Luarea deciziilor corecte este o abilitate crucială la fiecare nivel în timp ce alegeți tutorialul SEO potrivit. Cel mai important lucru în acest proces este să înțelegi ceea ce știi exact despre SEO și ce este de fapt SEO. Această postare este compusă din acea ordine și vă va ajuta să faceți chiar acest lucru.
Potrivit Search Engine Journal , peste 35% din venituri sunt captate de traficul organic.
Aceste statistici sunt dovada că optimizarea pentru motoarele de căutare este una dintre componentele de bază ale marketingului digital.
Munca SEO bună se îmbunătățește doar în timp. Caută doar trucuri ale motoarelor care trebuie să se schimbe în continuare atunci când se schimbă algoritmii de clasare. – Jill Whalen
Să începem cu înțelegerea elementelor de bază ale SEO.
Ce este SEO?
SEO sau Optimizarea pentru motoarele de căutare este de fapt un subset al marketingului pentru motoarele de căutare care se referă la optimizarea unui site web sau a unei pagini web pentru motoarele de căutare. SEO este util pentru:
(i) Proiectarea și dezvoltarea unui site web compatibil cu motoarele de căutare.
(ii) Optimizarea volumului și calității traficului site-ului web din motoarele de căutare.
(ii) Cunoașterea modului în care funcționează algoritmii de căutare și ce ar putea căuta publicul țintă.
Acest tutorial SEO include instrucțiuni care vă ajută să știți cum să optimizați pagini web sau site-uri întregi pentru a le face prietenoase cu motoarele de căutare, ceea ce asigură poziții mai bune în SERP-uri.
Acesta va explica tehnici simple de SEO care optimizează vizibilitatea afacerii dvs. online pentru diferite motoare de căutare, cum ar fi Google, Bing și Yahoo.
Va ajuta în continuare începătorii să înțeleagă caracteristicile SEO eficiente, informând în același timp profesioniștii despre cele mai recente tendințe SEO și actualizări ale algoritmilor pentru a-și optimiza campaniile SEO.
Completați tutorialul SEO pentru a afla elementele de bază ale SEO
Pentru a înțelege elementele de bază ale SEO, este necesar să parcurgeți pașii menționați mai jos implicați în optimizarea unui site web sau a unei pagini web, astfel încât profesioniștii să poată învăța SEO pentru un site web nou în cel mai ușor mod posibil.
1. Alegerea domeniului site-ului SEO prietenos
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți atunci când începeți o afacere electronică este să vă gândiți la numele domeniului site-ului dvs. Înainte de a alege un domeniu, trebuie să luați în considerare următoarele lucruri:
(i) Publicul dvs. țintă.
(ii) Ce doriți să le vindeți: ceva relevant pentru articol sau conținut?
(iii) Ce face afacerea dvs. online unică?
(iv) Utilizarea cuvintelor cheie în domeniu.
(v) Evitați să alegeți nume de domenii lungi și confuze.
(vi) Utilizarea numelui de domeniu care este captivant, relevant și memorabil.
2. Cunoașterea tacticilor și metodelor SEO
Tehnicile de bază SEO sunt clasificate în două mari categorii:
(A) White Hat SEO
Acestea sunt tehnicile pe care motoarele de căutare le aprobă. Este o necesitate să urmați tacticile SEO cu pălărie albă și nu ar trebui să încercați niciodată să vă păcăliți vizitatorii. Tehnicile SEO cu pălărie albă includ:
(i) Urmează instrucțiunile motorului de căutare și nu folosește nicio înșelăciune.
(ii) Permite utilizatorului să vadă același conținut pe care motorul de căutare îl indexează și îl clasifică, ceea ce înseamnă că nu există nicio înșelăciune.
(iii) Înseamnă că conținutul tău este axat pe utilizator și nu doar menit să crească clasarea în căutare.
(iv) Asigurarea că calitatea paginilor web este bună și utilă conform practicii White Hat SEO.
(B) Black Hat SEO
Tehnica SEO care nu este aprobată de motoarele de căutare este denumită Black Hat SEO sau spamdexing. Motoarele de căutare pot identifica cu ușurință practicile Black Hat SEO care vă vor împiedica să obțineți beneficii. Practicile Black Hat SEO includ:
(i) Practici SEO care implică înșelăciune și sunt dezaprobate de motoarele de căutare.
(ii) Redirecționarea utilizatorilor către pagini prietenoase pentru oameni din paginile prietenoase pentru motoarele de căutare sau redirecționarea utilizatorilor către orice pagină care este diferită de pagina care a fost clasată anterior de motorul de căutare.
(iii) Folosirea cloaking SEO în care o versiune a paginii este servită pentru motoarele de căutare/roboți și o altă versiune este oferită vizitatorilor umani.
(iv) Folosirea meta-etichetelor în care cuvintele cheie sunt repetate în metaetichete, dar conținutul nu este legat de acele cuvinte cheie.
(v) Utilizarea umpluturii de cuvinte cheie în care cuvintele cheie sunt plasate într-un mod calculat într-un conținut.
(vi) Utilizarea paginilor Doorway sau Gateway în care paginile web de calitate scăzută conțin foarte puțin conținut care este umplut cu aceleași tipuri de cuvinte cheie și expresii.
(vii) Utilizarea site-urilor web în oglindă în care mai multe site-uri web sau adrese URL diferite utilizează conținut similar din punct de vedere conceptual.
(viii) Încorporarea practicilor de deturnare a paginilor.
3. Utilizarea designului și a aspectului prietenos cu SEO
Nu ar trebui să vă complicați niciodată site-ul, deoarece este important ca motorul de căutare să analizeze cu ușurință conținutul site-ului și să-l indexeze fără nicio dificultate.
Iată câteva puncte importante de reținut atunci când proiectați o pagină web:
(i) A avea mai mult conținut text decât elemente HTML este benefic, deoarece utilizatorii caută conținut relevant mai presus de orice.
(ii) Evitați cadrele, deoarece Motoarele de căutare și cadrele sunt inamici unul altuia. Mulți utilizatori le este dificil să navigheze în cadrul cadrelor, deoarece cadrele sunt confuze pentru utilizator și pentru motorul de căutare.
(iii) Nici anunțurile nu ar trebui folosite, deoarece majoritatea anunțurilor folosesc JavaScript. Meniurile derulante din JavaScript împiedică păianjenii web să se acceseze cu crawlere dincolo de pagina de pornire. Dacă folosiți reclame, adăugați linkuri text în partea de jos a paginii.
(iv) Subiectul paginii ar trebui să fie legat de conținutul dvs. Puneți doar acele lucruri în subiectul paginii care se potrivesc corespunzător.
(v) Nu includeți directoare inutile.
(vi) Evitați adăugările de lux, cum ar fi animațiile și GIF-urile, cu excepția cazului în care sunt absolut esențiale, deoarece acestea afectează indexarea.
4. Optimizarea cuvintelor cheie, etichete meta, titlu și ancora
(A) Optimizarea cuvintelor cheie
Optimizarea cuvintelor cheie este un aspect important în orice tutorial SEO. Cuvântul cheie potrivit reprezintă perfect site-ul dvs. și vă îmbunătățește clasarea în căutare. O expresie cheie este la fel de importantă. Această expresie are 3-5 cuvinte și este specifică site-ului dvs.
Concentrarea pe următoarele lucruri vă va ajuta să vă optimizați cuvintele cheie:
(i) Frecvența cuvintelor cheie
Aceasta măsoară cât de des apare cuvântul cheie pe site-ul dvs. web. Site-urile web trebuie să mențină o densitate optimă a cuvintelor cheie pentru a-și crește clasamentul în căutare.
(ii) Greutatea cuvintelor cheie
După frecvența cuvintelor cheie vine ponderea cuvintelor cheie, care este numărul de cuvinte cheie care apar în conținutul tău. Greutatea cuvântului cheie este măsurată în raport cu numărul total de cuvinte din conținutul dvs. Atunci când utilizați mai puține cuvinte cheie, accentul pe cuvintele cheie relevante crește, ajutându-vă clasarea căutării.
(iii) Plasarea cuvintelor cheie
Următoarea parte a unui tutorial de optimizare a motoarelor de căutare este gestionarea plasării cuvintelor cheie. Plasarea strategică a cuvântului cheie pe pagină va ajuta la creșterea relevanței.
(iv) Proeminența cuvintelor cheie
Proeminența cuvântului cheie înseamnă cât de sus pe o pagină este găsit cuvântul cheie. Este întotdeauna bine să ai cuvântul cheie principal în primele 20 de rânduri ale articolului tău.
(v) Proximitatea cuvintelor cheie
Aceasta înseamnă plasarea cuvintelor cheie între ele sau cu cuvinte cu sens similar. Când cuvântul cheie principal este plasat lângă expresia sa conectată, acesta oferă rezultate relevante.
Aici ar trebui să utilizați cuvintele cheie principale-
(i) În etichetele <title>
(ii) În <meta name=”description”>
(iii) În <meta name=”keyword”>
(iv) În <h1> sau alte etichete de titlu
(v) În etichetele de link <a href=”https://yourcompany.com”>keywords</a>
(vi) În corpul copiei
(vii) In alt tags
(viii) În etichetele de comentarii <!– insert comments here>
(ix) În adresa URL sau adresa site-ului web
(B) Optimizarea etichetelor meta
(i) Sfaturi pentru etichetele metadescriere
(a) Folosiți cuvinte cheie în eticheta Meta description și nu repetați cuvintele.
(b) Încercați să utilizați mai multe sintaxe ale cuvintelor dvs. cheie.
(c) Meta-descrierea unei singure pagini web nu trebuie să aibă mai mult de 150 de caractere.
(d) Fiecare pagină ar trebui să aibă metaetichete diferite.
(II) Sfaturi pentru etichete meta cuvinte cheie
(a) Folosiți sinonime și cuvinte cheie unice.
(b) Ar trebui să evitați repetarea oricărei fraze date.
(c) Repetarea unui cuvânt este permisă de mai multe ori dacă de fiecare dată face parte dintr-o frază diferită.
(C) Optimizarea titlului și a textului ancorare-
(i) Fiecare pagină web trebuie să aibă un titlu unic și ar trebui să încercați să includeți expresia dvs. principală în titlul fiecărei pagini.
(ii) Începeți titlul paginii dvs. de pornire cu expresia cheie principală, care ar trebui să fie urmată de cele mai bune expresii cheie secundare.
(iii) Folosiți text ancora descriptiv pentru toate linkurile dvs. text. Joacă un rol semnificativ și este văzut de motoarele de căutare.
5. Cercetare și Analiză
(A) Cercetarea cuvintelor cheie
Cuvântul cheie este cea mai importantă parte a unui tutorial SEO, deoarece cuvintele cheie potrivite pot ajuta site-ul dvs. să ajungă pe prima pagină a rezultatelor căutării. Deoarece trebuie să concurezi cu atât de multe alte site-uri web, utilizarea cuvintelor cheie potrivite este esențială. Cercetarea cuvintelor cheie relevante pentru conținutul dvs. vă poate ajuta să ajungeți la publicul țintă. Odată ce vă cercetați cuvintele cheie, următorul pas este să analizați cuvintele cheie colectate de dvs. și să le alegeți pe cele mai potrivite pentru site-ul și produsul dvs. Această practică vă ajută, de asemenea, să vă înțelegeți mai bine utilizatorii.
(B) Analiza concurenței
Următorul pas în cercetarea cuvintelor cheie este analiza site-urilor web concurente. Acest lucru vă ajută să vă îmbunătățiți propriile strategii de marketing. Există diverse instrumente de analiză concepute în acest scop, în care trebuie să introduceți adresa URL a site-ului dvs., adresa URL a concurenței și cuvântul cheie țintă, iar instrumentul va prezice clasarea cuvântului cheie față de cel al concurenților. Iată câteva lucruri pe care le puteți face pentru a analiza site-ul web al concurenței:
(i) Primul pas este să analizezi ce site-uri web se încadrează în nișa ta. Pentru a obține acest rezultat, introduceți cuvântul cheie în căutarea Google, iar rezultatele care se află în partea de sus sunt concurenții dvs.
(ii) Dacă aveți deja o idee despre concurenții dvs., puteți vizita site-ul lor pentru a verifica calitatea conținutului, cuvintele cheie și expresiile utilizate și tipul de site web. Utilizați aceste informații ca bază pentru a vă dezvolta conținutul.
(iii) Ultima și cea mai importantă parte a cercetării și analizei este verificarea prezenței concurenților pe rețelele sociale. Rețelele sociale sunt o modalitate populară de a atrage clienți, așa că analizarea popularității postărilor concurenților vă poate oferi o idee despre ceea ce este interesat publicul țintă.
(C) Analiza SWOT
SWOT înseamnă Putere, Slăbiciune, Oportunitate și Amenințare și este o parte importantă a oricărui tutorial de optimizare a motoarelor de căutare. Analiza SWOT este folosită în mod popular pentru a analiza capacitatea unei afaceri pe piață. Această analiză poate ajuta și la determinarea potențialului site-ului dvs.
Analiza Swot este împărțită în două părți: factori interni și externi. Factorii interni sunt cei care pot fi controlați de către marketer, în timp ce factorii externi sunt cei care apar în afara organizației și nu pot fi controlați la fel de ușor.
Pentru a efectua o analiză SWOT, începeți prin a stabili un obiectiv specific și realist pentru site-ul dvs. Apoi, concentrați-vă pe următorii pași:
(i) Forță
Gândiți-vă la avantajele pe care le puteți oferi și care nu se află pe site-urile concurenței dvs., astfel încât conținutul dvs. să câștige un avantaj față de concurenții dvs.
(ii) Slăbiciune
Identificați punctele care vă încetinesc obiectivele. Aceasta ar putea fi o caracteristică la care concurentul tău are performanțe mai bune decât tine.
(iii) Oportunitate
Acestea sunt lucruri din exterior care pot ajuta la creșterea potențialului site-ului dvs. Identificați aceste oportunități și folosiți-le în avantajul dvs.
(iv) Amenințare
Opusul oportunității; o amenințare este un factor extern care împiedică creșterea site-ului dvs. Pirateria software, reglementările guvernamentale și concurența sunt câteva amenințări comune care pot împiedica progresul site-ului dvs.
(D) Alegerea cuvintelor cheie
Cuvintele cheie sunt cele care permit site-ului dvs. să fie clasat pe un motor de căutare. Cu cât folosiți mai multe cuvinte cheie relevante, cu atât veți atrage mai multă audiență. Mai jos sunt câteva puncte pentru a face căutarea prin cuvinte cheie mai relevantă.
(i) Cuvinte cheie cu coadă lungă
Acestea sunt expresii de 3-5 cuvinte care sunt folosite pentru a viza oamenii în etapa de cumpărare. Avantajul unui cuvânt cheie cu coadă lungă este că sunt mai puțin competitivi și mai specifici produsului, ajutându-vă astfel să vizați publicul potrivit.
(ii) Indexarea semantică
În acest tip de analiză a cuvintelor cheie, termenii înrudiți sunt folosiți cu cuvintele cheie primare pentru a face conținutul dvs. mai relevant.
(iii) Tendințe ale cuvintelor cheie
Studiați cele mai recente tendințe ale cuvintelor cheie pentru a obține mai mult trafic pe site-ul dvs. Google Trends este o modalitate populară de a găsi tendințele cuvintelor dvs. cheie.
(iv) Cuvânt cheie bazat pe locație
Pentru a face cuvintele cheie mai specifice utilizatorului, adăugați numele unui oraș sau al unei țări la cuvântul cheie principal pentru a face cuvântul cheie să iasă în evidență.
6. Link Building și Mobile SEO
(A) Crearea de legături
(i) Construirea de legături implică obținerea de link-uri de pe site-uri externe către site-urile dvs. pentru a îmbunătăți recomandările directe și clasarea în motoarele de căutare.
(ii) Crearea de link-uri sporește popularitatea link-urilor site-ului dvs. și, pentru a asigura construirea eficientă a link-urilor, ar trebui să vă trimiteți manual site-ul în motoarele de căutare populare, deoarece trimiterea automată nu oferă niciun beneficiu SEO.
(iii) Ar trebui să vă listați site-ul în proiecte de director deschis și trebuie să utilizați conținut de înaltă calitate. De asemenea, puteți încerca să utilizați programe Link Exchange.
(B) SEO mobil
Mobile SEO este procesul de proiectare a unui site web prietenos cu dispozitivele mobile, care este responsive. SEO mobil este utilizat atunci când site-ul dvs. este vizualizat pe un dispozitiv mobil. Dimensiunea ecranului și lățimea de bandă a site-ului dvs. se modifică pentru a se potrivi cu afișarea unui dispozitiv mobil.
Când proiectați SEO mobil, trebuie să evitați următoarele greșeli :
(i) Rețineți că paginile mobile se încarcă lent. Puteți utiliza un instrument SEO pentru a analiza viteza internetului dvs. mobil.
(ii) Nu blocați CSS și JavaScript. A avea CSS și JavaScript inline este esențial pentru site-urile mobile, deoarece acestea pot fi descărcate împreună cu conținutul dvs.
(iii) Prea multe redirecționări mobile afectează viteza paginii. Dacă folosiți mai multe link-uri, asigurați-vă că toate sunt direcționate către conținut relevant.
(iv) Utilizarea imaginilor grele crește timpul de încărcare. Dar imaginile sunt esențiale pentru consumul de conținut. Aveți un echilibru între imagini și conținut.
(v) Utilizarea pluginurilor și ferestrelor pop-up ar trebui evitată, deoarece Java și Flash ar putea să nu fie activate pe dispozitivele mobile.
Există trei opțiuni de configurare atunci când vă optimizați site-ul pentru SEO mobil.
(i) Design web responsive
Aceasta este cea mai simplă configurație mobilă și este recomandată de Google. Aici, codul HTML se află pe aceeași adresă URL, dar dimensiunea afișajului este redusă pentru a se potrivi unui ecran mobil.
(ii) Servire dinamică
În acest tip de configurație, adresa URL rămâne neschimbată, dar conținutul oferit pe un dispozitiv mobil este diferit de cel al conținutului desktop.
(iii) Adresă URL separată
Aceasta implică menținerea a două adrese URL diferite, una pentru site-ul desktop și alta pentru site-ul mobil .
Câteva instrumente mobile SEO importante sunt
(i) Instrumente Google pentru webmasteri.
(ii) Mobile Emulator.
(iii) Moz Local.
(iv) Instrument de testare a designului web receptiv.
(v) Broasca care tipa.
(vi) Comutator utilizator-agent.
7. Activitati desfasurate de Motoarele de cautare
Dacă intenționați să faceți câteva noțiuni de bază despre SEO, este doar pentru a ști cum funcționează motoarele de căutare. Diferitele activități pe care le efectuează un motor de căutare sunt:
(A) Târare
Aceasta preia toate paginile web legate de un anumit site web. Software-uri precum un crawler, spider sau Googlebot fac crawlerul.
(B) Indexare
Acesta creează un index pentru toate paginile web preluate și le păstrează într-o bază de date uriașă de unde sunt preluate datele. Indexarea identifică cuvintele și expresiile care descriu pagina dvs.
(C) Prelucrare
Presupune procesarea unei cereri de căutare prin compararea șirului de căutare din cererea de căutare cu paginile indexate din baza de date a motorului de căutare.
(D) Calcularea relevanței
Deoarece mai mult de o pagină poate conține același șir de căutare, calculul relevanței ajută la verificarea relevanței fiecăreia dintre pagini. Cel mai recent tutorial SEO include toate informațiile necesare care sunt necesare pentru a calcula relevanța.
(E) Preluarea rezultatelor
Preluarea celor mai potrivite rezultate este ultima activitate a motorului de căutare. Aceasta se referă la datele care sunt preluate pe baza cuvintelor cheie introduse de utilizator.
(F) Clasamentul motorului de căutare
(i) Pentru orice căutare de cuvinte cheie pe un motor de căutare, pot apărea mii de rezultate. Clasamentul paginii tale este măsurat prin poziția paginilor tale web afișate în SERP-uri (pagini cu rezultate ale motorului de căutare). Puteți obține toate informațiile legate de acest lucru în cel mai recent PDF Tutorial SEO.
(ii) Tutorial SEO PDF include lecții despre cum să optimizați clasarea motorului de căutare și vă permite paginilor dvs. să se claseze mai sus în rezultatele căutării.
(iii) De la proiectarea și dezvoltarea unui site web prietenos cu SEO până la asigurarea prezenței online optimizate, tutorialul SEO PDF include toate sfaturile și tehnicile SEO importante.
8. SEO on-page și off-page
SEO on-page se referă la despre ce este site-ul tău, în timp ce SEO off-page este popularitatea site-ului tău. Să înțelegem în detaliu ambele concepte.
(A) SEO pe pagină
Aceasta implică optimizarea conținutului dvs., adăugarea cuvintelor cheie potrivite în locurile potrivite, utilizarea cuvintelor cheie relevante, utilizarea unui titlu potrivit pentru fiecare pagină etc. Unele practici de optimizare pe pagină sunt adăugarea de backlinkuri relevante, trimiteri de directoare, scriere de conținut de calitate, Google Page rank , etc. Un tutorial SEO on-page include următoarele concepte-
Optimizarea pe pagină include:
(ii) Cercetarea cuvintelor cheie cu Google Keyword Planner.
(iii) Selectați Nume de domeniu
(iv) Folosind titlul dreptului paginii {URL Structuring} și denumirea folderului.
(v) Crearea denumirii imaginii, a titlului imaginii și a etichetelor ALT.
(vi) Etichete meta cum ar fi Descriere, Cuvinte cheie, Autor, Țară, Roboți etc.
(vii) Etichete de redirecționare, etichete de titluri {H1 la H6}, scriere de conținut, text ancorare, titlu de link.
(viii) Utilizarea și crearea fișierului Robots.txt, crearea sitemapului HTML, crearea hărții site-ului ML, harta site-ului text ROR etc.
(B) SEO off-page
SEO off-page se referă la factorii externi care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți clasarea paginii. Depinde de crearea de linkuri, rețelele sociale, creșterea popularității link-urilor prin trimiterea de conținut la directoare deschise, efectuarea unui schimb de link-uri etc. Diferite practici SEO off-page includ publicarea de bloguri, postarea de anunțuri, postarea pe forum, adăugarea unei liste de afaceri, marcaje sociale, rețele sociale, fluxuri RSS, schimb de link-uri etc. Un SEO off-page de succes include următoarele concepte:
(i) Crearea de conținut pe care oamenii doresc să-l partajeze.
(ii) Îmbunătățirea prezenței sociale pentru a crește interacțiunea cu publicul.
(iii) Crearea de rețele și parteneriat cu influenți pentru a direcționa mai mult trafic către site-ul dvs.
(iv) Blogging pentru invitați pe site-uri conexe.
9. Social Media și SEO
Adăugarea de link-uri în afara paginii a fost o modalitate excelentă de a crește clasamentul căutării inițial. Dar, adăugarea unor astfel de link-uri poate duce la spam în zilele noastre, ceea ce împiedică site-urile web să folosească link-uri.
Aici intervine rețelele de socializare. O postare pe rețelele de socializare face rolul unui link atunci când utilizatorii partajează o postare altora. Când o postare este partajată, aceasta câștigă implicare, care este o fabrică principală pentru clasarea în motoarele de căutare.
Acum, motoarele de căutare folosesc semnale sociale pentru a determina interacțiunea socială a unui site web. Așadar, concentrarea pe implicarea în rețelele sociale este o parte importantă a oricărui tutorial de optimizare a motoarelor de căutare.
Iată câteva modalități prin care rețelele sociale pot ajuta la optimizarea SEO.
(i) O postare de calitate pe rețelele sociale poate ajuta la stabilirea autorității site-ului. Când publicați postări de înaltă calitate, vă crește valoarea domeniului, îmbunătățind astfel autoritatea site-ului.
(ii) Adăugarea de backlink-uri este importantă pentru a crește clasarea în căutare. Acest lucru vă va ajuta să atrageți oportunități de backlink, nu numai de la utilizatorii dvs., ci și de la bloggeri și influenți.
(iii) Utilizatorul este cel mai important factor în partajarea rețelelor sociale. Postările tale ar trebui să se concentreze pe publicul țintă, deoarece motoarele de căutare caută o notă umană atunci când clasifică partajarea socială.
(iv) Optimizați-vă profilul social, ceea ce poate ajuta mai mulți oameni să vă găsească marca. Când îți optimizezi postările adăugând conținut de calitate, îi ajută pe oameni să învețe mai multe despre marca ta.
(v) Distribuiți ușor pe rețelele sociale, astfel încât conținutul dvs. să ajungă la mai mulți oameni. Puteți face acest lucru conectându-vă conținutul la diverse segmente sociale, îmbunătățind astfel vizibilitatea mărcii.
(vi) Postările din rețelele sociale sunt indexate. Când postezi ceva relevant și autentic, acesta intră în pool-ul de indexare a rețelelor sociale al unui motor de căutare.
(vii) În orice tutorial SEO, cuvintele cheie sunt cel mai important aspect, iar rețelele sociale nu sunt diferite. Utilizatorii vor întâlni inițial site-ul dvs. printr-o căutare prin cuvinte cheie, iar înțelegerea intenției utilizatorului vă ajută să le oferiți conținut relevant.
Cei doi factori importanți pentru determinarea prezenței sociale a unui site web sunt reputația socială și partajarea socială.
( i) Reputația socială
Numai să ai un cont de social media nu este suficient pentru a obține o prezență socială. Postările tale pe rețelele sociale ar trebui să fie captivante și relativ la produsul tău.
În mod similar, aveți mai multe conturi de socializare doar pentru a crea un mesaj de a nu ajuta pe termen lung, deoarece astfel de conturi pot fi filtrate cu ușurință – vor avea câțiva prieteni și doar câteva postări care nu vor câștiga la fel de multă vizionare.
Cu cât mai mulți oameni vă distribuie postarea pe rețelele sociale, cu atât este mai bine pentru SEO. Vă va crește audiența și implicarea, îmbunătățind astfel clasarea în căutare.
Site-urile sociale sunt o modalitate excelentă de a construi o rețea. Site-urile sociale populare sunt Facebook, Twitter, Instagram și Pinterest.
10. Intenția de căutare
Optimizarea conținutului pentru a se potrivi cu intenția de căutare este ceea ce ajută la clasarea site-ului dvs. pe prima pagină a rezultatelor căutării. Identificarea intenției de căutare pentru produsul dvs. se poate face prin algoritmii Google.
De exemplu, doar cuvântul „pisica” nu vă poate obține rezultatul pe care îl căutați. Vrei să găsești mâncare pentru pisici sau vrei să adopți o pisică? Dar, atunci când introduceți cuvântul pisică în căutarea dvs. pe Google, vă va oferi o imagine de ansamblu asupra SERP pentru cuvântul dvs. cheie.
Să presupunem că ați introdus termenul de căutare ca „rase de pisici”. Pagina dvs. de rezultate va arăta ca mai jos.
Există diferite rezultate aici, de la postări de blog despre diferite rase de pisici la o listă de diferite rase de pisici pe Wikipedia. Privind aceste rezultate nu vă spune intenția de căutare.
Folosirea unui cuvânt cheie direcționat care obține rezultate specifice este cea mai bună modalitate de a oferi utilizatorului ceea ce caută. Trebuie să analizați cu atenție căutarea pentru produsul sau serviciul pe care îl oferiți, astfel încât site-ul dvs. să poată oferi cel mai relevant conținut.
11. Ce este spam-ul?
Un aspect important al unui tutorial SEO este înțelegerea modului în care pagina dvs. este clasată de un motor de căutare. Algoritmul motorului de căutare consideră conținutul dvs. ca fiind relevant pentru utilizatori sau este clasificat ca spam?
Atâta timp cât conținutul dvs. pare valoros în raport cu produsul dvs., acesta nu este clasificat ca spam. Și, pentru a vă asigura că nu faceți accidental ceva care vă poate pune pagina în categoria de spam, mai întâi trebuie să înțelegeți lucrurile care pot determina site-ul dvs. să fie etichetat ca spam.
Potrivit Google, dacă o pagină este doar pentru a câștiga bani, este spam. Iată câteva dintre lucrurile care sunt clasificate drept spam și ar trebui evitate.
(i) Conținut superficial
Conținutul subțire sau superficial care nu are nicio substanță este filtrat de Panda, o penalizare la nivel de domeniu care tratează conținutul care nu este valoros pentru utilizator ca spam.
(ii) Cloaking
Aceasta se referă la ascunderea site-ului dvs., astfel încât motorul de căutare să vadă o versiune diferită a site-ului dvs. decât ceea ce vede un om. Motoarele de căutare consideră disimularea o încercare deliberată de a manipula rezultatele căutării, iar un site web acoperit este imediat interzis.
(iii) Umplutura de cuvinte cheie
În timp ce orice tutorial SEO recomandă utilizarea numai a cuvintelor cheie pentru care doriți să fiți găsit, prea multe cazuri ale unui cuvânt cheie sunt numite „umplutură de cuvinte cheie” și pot duce la ca pagina dvs. să ajungă în spam.
Deși nu există o limită în ceea ce privește numărul de ori în care puteți utiliza un cuvânt cheie, folosirea unui cuvânt cheie de prea multe ori la rând sau folosirea lui fiecare alt cuvânt este umplutură de cuvinte cheie.
(iv) Aspect cu reclame grele
Dacă pagina dvs. este atât de plină de anunțuri încât este aproape imposibil să citiți conținutul, acesta este considerat irelevant pentru utilizator. Când utilizatorii nu obțin ceea ce caută de pe site-ul dvs. web, vor căuta în altă parte.
Acest lucru se încadrează în menținerea experienței utilizatorului, despre care este vorba despre SEO.
(v) Linkuri plătite
Se știe că Google acționează împotriva site-urilor care folosesc link-uri plătite pentru a atrage publicul. Potrivit unui articol din New York Times , JC Penny a fost penalizat de Google pentru utilizarea link-urilor plătite.
Pentru a evita un astfel de scenariu, nu utilizați linkuri plătite pentru a crește creditele pentru motoarele de căutare.
12. SEO Copywriting
SEO copywriting este o altă parte importantă a celui mai recent tutorial SEO, deoarece-
(i) Este o tehnică SEO importantă de scriere a textului inteligibil pe o pagină web, astfel încât să atragă vizitatorii, să țintească anumiți termeni de căutare și să asigure conversii.
(ii) Scopul copywriting-ului SEO este acela de a lăsa conținutul să se claseze înalt în motoarele de căutare pentru cuvintele cheie vizate.
(iii) Optimizează diferite elemente de pe pagină, cum ar fi titlul, etichetele cuvintelor cheie, descrierea, titlurile și textul alternativ.
(iv) Îndeplinește cerința motoarelor de căutare de a avea pagini de conținut autentic, care adaugă valoare în viața utilizatorilor Google.
13. Ghid SEO
Când vine vorba de SEO, există anumite linii directoare pe care marketerii trebuie să le urmeze în ceea ce privește conținutul și designul pentru optimizarea SEO.
Aceste instrucțiuni sunt o parte importantă a oricărui tutorial SEO și am acoperit toate aceste concepte în detaliu mai sus.
Iată esenta tuturor punctelor legate de conținut și design pentru optimizarea SEO.
Alegerea cuvintelor cheie care au legătură cu produsul dvs. Google Keyword Planner și SEMrush sunt instrumente populare de analiză a cuvintelor cheie care vă ajută să găsiți cuvintele cheie potrivite.
(i) Conținutul dvs. trebuie să fie unic și să nu aibă nicio formă de plagiat.
(ii) Țineți cont de densitatea cuvintelor cheie. Pentru a verifica densitatea cuvintelor cheie, împărțiți de câte ori este menționat un cuvânt cheie la numărul total de cuvinte din text și apoi înmulțiți rezultatul cu 100 pentru a obține densitatea cuvântului cheie.
(iii) Când utilizați link-uri, asigurați-vă că conținutul relevant este legat. Adăugarea de link-uri către ceva diferit de conținutul actual va enerva cititorii dvs.
(iv) Folosiți paragrafe scurte și puncte ori de câte ori este posibil pentru a ajuta cititorul să vă absoarbă mai bine conținutul. Acest lucru este benefic în special atunci când conținutul dvs. este mai lung de 1000 de cuvinte, unde paragrafele scurte fac mai ușor de citit.
(v) A face greșeli în timp ce scrieți este firesc, așa că asigurați-vă că vă corectați conținutul înainte de a-l publica.
(vi) Plasați cuvintele cheie și expresiile relevante la locul potrivit, cum ar fi în titlu, antet, meta descriere etc. Deși este necesară plasarea corectă a cuvintelor cheie pentru fiecare pagină, este esențială și pentru pagina dvs. de pornire, deoarece este o sortare. de introducere în restul paginilor.
(vii) După cum s-a discutat în Intenția utilizatorului de mai sus, scopul principal al site-ului dvs. este de a-l face ușor de utilizat. Aceasta înseamnă că site-ul dvs. ar trebui să fie ușor de navigat, astfel încât utilizatorii să poată trece cu ușurință de la un pas la altul. De asemenea, puteți adăuga o casetă de căutare pentru a ajuta utilizatorii să găsească ceea ce caută.
(viii) Optimizați-vă adresa URL, astfel încât motorul de căutare să poată spune exact despre ce este vorba despre site-ul dvs. web. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să adăugați cuvântul cheie în adresa URL.
(ix) Imaginile ajută utilizatorii să vă vizualizeze conținutul, ceea ce le îmbunătățește înțelegerea conținutului dvs. Imaginile ar trebui să fie plasate strategic în conținutul dvs. și ar trebui să aibă etichete alternative relevante.
(x) În cele din urmă, simplitatea câștigă mai mulți cititori. Elementele dvs. de design ar trebui să fie simple, astfel încât să vă completeze conținutul și să nu-l depășească. Și evitați derulările orizontale și ferestrele pop-up, deoarece tind să enerveze cititorii.
Acest tutorial video vă va ajuta să înțelegeți mai bine regulile SEO pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de conținut.
14. Cele mai recente actualizări Google SEO și modificări ale algoritmului
Actualizările SEO depind de actualizările algoritmului Google. Știm cu toții că Google este pionierul în marketingul de căutare, diferite actualizări de algoritm Google joacă un rol semnificativ în optimizarea site-ului dvs. Luând în considerare acest gând, am venit cu acest tutorial complet SEO.
Cunoașterea elementelor de bază ale algoritmului motorului de căutare, parcurgerea modului de lucru al algoritmului de căutare și înțelegerea modului în care motorul de căutare își actualizează algoritmii ghid Profesioniștii în marketingul de căutare își canalizează campaniile SEO în cel mai prietenos mod SEO. Diferite concepte de motoare de căutare pe care un profesionist SEO ar trebui să le învețe în profunzime sunt:
(i) Penalități și recuperări ale motorului de căutare.
(ii) Motivele pentru care motorul de căutare penalizează un site web etc.
(iii) Algoritmul Google Panda, Algoritmul Google Penguin, Actualizarea Google EMD etc.
(iv) Site-ul de salvare de la Google Panda, Penguin și EMD Update.
(v) Recuperarea site-ului dvs. de la Panda, Penguin și EMD.
(vi) Toți profesioniștii SEO pot face clic aici pentru a afla actualizările SEO în detaliu.
14. Tutoriale video SEO
În cazul în care doriți să învățați elementele de bază ale SEO într-o manieră mai interactivă și mai practică, tutorialele video SEO sunt cele mai potrivite pentru dvs. Puteți găsi cu ușurință lecțiile practice despre toți pașii menționați mai sus în videoclipul tutorial SEO. Mai jos sunt prezentate câteva exemple despre cum să stăpânești SEO:
Cum vă va beneficia acest tutorial SEO
(i) Va asigura optimizarea eficientă a mărcii online pentru afacerea dvs. electronică.
(ii) vă va ajuta să vă aliniați prezența pe web conform viitorului Căutării.
(iii) Veți putea folosi SEO pentru vizibilitate, implicare, generare de clienți potențiali și conversie.
(iv) Vă va ajuta să înțelegeți rolul conținutului în SEO.
(v) Vă va ajuta să utilizați rețelele sociale pentru SEO.
(vi) Vă va ajuta să cunoașteți instrumentele SEO de bază pentru a îmbunătăți și automatiza performanța și productivitatea.
(vii) Veți putea măsura rentabilitatea investiției SEO.
(viii) Vă va ghida despre sesiunile video live conduse de instructori care vă ajută să înțelegeți SEO practic.
(ix) Va ajuta la eliminarea examenelor de certificare SEO și va fi un expert SEO certificat.
Gânduri finale
Pașii menționați mai sus ai acestui Tutorial SEO vă vor ajuta să învățați și să implementați aproape toate conceptele majore legate de SEO pentru site-uri web noi. Am conceput acest tutorial de optimizare pentru motoarele de căutare pentru a vă familiariza cu terminologiile SEO cele mai frecvent utilizate, practicile SEO, algoritmii de căutare, ultimele tendințe SEO etc.
Odată ce parcurgeți acest tutorial SEO, veți învăța cum să optimizați cuvintele cheie, etichetele meta, titlul, ancora, alt și alte texte care joacă un rol esențial în canalizarea campaniilor de succes SEO.
Prin acest tutorial complet SEO, veți înțelege și modul în care copywritingul SEO vă ajută să aveți conținut bun pe site-ul dvs. De asemenea, ar trebui să fiți conștienți de elementele infografice SEO pentru o mai bună înțelegere a SEO pentru site-uri web noi.
Deci, totul a fost despre optimizarea pentru motoarele de căutare. Cu toate acestea, există un alt subset de marketing digital care este utilizat pe scară largă de majoritatea agenților de marketing și este Pay Per Click. Citiți acest răspuns Quora pentru a afla diferența dintre SEO și PPC .
Într-o notă de încheiere, mai jos sunt câteva alte puncte importante pentru SEO pentru un site web nou pe care mi se pare important să le includ în acest tutorial SEO:
(i) Toate paginile trebuie să respecte standardele W3C, iar densitatea cuvintelor cheie nu trebuie să fie niciodată abuzivă.
(ii) Ar trebui să includeți întotdeauna robots.txt, urllist.txt și sitemap.xml.
(iii) Cuvintele cheie joacă un rol foarte important în titluri, titluri și metaetichete.
(iv) Etichetele ALT și etichetele Title nu trebuie uitate niciodată.
(v) Nomenclatura ar trebui să fie indexată.
Dacă aveți îndoieli în a înțelege oricare dintre pașii SEO de bază menționați mai sus, vă rugăm să nu ezitați să întrebați în secțiunea de comentarii de mai jos.