SERP).
Cel puțin 2 trilioane de căutări sunt efectuate în fiecare an, mobilul fiind cel mai preferat mediu de căutare!
Deși performanța motorului de căutare este importantă atât pentru dezvoltatori, cât și pentru utilizatori, perspectiva utilizatorilor este întotdeauna cea care are cea mai mare prioritate. Fiecare investiție făcută pe piața motoarelor de căutare trebuie să treacă testul de menținere a interesului utilizatorilor.
Acesta este motivul pentru care majoritatea profesioniștilor care doresc să învețe SEO , se bazează pur și simplu pe:
(i) Utilizarea motoarelor de căutare ca mijloc pentru a găsi informații sau a căuta soluții.
(ii) Asigurarea că interogarea de căutare are amestecul potrivit de cuvinte cheie.
(iii) Distingerea dintre anunțurile plătite și rezultatele căutării organice neplătite.
(iv) Scanarea site-urilor web afișate pentru relevanță și adecvare.
(v) Parcurgerea actualizărilor SERP și efectuarea modificărilor ulterioare.
În acest moment, devine vital să înțelegeți ce este SERP și modul în care caracteristicile sale vă pot afecta rezultatele căutării.
Ce este SERP?
O pagină cu rezultate ale motorului de căutare (SERP) este practic o pagină care este afișată ca rezultat al interogării de căutare a utilizatorului. Această pagină conține toate site-urile relevante care sunt clasificate în funcție de importanța lor. Listările de pe un SERP nu stagnează niciodată.
Acestea continuă să se schimbe ori de câte ori se fac actualizări ale conținutului paginii web sau ale algoritmilor de bază. Prin urmare, responsabilitatea cardinală a cuiva care intenționează să învețe SEO pas cu pas este să mențină o „poziție zero”, în orice moment.
Această poziție poate fi menținută prin aderarea la următoarele strategii de conținut
(i) Răspundeți la întrebări în termeni de cine, ce, cum, când, unde și de ce.
(ii) Furnizați puncte sau liste cu mod(e) sau instrucțiuni.
(iii) Simplificați termenii complecși prin descompunerea lor în părți inteligibile.
(iv) Faceți comparații pentru a facilita în continuare procesul de înțelegere.
(v) Oferiți răspunsuri detaliate la cele mai frecvente întrebări.
Cunoașterea SERP te-ar ajuta să faci un plan SEO extins care se poate dovedi a fi punctul focal al tuturor campaniilor tale de marketing digital în viitor.
Care sunt diferitele tipuri de interogări de căutare?
Acum că sunteți familiarizat cu funcționarea motoarelor de căutare și a SERP, ar fi înțelept să aflați diferitele tipuri de interogări de căutare cu care trebuie să se confrunte zilnic agenții de marketing SEO.
În general, există trei tipuri de interogări de căutare. Acestea sunt:
O interogare de căutare prin navigare transmite intenția utilizatorului de a naviga pe internet în căutarea unei anumite pagini web sau a unei mărci. De exemplu, mulți oameni caută „Facebook”, „YouTube” sau „Google” pe motorul de căutare, în loc să viziteze direct site-ul web printr-o bară de navigare.
2. Interogări de căutare informaționale:
După cum sugerează și numele, interogările de căutare informațională sunt menite să caute informații de pe internet. De exemplu, dacă un utilizator dorește să afle rețeta pentru prepararea unei pizza, interogarea sa de căutare ar implica cuvinte cheie precum „cum se prepară o pizza”. Interogările informaționale sunt cele mai frecvent utilizate întrebări de căutare.
3. Interogări de căutare tranzacționale:
Interogările de căutare tranzacționale sunt de obicei făcute de utilizatorii care doresc să cumpere o anumită categorie de produs sau de marcă. Aceste interogări de căutare tind să includă cuvinte cheie precum „de unde să cumpăr”, „care este prețul” etc. În cele mai multe cazuri, aceste interogări conduc la clienții să efectueze o tranzacție online.
Odată cu apariția asistenților de căutare bazați pe voce precum Google, Alexa și Siri, șabloanele convenționale de interogare de căutare au suferit o transformare majoră. Drept urmare, oamenii care sunt dispuși să învețe SEO au fost nevoiți să își modifice și cunoștințele în ceea ce privește tehnicile de clasare, tacticile și metodologiile.
Bazele SEO – Factorii care afectează clasamentele
„ Optimizați pentru ceea ce s-ar întâmpla DACĂ ați fi clasat, nu optimizați PENTRU clasament”. – Will Critchlow, fondator și CEO, Distilled
Ori de câte ori te gândești la „ cum să înveți SEO ”, primul lucru care îți vine în minte sunt factorii care permit instrumentelor de optimizare să clasifice un site mai sus.
Deși majoritatea operatorilor de căutare precum Google, Bing sau Microsoft nu dezvăluie algoritmii precisi pe care îi folosesc pentru a determina pozițiile, cei mai comuni factori care îmbunătățesc traficul și generează conversii sunt făcuți publici. Acestea includ:
Factori critici
Factorii pe care trebuie să te stresezi cel mai mult:
(i) Conținut bine cercetat care vizează în mod specific fiecare interogare de căutare.
(ii) Utilizarea backlink-urilor relevante și calificate.
(iii) Conținut unic și accesibil (text, audio sau video).
(iv) Rata de clic (CTR), adică numărul de utilizatori care fac clic pe un link.
(v) Autoritatea domeniului, credibilitatea mărcii și încântarea clienților.
(vi) Viteza medie cu care se încarcă o pagină web.
(vii) Experiență îmbunătățită a utilizatorilor și recenzii pozitive ale clienților.
(viii) Capacitatea de a funcționa pe mai multe dispozitive, cum ar fi desktop-uri, laptopuri și telefoane mobile.
Factori importanți
Factorii care ar putea să nu fie critici, dar sunt esențiali:
(i) Aspectul și designul paginii web.
(ii) Videoclipuri, text și imagini optimizate.
(iii) hyperlinkuri de încredere.
(iv) Partajarea paginilor pe diferite platforme sociale.
(v) Livrarea unei experiențe personalizate.
(vi) Relevanța subiectelor și a cuvintelor cheie.
(vii) Profunzimea și structura datelor și conținutului.
(ix) Conținutul paginilor mobile accelerate (AMP).
(x) Comunicare securizată în ceea ce privește HTTPS.
Factori de impact
Factorii care vă pot oferi un avantaj credibil față de concurenții dvs. –
(i) Arhitectura site-ului și harta site-ului.
(ii) URL-uri ușor de utilizat.
(iii) Calitatea conținutului.
(iv) Viteza legăturii.
(v) Reputația site-ului.
(vi) Locația serverului.
(vii) Fiabilitate și lizibilitate.
(viii) Extensia domeniului.
(ix) Surse de trafic.
Factorii menționați mai sus surprind procesul de clasare SEO în detaliu, oferind în același timp o perspectivă asupra bazelor pe care le acoperă motoarele de căutare atunci când clasifică paginile web. Cu toate acestea, ca cineva dornic să învețe SEO , trebuie să vă asigurați că nu cădeți în capcana în care sunt utilizați factori manipulatori, cum ar fi umplerea cuvintelor cheie, învelișul, legăturile ascunse, erorile de accesare cu crawlere, conținutul înșelător, redirecționările furtunoase sau istoricul prost al domeniului.
Vorbind despre conținut, acum este momentul să vă dați seama ce varietate de conținut vă poate ajuta să gustați succesul SEO de durată!
Ce fel de conținut ar trebui să creați?
Pe lângă faptul că este prietenos cu SEO, conținutul pe care îl creați pentru site-ul/pagina dvs. web trebuie să fie unic, original și captivant. În acest scop, puteți utiliza o multitudine de formate de conținut precum:
1. Bloguri
Blogurile sunt practic un set de articole aprofundate care conțin informații detaliate despre un anumit subiect în mână. Ca sursă de promovare, acestea sunt extrem de populare în rândul companiilor SaaS, site-urilor de comerț electronic, paginilor de călătorie, companiilor de marketing și alți furnizori de servicii. Aceste bloguri trebuie să fie:
(i) Proaspăt, conversațional și care provoacă gânduri.
(ii) Bine cercetat, bazat pe date și centrat pe informații.
(iii) relevante, lizibile și consecvente.
(iv) Capabil să creeze valoare pentru cititori.
(v) Vizează atât activitățile B2B, cât și B2C.
2. Recenzii
Fie că este vorba despre restaurante, locuri turistice, filme, teatre, cărți sau companii – scrierea unei recenzii pentru oricare/fiecare dintre ele vă va ajuta să obțineți trafic instantaneu. Nu numai că ți-ar oferi oportunitatea de a forma opinia publică, dar te-ar ajuta și să-ți stabilești site-ul web în industria de marketing de influență. Pentru a scrie o recenzie bună, ar trebui să:
(i) Alegeți un subiect de interes popular.
(ii) Pregătiți un sistem de rating detaliat.
(iii) Scrieți un articol onest și captivant.
(iv) Creați standarde personale de calitate.
(v) Rămâneți productiv și consecvent pe tot parcursul.
3. Infografice
După cum înseamnă și numele, infografica este în esență un amestec de informații și grafică. Acestea urmăresc să prezinte cele mai complicate informații într-un mod extrem de atractiv și lizibil, astfel încât utilizatorii să poată înțelege instantaneu ceea ce este transmis. În plus, acestea sunt ușor de descărcat și partajat. O infografică bună trebuie să:
(i) O interacțiune între date și design.
(ii) Folosiți grafice, imagini și diagrame pentru a crea o poveste.
(iii) Prezentați numai datele cele mai relevante.
(iv) Fii colorat și atrăgător.
(v) Conțin transcrieri mici ale textului indexabil.
4. Ghiduri și liste
Deși există o serie de ghiduri practice disponibile într-un format de listă, includerea acestora ca parte a strategiei de conținut poate ajuta imediat la generarea de clienți potențiali. Acest lucru se datorează faptului că, din cauza lipsei de timp, majoritatea oamenilor nu citesc texte cu drepturi depline. În schimb, preferă să răsfoiască rapid listele și să adune informații importante. În mod ideal, acest format de conținut ar trebui:
(i) Conțin informații foarte specifice.
(ii) Transportați backlink-uri pentru a îmbunătăți posibilitatea de partajare.
(iii) Folosiți titluri captivante.
(iv) accent pe fapte extraordinare.
(v) Permite utilizatorilor să interacționeze și să comenteze.
Încă sunteți confuz despre SEO?
Iată un videoclip cuprinzător pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine optimizarea.
5. Studii de caz
Studiile de caz sunt un exemplu clasic al modului în care puteți atrage cititori prin partajarea de informații noi și unice. Acest format de conținut nu îi ajută doar pe dezvoltatori să partajeze date interesante, ci îi ajută și pe companii să dezvăluie rezultatele experimentelor proaspăt efectuate. Un studiu de caz trebuie:
(i) Să fie cercetat temeinic.
(ii) Conțin surse de date originale și dovedite.
(iii) Furnizați detaliile experimentelor efectuate.
(iv) Povestiți soluțiile ca o poveste.
(v) Scoateți în evidență latura umană a afacerilor.
6. Cărți electronice
Fiind o bucată lungă de conținut care este în general disponibilă în format PDF, cărțile electronice sunt cunoscute pentru capacitatea lor de a explica narațiuni complexe în cea mai simplificată formă. Cu toate acestea, ca strategie de marketing, acestea trebuie folosite doar în ocazii care necesită claritate, luciditate și transparență. Ei ar trebui:
(i) Să fie scrisă ca o carte adecvată.
(ii) să aibă un design atrăgător.
(iii) Să fie corect editat și corectat.
(iv) Adăugați cu atenție cuvintele cheie.
(v) Furnizați informații relevante.
7. Interviuri
Pentru a învăța SEO , înțelegerea utilizării adecvate a interviurilor ca parte a conținutului este o necesitate. Interviurile oferă opinii ale experților într-un mod ușor de citit și ajută utilizatorii să obțină o perspectivă mai bună asupra subiectului discutat. Ele sporesc, de asemenea, credibilitatea și adăpostesc un potențial mare de partajat. Un interviu trebuie:
(i) Purtați punctul de vedere al unui lider de gândire.
(ii) Conțin informații exclusive.
(iii) Puneți și răspundeți la întrebări pertinente.
(iv) curge natural.
(v) Fii antrenant și interesant.
8. Videoclipuri
La fel ca și omologii lor textual, videoclipurile ca dispozitiv audio-vizual funcționează minunat pe platforma de scriere a conținutului. Sunt ușor de vizualizat, rapid de înțeles și au capacitatea de a îmbunătăți considerabil raza de acțiune. Un videoclip, totuși, ar trebui:
(i) Să aibă o transcriere detaliată.
(ii) Să fie împușcat cu echipament profesional.
(iii) Să se explice de la sine.
(iv) Conțin conținut îmbogățitor.
(v) Evaluează timpul utilizatorului.
Înțelegerea tipului de conținut de care are nevoie site-ul dvs. este într-adevăr una dintre cele mai bune modalități de a învăța SEO pas cu pas . Cu toate acestea, trebuie să luați în considerare și un alt aspect important și anume – Cuvintele cheie.
Tot ce trebuie să știți despre cuvintele cheie
Cuvintele cheie constituie o parte extrem de esențială a elementelor de bază ale SEO . Acestea sunt cuvintele principale care, atunci când sunt incluse în conținutul dvs., vă pot ajuta să indexați pagina web, să o clasați mai sus și, prin urmare, să vă asigurați că primește o cantitate adecvată de expunere online.
Cuvintele cheie pot fi de diferite tipuri, cum ar fi:
1. Cuvinte cheie cu coadă scurtă
Formate din trei sau mai puține cuvinte, aceste cuvinte cheie au un volum de căutare extrem de mare, dar o rată de conversie teribil de scăzută. Acest lucru se datorează faptului că cuvintele cheie cu coadă scurtă aruncă informații generice fără a detecta intenția reală a utilizatorului.
2. Cuvinte cheie cu coadă lungă
Constând din mai mult de trei cuvinte, aceste cuvinte cheie au un volum scăzut de căutare, dar o rată de conversie ridicată. Acest lucru se datorează faptului că cuvintele cheie cu coadă lungă sunt foarte specifice. Ele transmit instantaneu intenția utilizatorului și îl direcționează către pagina țintă.
3. Cuvinte cheie descriptive
Cuvintele cheie descriptive tind de obicei să descrie un anumit produs, marcă, incident sau eveniment. Aceste cuvinte cheie sunt simple, dar detaliate. Acestea permit unui utilizator să navigheze pe pagina cu rezultatele motorului de căutare și să găsească exact ceea ce caută.
4. Cuvinte cheie de direcționare geografică
După cum reiese destul de clar din nume, cuvintele cheie de direcționare geografică se bazează pe locații geografice precise. În general, acestea sunt concentrate pe mai multe afaceri locale și proximale. În ciuda unui volum scăzut de căutare, acestea au o rată de conversie ridicată.
5. Cuvinte cheie LSI
Cuvintele cheie de indexare semantică latentă (LSI) sunt în esență cuvintele care se învârt în jurul cuvântului cheie principal. Din cuvântul rădăcină, ele apar ca ramuri care ajută la restrângerea opțiunilor de căutare și oferă cele mai relevante rezultate.
În timp ce încercați să învățați SEO pas cu pas , va trebui să aflați ce cuvinte cheie ar trebui să utilizați pentru a vă îmbunătăți capacitățile de optimizare. Deși sunteți liber să vă creați propriul set de cuvinte cheie cu coadă scurtă sau cu coadă lungă, cele mai bune locuri de la care să căutați ajutor sunt:
(i) Sugestii Google (fila Completare automată și căutări asociate).
(ii) Instrumente pentru cuvinte cheie (gratuite sau plătite).
(iii) Cuvinte cheie utilizate de concurenții dvs.
(iv) Rețelele sociale.
(v) Quora, Wikipedia, Reddit și alte forumuri similare.
Pentru mai multe detalii despre cum să identificați cuvintele cheie și să vă faceți site-ul web să se claseze în top în SERP, consultați
Deci, dacă doriți să știți cum să învățați SEO , crearea de conținut și cercetarea cuvintelor cheie ar trebui să vă conducă automat la următorul pas cel mai important – crearea de linkuri.
Ce este Link Building?
„Obiectivul nu este să faci link-urile tale să pară naturale; obiectivul este ca legăturile tale să fie naturale” – Matt Cutts, administrator, Serviciul digital din SUA
Construirea de legături, în cuvinte simple, este procesul de conectare a paginii dvs. la un alt site web care are o autoritate de domeniu mai mare. Făcând acest lucru, nu doar generați trafic către pagina dvs. de pornire, ci vă asigurați și că se construiește credibilitatea mărcii dvs. Deoarece aceste linkuri sunt folosite de crawlerele web pentru a clasifica și indexa conținutul, crearea de linkuri permite direct site-ului dvs. să devină prietenos cu SEO.
În general, există două tipuri de legături:
(i) Urmăriți link-uri – Link-uri care împuternicesc pagina dvs. să obțină autoritate de la pagina de link.
(ii) Legături fără urmărire – Link-uri care nu facilitează tranziția de autoritate de la o pagină la alta.
Un link care conectează site-ul dvs. la altul ar trebui să fie atât informativ, cât și relevant. De exemplu, conectarea paginii unui magazin de îmbrăcăminte la un blog care vorbește despre electronică nu are niciun sens.
Astfel de link-uri irelevante și dezintegrate nu pot genera clienți potențiali și nici nu pot stimula conversiile. Dimpotrivă, ele pot dăuna reputației unui brand câștigat cu greu.
Ținând cont de acest lucru, principalele strategii de construire a legăturilor pe care le puteți adopta pentru a obține rezultate SEO mai bune ar trebui să includă:
(i) Plasarea legăturilor în corpul articolului principal, în loc să le împingeți în anteturi, subsoluri sau bare laterale.
(ii) Asigurarea că backlink-urile cu hipertext sunt disponibile în diferitele secțiuni ale unui anumit site web.
(iii) Scrierea unui text de ancorare relevant cu o perspectivă proaspătă, unică și captivantă.
(iv) Postarea de conținut de calitate, ca oaspete, pe un alt site web similar și utilizarea acestuia pentru a stimula interacțiunile centrate pe client.
(v) Crearea de link-uri web personalizate care nu se încadrează în șabloanele utilizate în mod obișnuit.
(vi) Analizarea backlink-urilor concurenților pentru a afla cum linkurile dvs. pot fi făcute mai asertive și mai eficiente.
(vii) Crearea de conținut care adăpostește potențialul de a deveni viral și de a obține trafic de recomandare, astfel încât linkurile să fie atrase în mod natural de acesta.
(viii) Utilizarea serviciilor experților profesioniști în PR pentru a crea legături prin recenzii plătite, mărturii și campanii.
(ix) Asigurându-vă că niciunul dintre backlink-urile enumerate nu este asociat cu rețele dubioase sau site-uri de spam.
În calitate de persoană care intenționează să învețe SEO , înțelegerea detaliilor construirii de link-uri ar ajuta cu siguranță la creșterea nivelului de profesionalism și expertiză. Cu toate acestea, există o altă fațetă a optimizării pe care trebuie să vă concentrați, pentru a vă îmbunătăți capacitatea ca marketer. Această fațetă este ceea ce este denumit în mod obișnuit – UX sau Experiența utilizatorului.
Ce este UX în SEO?
UX sau experiența utilizatorului este practic interacțiunea care are loc între un utilizator și un site web în mod regulat. Evaluează modul în care se simte utilizatorul când se conectează la un site și modul în care el/ea răspunde la plasarea produsului sau a mărcii. Într-o lume în continuă schimbare, stimularea UX este un proces continuu care se concentrează atât pe aspectele creative, cât și pe cele tehnice.
75% dintre utilizatori nu trec niciodată cu adevărat peste rezultatele afișate pe prima pagină a SERP! Deci, dacă vrei să le captezi atenția, exact acolo ar trebui să fii.
Tipul de experiență pe care un utilizator îl are pe un anumit site web depinde în întregime de un set de factori predefiniti. Acestea sunt:
(i) Structura site-ului web.
(ii) Ușurința în navigare.
(iii) Disponibilitatea hărții site-ului.
(iv) Integrare rapidă și simplă.
(v) Viteza cu care se încarcă pagina.
(vi) Optimizarea pâlniei de conversie.
(vii) Reactivitatea paginii.
(viii) Relevanța conținutului.
(ix) Titluri, etichete de titlu și subtitluri.
(x) Remedierea instantanee a plângerii.
(xi) Asistență clienți 24 x 7.
(xii) Flux de lucru fără întreruperi și fără probleme.
Dacă UX-ul unui site poate duce la încântarea clienților, rata de conversie este cu siguranță mai mare. Prin urmare, învățarea îmbunătățirii scrisului UX în timp ce învățați SEO se poate dovedi adesea a fi cea mai bună modalitate de a face un pas mai sus pe scara carierei.
Cum să înveți SEO – O listă de verificare de bază!
Acum că SEO și toate domeniile sale interdependente sunt clare pentru dvs., este timpul să parcurgeți o listă simplă de verificare a aspectelor care vă pot ajuta să vă consolidați cunoștințele pe măsură ce învățați SEO pas cu pas . Aceste aspecte sunt:
(i) Etichete meta – Constând din descrieri meta și titluri meta, etichete meta descriu conținutul web. Ele sunt de obicei adăpostite în codul HTML.
(ii) Titluri – Menite să evidențieze conținutul unei pagini, titlurile nu ar trebui să fie doar atractive; ar trebui să conțină și cuvinte cheie esențiale.
(iii) Localizatori uniformi de resurse (URL-uri) – Crearea de URL-uri care să corespundă conținutului unui site web fără a interfera cu structura acestuia este o nevoie de oră.
(iv) Multimedia – Cuprinzând imagini, videoclipuri, infografice, podcasturi, seminarii web și o varietate de alte instrumente, găzduirea fișierelor multimedia este în prezent cea mai populară tendință de marketing.
(v) Optimizare mobilă – Pagina web ar trebui concepută astfel încât să poată fi vizualizată cu competențe egale pe orice dispozitiv portabil/neportabil, în special pe telefoane mobile.
(vi) Search Console – Utilizarea serviciilor Google pentru a menține, monitoriza și urmări performanța online a unui site web necesită inițierea unei console de căutare.
Întrebări frecvente (FAQs)
Î1. Ce este mai bine – Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) sau marketingul pentru motoarele de căutare (SEM)?
A1. SEO, în sine, este o parte integrantă a SEM – care este o tehnică de marketing mai largă. SEM include în principal SEO și PPC. PPC înseamnă aici plata pe clic. SEO și PPC sunt considerate ambele elemente vitale pentru succesul SEM, deoarece creează afinitate cu brandul, vizează clienții potențiali, analizează comportamentul utilizatorilor și stabilesc autoritatea de domeniu. SEM, prin urmare, rămâne incomplet fără SEO și PPC.
Q2. Se schimbă SEO?
A2. SEO este o tehnică în continuă evoluție. A existat o perioadă în care simpla umplutură de cuvinte cheie era considerată suficientă. Acum, nu atât. Odată cu venirea noilor tehnologii, SEO se schimbă în ceea ce privește relevanța și gradul de utilizare. Cea mai mare schimbare, de fapt, a fost trecerea către dispozitivele mobile. Majoritatea proceselor SEO ale viitorului vor trebui să se adapteze acestei schimbări.
Q3. Cum ar trebui să încep să construiesc o strategie SEO?
A3. Primul pas pentru a începe să construiți o strategie SEO eficientă este un audit al site-ului. Efectuați o verificare detaliată a site-ului dvs. web și aflați dacă există probleme. De cele mai multe ori, linkurile rupte, erorile de accesare cu crawlere, problemele cu cuvintele cheie și viteza site-ului sunt trecute cu vederea. Remediați aceste probleme înainte de a construi o strategie SEO.
Î4. Ce este textul ancora?
A4. Textul pe care se poate face clic pe hyperlink este denumit în mare parte text ancoră. Acesta ar trebui să se potrivească cu cuvântul cheie cu care este legat, astfel încât să devină ușor pentru utilizatori să-și dea seama unde i-ar conduce hyperlinkul.
Î5. Ce poate face SEO pentru o afacere?
A5. SEO poate fi un atu excelent în ceea ce privește generarea de clienți potențiali, creșterea traficului, creșterea conversiilor și creșterea veniturilor. Cu cât site-ul dvs. se clasează mai sus pe un SERP, cu atât sunt mai mari șansele dvs. de a avea succes de durată.
Calea de urmat
Pe măsură ce vremurile se schimbă, nevoia de a învăța SEO a început să capete o importanță masivă. Din ce în ce mai multe persoane fizice și companii se implică în procesul de optimizare pentru a-și spori ratele de conversie și pentru a-și crește veniturile obținute. Acest lucru a condus la o situație în care numărul de cursanți a depășit cu mult numărul de mentori.