Indexarea în primul rând pe mobil se învârte în jurul practicilor în care Google optează de preferință pentru o versiune mobilă a conținutului în scopuri de indexare și clasare.
În acest sens, versiunea mobilă a unui site se dovedește a fi punctul de plecare a ceea ce Google va adăuga la indexul lor și, prin urmare, devine linia de bază pentru determinarea clasamentului. Conform unui studiu –
3 din 5 căutări au loc pe mobil.
Prin urmare, mobilul depășește acum desktopul ca metodă numărul unu de căutare. De aceea, Mobile-First Indexing a devenit extrem de crucială în zilele noastre.
Așadar, dacă sunteți, de asemenea, nedumerit să înțelegeți conceptul de indexare Mobile-first, atunci această postare va dezvălui misterul pentru dvs. Fără nicio altă prelungire, hai să începem…
Introducere în indexarea Mobile-First
Google a conceput indexarea mobile-first în 2016. De atunci, Google a organizat mai multe informații în indexarea mobile-first. Internetul este în plină expansiune cu informații despre procesul de indexare pe mobil.
Indexarea pe mobil este un concept confuz pentru cei care nu provin din industria în cauză. Dar întregul proces de indexare pe mobil este cunoscut de toți membrii industriei respective cu ajutorul Google.
Este cunoscut pe scară largă tuturor experților în SEO. SEO de indexare pe mobil este bine inclus în cursul de marketing digital pentru a oferi tuturor utilizatorilor cunoștințe concrete despre aceasta.
Mobile-first indexing este dezvoltat de Google pentru a oferi tuturor utilizatorilor săi interfețe mai prietenoase cu dispozitivele mobile. Deci, pot lucra cu ușurință pe interfețe. În ultimul timp, acest proces de indexare a dispozitivelor mobile devine celebru cu experții SEO într-un ritm substanțial.
Multe cursuri de marketing digital au inclus indexarea mobile-first în curriculum-ul lor pentru o imagine mai bună a acesteia. Să ne scufundăm mai adânc în ea –
Ce este Mobile-First Indexing?
De la începuturile sale în lume, indexarea pe mobil este un termen confuz pentru majoritatea oamenilor. Odată cu includerea cursurilor de marketing digital, prima indexare pe mobil câștigă mai multă popularitate.
Cu cuvinte simple, indexarea pe mobil este versiunea mobilă a oricărei pagini de site din motorul de căutare Google. Indexarea ar trebui să fie pe Google, iar versiunea de mobil ar trebui să stea impecabilă. Este un termen simplu, dar confuz de mulți. Pagina ar trebui să fie inclusă în pagina de indexare Google.
Fără aceasta, procesul SEO de indexare pe mobil este incomplet.
Se numește indexare mobile-first deoarece acceptă versiunea mobilă a paginii. Acest lucru nu înseamnă că pagina nu se va deschide pe desktop sau pe alte dispozitive. Vă rugăm să rețineți că este vorba de indexare în primul rând pe mobil și nu numai pentru dispozitive mobile. Deci, nu confundați între cele două.
Fără o versiune a paginii pentru dispozitive mobile, va afecta drastic procesul de optimizare a paginii.
Se vede că interfața mobilă a site-urilor web este mai accesibilă decât orice altă versiune. Lipsa interfețelor prietenoase cu dispozitivele mobile face ca site-urile web să fie negative pentru abordare.
Prin urmare, prima indexare pe mobil pentru SEO este importantă. În plus, îmbunătățește clasamentul paginii și într-un mod bun. Astăzi, cele mai multe site-uri web sunt lansate în interfețele de indexare mobile-first pentru a obține mai multe poziții bune în procesul SEO.
Cum se face indexarea Mobile-First
Nu este nimic de care să vă faceți griji cu privire la chestia SEO cu indexarea pe mobil.
A fost lansat în lume cu mici evoluții. Dar astăzi, a crescut la maxim. Există unele atribute ale indexării mobile-first care sunt luate în considerare la testarea paginilor site-ului dvs.
Există câteva teste pe care trebuie să le efectuați pentru a verifica compatibilitatea paginii dvs. cu dispozitivele mobile.
Potrivit Google, dacă site-ul tău web este suficient de receptiv și similar cu versiunile desktop, atunci nu trebuie să faci nimic pentru procesul de clasare. Google însuși recunoaște rangul site-ului dvs. și presupune că sunteți mulțumit de clasament.
Pentru a verifica receptivitatea site-ului , trebuie să îl accesați din motive de viteză a paginii, timp de încărcare etc. În acest moment sunt cunoscute și unele elemente dinamice, unde persoana poate verifica toate domeniile site-urilor pentru prima indexare corectă pe mobil.
Următoarele lucruri sunt verificate cu procesul de indexare SEO pe mobil:
1) Conținut
Conținutul este cel mai important element al unei pagini optimizate SEO. Atrage atenția spectatorilor către pagina ta într-un mod eficient.
Asigurați-vă că aveți conținut de cea mai bună calitate pe pagină pentru a realiza acest lucru. Ar trebui să existe conținut valoros pe pagină pentru toți cititorii. Formatele versiunilor mobile ar trebui să poată fi accesate cu crawlere pentru a le face să circule pe web.
În plus, conținutul ar trebui să fie, de asemenea, indexabil. Prima indexare pe mobil pentru procesul SEO se bazează semnificativ pe conținutul paginii.
2) Structura datelor
Datele sunt forma de informație care este inclusă în site-ul web pentru o clasare corectă.
Asigurați-vă că pagina dvs. ar trebui să aibă o structură perfectă de date, care să fie recunoscută de toți. Ambele versiuni ale paginii ar trebui să aibă date structurate sub formă de adrese URL și coduri.
Nu adăugați date inutile pe pagina dvs. Poate avea un impact negativ asupra procesului de clasare.
3) Metadate
O meta descriere este o parte importantă a oricărui site web.
Dacă doriți un clasament excelent, atunci creați o meta descriere grozavă. Ar trebui să fie creat sub titlul paginilor pentru toate versiunile unei pagini: versiuni desktop și mobile.
Faceți meta descrierea mai informativă decât creativă.
4) Metadate sociale
Metadatele pot include, de asemenea, etichete meta sociale care fac link la conturile sociale ale paginii.
Etichetele sociale sunt incluse în ambele versiuni ale paginilor: versiuni desktop și mobile. Verificați acest lucru pentru a vă asigura prima dvs. indexare pe procesul mobil.
5) XML și hărți de site
Codurile XML sunt prezente în paginile site-ului web pentru a le face mai realiste.
Verificați codurile XML și alte hărți de site pentru o mai bună accesibilitate a paginii în versiunea mobilă.
Aceste atribute sunt potențiale directive roboți care conduc pagina dvs. la prima indexare pe mobil. Deviază semnalele și linkurile către confidențialitate pentru site-uri web.
6) Indexarea aplicației
Indexarea unui anumit site web este importantă aici.
După verificarea site-ului dvs. desktop în consola de căutare Google, următorul pas este să vă indexați în continuare aplicația.
Obțineți o versiune mobilă verificată a aplicației dvs. din le și utilizați-o.
7) Capacitatea serverului
Verificați capacitatea serverului pentru a face prima indexare pe mobil bună.
Verificați rata de accesare cu crawlere a site-ului dvs. în timp ce verificați prima indexare pe mobil pentru SEO a paginii.
Indexarea în primul rând pe mobil se aplică tuturor site-urilor web noi
Dacă site-ul dvs. se lansează în 2020, nu trebuie să încercați nimic special pentru procesul SEO de indexare pe mobil . Totul este făcut pentru dvs. în mod implicit de către Google.
Compania a făcut acest proces mai ușor pentru toate site-urile web noi care vin pe web. Cel mai recent anunț al Google a făcut această normă care ajută site-urile web pentru prima indexare corectă pe mobil.
Google a impus această normă pentru a face interfețe mai prietenoase cu dispozitivele mobile pentru utilizatori. Ratele de accesare cu crawlere ale acestor site-uri web sunt, de asemenea, ridicate, ceea ce o face bună pentru site-uri web.
19 Cele mai bune practici Google pentru indexarea Mobile-First
Google a elaborat o listă de cele mai bune practici pentru indexarea pe mobil. Este făcut pentru a asigura cea mai bună experiență pentru utilizatori în acest sens. Următoarele sunt cele mai bune practici pentru prima indexare pe mobil :
- Asigurați-vă că Google vă poate vedea conținutul încărcat
- Faceți accesul cu crawlere a resurselor dvs. pe web
- Vă asigurați că reclamele încărcate nu aduc efecte negative pe site-urile dvs. web
- Includeți imagini de înaltă calitate pe site-urile dvs. web
- Utilizați un format acceptat pentru imagini și videoclipuri
- Urmați întotdeauna recomandările Google
- Luați în considerare trecerea la site-ul web receptiv
- Asigurați-vă că site-ul dvs. oferă aceeași experiență pe dispozitive mobile și desktop
- Asigurați-vă că păianjenii Google pot accesa și reda site-ul dvs. mobil
- Pune întotdeauna aceleași metadate pe ambele versiuni ale site-ului tău
- Asigurați-vă că site-ul mobil are același text alternativ pentru imagini ca și site-ul desktop
- Nu utilizați niciodată adrese URL care se modifică de fiecare dată când se încarcă pagina pentru videoclipurile dvs
- Încercați să plasați videoclipul într-o poziție ușor de găsit pe pagină atunci când este vizualizat pe un dispozitiv mobil
- Asigurați-vă că starea paginii de eroare este aceeași atât pe site-urile desktop, cât și pe cele mobile
- Trebuie să vă asigurați că versiunea dvs. mobilă nu are adrese URL fragmentare
- Asigurați-vă că versiunile desktop care oferă conținut diferit au versiuni mobile echivalente
- Trebuie să verificați ambele versiuni ale site-ului dvs. în Search Console
- Optați pentru aceleași etichete meta-roboți pe site-ul mobil și desktop
- Încercați să utilizați aceleași titluri clare și semnificative
Gânduri finale despre indexarea Mobile-First!
Indexarea mobile-first câștigă popularitate în lumea marketingului online, unde oamenii se angajează în mai multe aceste tipuri de practici.
Google a conceput indexarea pe mobil, care a creat un impact bun asupra internetului și site-urilor web. Acum, noile site-uri web fac mai multe pagini SEO cu indexare în primul rând pe mobil pentru a câștiga clasamentele lor grozave.
Cât de importantă considerați indexarea pe mobil pentru prezența online optimizată SEO? Distribuie cu noi în secțiunea de comentarii de mai jos.