Agenția de performanță este un nou model în comunicare și marketing axat pe rezultatele campaniei și acțiunilor. Diferența față de modelele tradiționale este tocmai modul de a trata rezultatele campaniei, lucrând intens pentru îndeplinirea obiectivelor.
Un client care își direcționează cererile de marketing și comunicare către o agenție se așteaptă la rezultate. Așa a fost întotdeauna, dar nu în toate cazurile această întoarcere ajunge într-un mod agil. În plus, agențiile tradiționale au o muncă de dezvoltare mai mare, cu toate acestea, piața simte nevoia unui model diferit , ceea ce a dus la apariția agenției de performanță.
Acest model de livrare a serviciilor este axat pe creșterea determinată de canal, cu o mai mare participare la strategii de returnare dinamică cu acoperire largă. Desigur, munca este mult mai agresivă și mai activă, fiind mai puțin concentrată pe dezvoltarea mărcii și incursiunea treptată în piață.
Calea performanței a fost o alegere interesantă pentru multe agenții care încearcă să iasă în evidență cu o ofertă diferită de actorie . În această postare, vom vorbi puțin mai mult despre cum funcționează acest model de afaceri, cum diferă și care este procesul pas cu pas pentru a face o tranziție.
Ce este o agenție de performanță?
Agenția de performanță este un model de furnizare de servicii de marketing și comunicare axate pe creșterea companiei și pe livrarea de rezultate concrete .
Ideea este de a avea un nivel mai ridicat de aplicare, cu mai multă intensitate și, în consecință, cu o rentabilitate mai rapidă care poate fi dovedită în metrici, conversii și extinderea acoperirii publicului.
Una dintre cele mai importante caracteristici care ar trebui evidențiate în acest model de agenție este tocmai continuitatea muncii. Nu este suficient să dezvolți campanii și acțiuni; În acest tip de activitate, agenția menține suport, monitorizează metrici și indicatori și lucrează intens și continuu pentru a obține randamente și mai puternice pentru client.
O mare paralelă de făcut este comparația cu un laborator. Agenția de performanță are clientul drept accent total , lucrând tot timpul pentru a obține câștiguri care sunt definite pe baza scopurilor și obiectivelor. Pentru a garanta acest lucru, există o muncă de monitorizare mai intensă decât de obicei, nu doar idealizarea, dar asigurarea succesului acțiunilor.
Metricile au o mare valoare în acest model
Agentia de performanta este direct legata de munca de marketing de performanta . Apropo, se știe doar dacă performanța stocurilor este pozitivă dacă măsurarea este posibilă. Din aceasta, este mai ușor de înțeles că valorile sunt pur și simplu fundamentale pentru agențiile care lucrează cu garanția de a oferi performanțe concrete și măsurabile.
Clienții care predau conturile acestui tip de afaceri se așteaptă la rapoarte detaliate și metrici clare, dacă este posibil deja analizate, care să ateste rezultatul pozitiv al muncii.
Prin urmare, unul dintre principalii piloni ai agențiilor de performanță este monitorizarea continuă a rezultatelor , deoarece aceasta permite și schimbarea strategiilor în favoarea îmbunătățirii performanței.
Care este diferența dintre o agenție de performanță și alte agenții?
Una dintre cele mai didactice modalități de a înțelege modul în care funcționează o agenție de performanță este să o compari cu unul din modelul tradițional. Oricât de mult oferă ambele servicii în același segment, există multe diferențe în modul în care fac față cererilor.
În plus, agenția de performanță are și un nivel mai ridicat de implicare, cu o dăruire mult mai intensă . Acest lucru nu înseamnă că agențiile tradiționale nu sunt implicate cu clientul, însă, atunci când vorbim despre performanță, asociem direct munca cu o atitudine de urmărire și intensitate mai mare.
Verificați mai jos câteva puncte care vă ajută să înțelegeți mai multe despre modul în care funcționează o agenție de performanță prin compararea modelului său de servicii cu cel al unei companii comune.
Implicare cu clientul
Orice agenție are un nivel ridicat de implicare a clienților, dar există diferite moduri de a te dedica muncii. O agenție comună dezvoltă mărci, face cercetări de piață, planifică campanii și se ocupă de o serie de alte cerințe, dar nu monitorizează întotdeauna rezultatele, ceea ce este foarte comun, deoarece suma obligațiilor este mare.
Agenția de performanță, în schimb, are o performanță mai specifică, acționând cu dăruire totală, integrală și continuă în raport cu acțiunile care se desfășoară pentru clienții săi.
Rolul acestui model de afaceri este tocmai acela de a monitoriza în mod neîntrerupt metricile și indicatorii, ceea ce va asigura atingerea obiectivelor. În practică, așa garantați performanța ca accent!
concentrarea marcii
Agențiile tradiționale se concentrează pe crearea, dezvoltarea și menținerea mărcii și a acțiunilor care ajută la consolidarea identității acestuia față de public. În teorie, aceasta este o muncă de branding, care este atât de necesară și tradițională. Totuși, atunci când vorbim despre performanță este necesar să mergem mai departe, întrucât se înțelege că brandul în cauză are deja o imagine concretă.
Având în vedere acest lucru, agenția de performanță este mai concentrată pe companiile care doresc să se concentreze mai puțin pe brand și mai multă dedicare pentru campanii și acțiuni care vor permite performanța , în special pe web. În consecință, acțiunea afectează și brandul într-un mod pozitiv, dar ideea nu este doar de a crea campanii de valorificat și abordat, ci de a obține rezultate.
Creare
Creația nu este unul dintre punctele forte ale agenției de performanță, pur și simplu pentru că nu acesta este punctul central. Ideea este tocmai să știi ce să faci cu ceea ce a fost creat , adică să desfășurăm campanii și acțiuni în același mod, astfel încât acestea să atingă performanțe maxime. Această muncă este tocmai cea care necesită dedicarea deplină și continuă despre care am tot vorbit în această postare.
În schimb, o agenție tradițională are ca obiectiv principal creația, adăugând întotdeauna valoare mărcii și asigurându-se că acesta rămâne puternic în ochii publicului. Totuși, din această perspectivă multe companii ajung să fie nemulțumite de agenții, deoarece nu au întotdeauna rezultate, de multe ori pentru că nu înțeleg rolul furnizorului.
Rutina de lucru
Rutina de lucru, din punct de vedere general, este, de asemenea, diferită în fiecare dintre aceste modele de agenție. În practică, începând cu o agenție tradițională, activitățile acesteia sunt în principiu:
- crearea identității vizuale;
- segmentarea audienței;
- sondaje cu clienții;
- campanii de lansare de produse;
- cercetare de piata;
- dezvoltarea campaniei;
- branding.
O agenție de performanță funcționează diferit, concentrându-se pe:
- optimizare SEO ;
- campanii de email marketing;
- campanii de analiză;
- managementul rețelelor sociale;
- măsurarea campaniilor, site-urilor web și blogurilor;
- campanii de linkuri sponsorizate
- conduce campanii de calificare.
Care sunt beneficiile structurii dumneavoastră ca agenție de performanță?
Interesul de a se structura ca agenție de performanță crește, dar chiar merită să faci această tranziție și să schimbi întreaga performanță? Există motive care pot conduce această decizie spre partea pozitivă. Descoperiți-le pe cele principale mai jos!
Oferiți rapid rezultate
Companiile caută rezultate mai rapide care să demonstreze că investiția lor în munca de agenție a dat roade. Se pare că această graba nu are întotdeauna sens, totuși, o agenție de performanță poate vedea această cerință ca fiind ceva pozitiv. Lucrarea pe această problemă este cu adevărat mai agilă , adică este posibil să se livreze exact ceea ce caută clientul.
Îndeplinește cerințele actuale ale pieței
Lucrul cu campanii de înaltă performanță este și o realitate actuală, adică companiile știu că pot avea site-uri de clasare mai bune și campanii de email marketing cu acoperire largă , pe lângă alte posibilități. În acest fel, cererea pentru o agenție de performanță crește foarte mult, ceea ce justifică o mișcare de tranziție în afaceri.
Aveți posibilități mai mari de măsurare
Lucrul în acest model necesită și măsurarea absolută a tuturor acțiunilor planificate pentru o afacere. Agenția reușește să aibă o monitorizare calificată a activității pe care o desfășoară , ceea ce îi permite să se îmbunătățească și să continue să obțină rezultate. Deci clienții vor fi întotdeauna mulțumiți!
Care sunt cei 3 pași pentru a deveni o agenție de performanță?
Te-a interesat posibilitatea de a avea o agenție de performanță? Este posibil să se realizeze această tranziție într-un proces responsabil, organizat, care dă naștere într-adevăr unei afaceri pregătite să răspundă nevoilor clienților. Vedeți cei 3 pași fundamentali în această schimbare a posturii în afaceri.
definiți-vă identitatea
Trebuie precizat că, de la schimbare, agenția se va concentra pe performanță. Mai mult decât intern, este important să știi cum să repoziționezi compania pe piață , astfel încât clienții să înțeleagă ce li se va livra. Abia atunci agenția va putea concura cu alți furnizori de servicii din sector care au și ei acest accent.
Efectuați cercetări de piață
Este important să efectuați cercetări de piață pentru a afla cum funcționează agențiile care vor fi concurenții dvs. Alcătuirea unei organigrame pentru noul model de operare și structurarea proceselor interne poate fi dificilă dacă nu cunoașteți bine acest tip de companie. Prin urmare, cercetarea aprofundată este importantă pentru a se adapta bine la noua realitate.
antrenează-ți echipa
Angajații trebuie să înțeleagă că obligațiile lor în rutina agenției se vor schimba foarte mult, așa că este esențial să-i pregătească . Formarea unei echipe de succes presupune acordarea de tot sprijinul pentru a se asigura că aceasta este calificată, mai ales într-o tranziție de model de afaceri. Gestionarea și coordonarea echipei este una dintre cele mai importante cerințe ale adoptării performanței.
Noile abordări mișcă întotdeauna piața, dar este important să înțelegem în detaliu ce înseamnă acest lucru atât pentru companie, cât și pentru clienți. Conceptul de agenție de performanță este foarte relevant și poate fi o perspectivă grozavă de acțiune, atâta timp cât tranziția se face în mod corect.
AllmaDesign vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.