Autoritățile județene spun răspicat că părerea tuturor celor care beneficiază de serviciile medicale oferite SJU Bacău este esențială pentru îmbunatățirea și evaluarea experiențelor de îngrijire și tratament.
Astfel, după finalizarea cu succes a testării necesare, au fost lansate 2 module informatice destinate comunicării cu aparținătorii și pacienții:
????????????????????????????????????????, un serviciu complet nou și performant care va facilita comunicarea cu aparținătorii. Această metodă permite spitalului ca în maxim două ore de la internarea pacientului să poată comunica aparținătorilor desemnați anumite informații despre pacient: unitatea sanitară la care este internat pacientul, adresa, secţia, compartimentul, salonul, etajul, numele medicului curant şi numărul de telefon apelabil pentru informații suplimentare.
???????????? ????????????????????????????????
Pacienții externati din SJU BC în perioada 1-17 august 2023 au fost primii care au primit SMS pe numărul personal înregistrat în fișa de internare și au fost rugați să completeze cu sinceritate ???????????????????????????????????????????????? ???????? ????????????????????????????????????̦???????? ????????????????????????????.
Cum funcționează aplicația?
Toți pacienții care ajung la Spitalul Județean de Urgenta Bacău, au acces la o aplicație online prin care își pot exprima părerea despre serviciile medicale de care au beneficiat pe parcursul spitalizării.
Aceștia vor primi un ???????????? pe telefon, cu un ???????????????? către un chestionar conținând întrebări despre experiența pe care au avut-o în spital. După accesarea link-ului, ei vor răspunde la întrebări referitoare la activitatea și implicarea medicului, asistenților medicali, infirmierilor, despre comunicarea acestora atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii, dar și despre curățenie și hrană.
La finalul chestionarului, pacienții au posibilitatea să scrie observații referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate în timpul experienței avute la spital.
FOARTE INSPIRAT: Răspunsurile pacienților vor fi centralizate pe fiecare secție în parte, apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director, pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.